Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 109501" data-attributes="member: 34"><p>Honestly kylläpä vituttaa. Törkeetä :D noi kaks on törkeitä fr 🙃 </p><p></p><p>Ihan oikeasti. Monikin asia tässä vituttaa mutta olen kuitenkin sen verran aseksuaali että varsinkin seksuaalisten ajatusten tunkeutuminen mieleen vituttaa :D etenkin nykyään nää tuntuu olevan suht rare occasions ja hyvä niin mutta vois olla vieläkin enemmän rare kosk oon todellakin disgusted. Uskomatonta sitä paitsi tää tapahtuu yleensä aina unien kautta. Joskus muutoinkin mutta silloin ne on sen verran lieviä ettei välttämättä mitenkään häiritse. Yleensä ne tuntuu olevan nykyään aina jotain unista johtuvia ne häiritsevämmät seksuaaliset tunteet. Nytkin en ajatellut yhtään mitään ennen nukahtamista mutta siitä huolimatta jotenkin siitä unesta kehkeytyi tollanen ja sit vaa ajattelin liikaa asioita voi elämä miten disgusting :D ei kai siinä muuten mitään mutta jostain syystä oon vaan ihmisenä sellanen joka ei voi yleensä sietää mitään seksuaalista. I just don't vibe with it, i definitely don't. Mut ilmeisesti yuto on liian sexy xDDDDDD lmaoooooooo pls. On vaa niinku erittäin ristiriitainen tunne kun on silti ihan hiton disgusted edelleen ja niiku ei todellakaan kiinnosta mut silti yutos on vaa jotai hiton kuumaa. No huissakin kyllä kai. Mut ne onki sit melkeinpä ainoita kpop tyyppejä keistä oon ikinä aatellu mitään tämmöstä. Ööm hetkinen paitsi hyuka myös, vähän. Ja muita en silleen muista, ehk dahyun kans vähän mut niiku honestly en kyl muista muita hirveesti. Eiku ainii woozist näin sen random unen joka kai oli a bit sexual. Mut ei ny niin paljon. Yleensä oon kuitenkin sen verran asexual-ish että en ihan hirveen suurella intensiteetillä tai välttämättä kovin usein ajattele mitään tämmöstä. Toki se aaltoilee mut niiku. Basically oon enemmänkin silleen nope.</p><p></p><p>Ah niin törkeetä kyl kieltämättä.</p><p></p><p>Also vittu nää menkkakivut vaikka ei edes verta näy, huutis kuinka vittumaista voi ollakaan </p><p></p><p>Vaikka ei nää kyllä vielä oo pahat kivut mutta kuitenkin sellai vittumaiset fr</p><p></p><p>Hhhhhhh en voi hyvin.</p><p></p><p>Siis voi vittu itken kohta :D whats the point.</p><p></p><p>Niiku mikä pointti tässä kaikessa on</p><p></p><p>En saa noita pois mielestäni vaikka tekisin mitä 😭 vittu kiitos</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 109501, member: 34"] Honestly kylläpä vituttaa. Törkeetä :D noi kaks on törkeitä fr 🙃 Ihan oikeasti. Monikin asia tässä vituttaa mutta olen kuitenkin sen verran aseksuaali että varsinkin seksuaalisten ajatusten tunkeutuminen mieleen vituttaa :D etenkin nykyään nää tuntuu olevan suht rare occasions ja hyvä niin mutta vois olla vieläkin enemmän rare kosk oon todellakin disgusted. Uskomatonta sitä paitsi tää tapahtuu yleensä aina unien kautta. Joskus muutoinkin mutta silloin ne on sen verran lieviä ettei välttämättä mitenkään häiritse. Yleensä ne tuntuu olevan nykyään aina jotain unista johtuvia ne häiritsevämmät seksuaaliset tunteet. Nytkin en ajatellut yhtään mitään ennen nukahtamista mutta siitä huolimatta jotenkin siitä unesta kehkeytyi tollanen ja sit vaa ajattelin liikaa asioita voi elämä miten disgusting :D ei kai siinä muuten mitään mutta jostain syystä oon vaan ihmisenä sellanen joka ei voi yleensä sietää mitään seksuaalista. I just don't vibe with it, i definitely don't. Mut ilmeisesti yuto on liian sexy xDDDDDD lmaoooooooo pls. On vaa niinku erittäin ristiriitainen tunne kun on silti ihan hiton disgusted edelleen ja niiku ei todellakaan kiinnosta mut silti yutos on vaa jotai hiton kuumaa. No huissakin kyllä kai. Mut ne onki sit melkeinpä ainoita kpop tyyppejä keistä oon ikinä aatellu mitään tämmöstä. Ööm hetkinen paitsi hyuka myös, vähän. Ja muita en silleen muista, ehk dahyun kans vähän mut niiku honestly en kyl muista muita hirveesti. Eiku ainii woozist näin sen random unen joka kai oli a bit sexual. Mut ei ny niin paljon. Yleensä oon kuitenkin sen verran asexual-ish että en ihan hirveen suurella intensiteetillä tai välttämättä kovin usein ajattele mitään tämmöstä. Toki se aaltoilee mut niiku. Basically oon enemmänkin silleen nope. Ah niin törkeetä kyl kieltämättä. Also vittu nää menkkakivut vaikka ei edes verta näy, huutis kuinka vittumaista voi ollakaan Vaikka ei nää kyllä vielä oo pahat kivut mutta kuitenkin sellai vittumaiset fr Hhhhhhh en voi hyvin. Siis voi vittu itken kohta :D whats the point. Niiku mikä pointti tässä kaikessa on En saa noita pois mielestäni vaikka tekisin mitä 😭 vittu kiitos [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja