Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 109499" data-attributes="member: 34"><p>Ei. Saatana.</p><p></p><p>Hui ja yuto on molemmat sitä tasoa että sitä ei enää edes voi kuvailla.</p><p></p><p>Muut ei ees oo sitä tasoa ainakaan tällä hetkellä basically.</p><p></p><p>Siis se taso on se että ei enää tiedä mitä voi tehdä kun ei halua periaatteessa elää ilman niit. Ei oo niiku mitää mitä voin tehä tai yrittää päästäkseni yli. Ei vaa oo mahollista.</p><p></p><p>Mut siis en mä nyt kuollakaan halua mut jotenki tää on kyllä tuskaa.</p><p></p><p>It's horrible.</p><p></p><p>En tiedä johtuuko tää nyt siitä vitun unesta mut oon aivan totaalisen rakastunu yutoon. It's not funny :D ja sit nyt mietin huitaki taas enemmän koska näin pari vidii 😢</p><p></p><p>Ei voi olla enää totta. Ja kuinkahan monta kuukautta tätäkin jatkuu.</p><p></p><p>Mitä tää niiku ees on ei mul oo enää sanoja tähän. Siis tiesin jo silloin et hui on ihan järkyttävä case mut silti mua hämmentää etten oo vieläkään yli siitä. Ja no yuto nyt tuli ihan jotenkin yllätyksenä, koska mä kyl olin heti sillee (ku katoin sitä ehk ekaa vidii minkä takii rakastuinki niihi) et ah noi kaks on söpöjä (yutosta ja huista siis, mun mielestä ne oli ne jotka spottasin siinä ihan ekana) mut sit yuto jäi aluks vaa nii paljon huin varjoon ja no kaikki muutkin ja vaikka jatkuvasti oon silti siitäkin tykännyt niin en silti ajatellut et siitä tulis myös näin paha case. Aina välillä se kyl tuntu silti et koht mennää jonku sellase rajan yli et sit se on samaa tasoo ku hui, mut sitä ei sit koskaan kunnolla oikein tapahtunut, vasta nyt alkaa tuntua et oon ihan totaalisen rakastunut siihen oikeasti. Et nyt se alkaa olla jotenkin jopa samaa tasoa ku hui???? Vaikka aiemminkin aina oon ollu silleen et mä en kestä ku yuto on itse turvallisuus siis se on just sellane tyyppi jost tulee todella safe viba. Ja semmosia tyyppejä mä en kyl kestä :c well. This is so........ Shocking. Oh lord.</p><p></p><p>Im not okay</p><p></p><p>Nyt kyl tuntuu ettei paljoo muita mahu mun päähän ku noi kaks lmaoooooo they really do be breaking my heart</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 109499, member: 34"] Ei. Saatana. Hui ja yuto on molemmat sitä tasoa että sitä ei enää edes voi kuvailla. Muut ei ees oo sitä tasoa ainakaan tällä hetkellä basically. Siis se taso on se että ei enää tiedä mitä voi tehdä kun ei halua periaatteessa elää ilman niit. Ei oo niiku mitää mitä voin tehä tai yrittää päästäkseni yli. Ei vaa oo mahollista. Mut siis en mä nyt kuollakaan halua mut jotenki tää on kyllä tuskaa. It's horrible. En tiedä johtuuko tää nyt siitä vitun unesta mut oon aivan totaalisen rakastunu yutoon. It's not funny :D ja sit nyt mietin huitaki taas enemmän koska näin pari vidii 😢 Ei voi olla enää totta. Ja kuinkahan monta kuukautta tätäkin jatkuu. Mitä tää niiku ees on ei mul oo enää sanoja tähän. Siis tiesin jo silloin et hui on ihan järkyttävä case mut silti mua hämmentää etten oo vieläkään yli siitä. Ja no yuto nyt tuli ihan jotenkin yllätyksenä, koska mä kyl olin heti sillee (ku katoin sitä ehk ekaa vidii minkä takii rakastuinki niihi) et ah noi kaks on söpöjä (yutosta ja huista siis, mun mielestä ne oli ne jotka spottasin siinä ihan ekana) mut sit yuto jäi aluks vaa nii paljon huin varjoon ja no kaikki muutkin ja vaikka jatkuvasti oon silti siitäkin tykännyt niin en silti ajatellut et siitä tulis myös näin paha case. Aina välillä se kyl tuntu silti et koht mennää jonku sellase rajan yli et sit se on samaa tasoo ku hui, mut sitä ei sit koskaan kunnolla oikein tapahtunut, vasta nyt alkaa tuntua et oon ihan totaalisen rakastunut siihen oikeasti. Et nyt se alkaa olla jotenkin jopa samaa tasoa ku hui???? Vaikka aiemminkin aina oon ollu silleen et mä en kestä ku yuto on itse turvallisuus siis se on just sellane tyyppi jost tulee todella safe viba. Ja semmosia tyyppejä mä en kyl kestä :c well. This is so........ Shocking. Oh lord. Im not okay Nyt kyl tuntuu ettei paljoo muita mahu mun päähän ku noi kaks lmaoooooo they really do be breaking my heart [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja