Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 109588" data-attributes="member: 34"><p>Ja mostly oon pistänyt sinne hui-biisuja ja jonkun verran yuto-biisuja ja jinho-biisuja. Mut kino nyt on ollu niin lievä ihastus verrattuna niihin et emt sil ei hirveesti oo sellasia siihen liittyviä biisui.</p><p></p><p>Esim tää on ihan hui-biisu enkä ees tiiä miks mut yks yö vaan kuuntelin sitä ja mietin huita i don't fucking know why mut.....:</p><p>[MEDIA=spotify]track/4YutJsNwBBInE8vemufpQ8[/MEDIA]</p><p></p><p>Toi on jotenki niiiiin hui-biisu idk idk i'm screaming 😒</p><p></p><p>Tää taas on jotenki ihan sellanen et siit tulee mieleen yuto??????:</p><p>[MEDIA=spotify]track/3aVyHFxRkf8lSjhWdJ68AW[/MEDIA]</p><p></p><p>Vaikka toi nyt periaatteessa onkin alunperin liittyny iha muihin ja varsinkin eräisiin twicen jäseniin (chaeyoung ainakin) mut jostain syystä nyt ku oon viime päivinä kuunnellut sitä muutenki paljon ja nii ni se jotenkin.... Tai en tiiä ton biisun lyriikat on vaa nii vitunnnnnnnn spot on. Ku kuuntelin sitä tänää ni tuli vaa iha mielee mun fiilikset yutoo kohtaa. Eikä sillä nyt oo väliä puhutaanko laulussa tytöstä vai pojasta koska sama asia silti :D rakkauslaulu on rakkauslaulu it doesnt matter.</p><p></p><p>Lol oikeestaan toi girl crush:han on mustasukkasuudesta kertova siis ilmeisesti silleen et se tyyppi on jonku tytön kaa yhes tai jtn niin sinänsä en tiedä miks siit tulee mieleen hui ku ei sil ees kai oo tyttöystävää. Tai no soojin ainaki oli mut ei kai ne enää oo yhdessä mun tietojen mukaan. Mut ei kai sillä väliä, yhtä paskaa tää kaikki on kuitenkin koko ajan ja kyl mua silti kinda vituttaa soojin vaikka ne ei enää oliskaa yhes. Mut ehkä toi biisi silti mulle merkkaa eniten sitä sellast kaipausta ja sitä rakastumisen tunnetta. Tietyl tapaa se mustasukkasuus-pointti on sivuseikka siin koska jotenki siin kuuluu niin vahvasti se tunne ja se kaipaus i think. Et ehkä sen takii se resonoi niin pahasti. Ja siis sanonpahan vaan et Harryn versio on ihan törkeen hyvä, ehkä jopa jotenki tunteikkaampi ku alkuperänen. Mulle tuli ihan sellanen olo siitä et voin samaistua. Suorastaan laittoman täydellinen versio D::::::::: en voi sanoin kuvailla sitä fiilistä kun kuuntelin sitä viel yöllä ja sit mul tais olla viel ikkuna auki nii oli sellast viileetä ja jotenki se oli nii rauhallista ja helpottavaa D:::::::::</p><p></p><p>snif snif rakastan noita biisejäääää ja moni muukin kyllä resonoi iha törkeesti atm</p><p></p><p></p><p>Ja itkettää ku gugudanin diary tuo niin VAHVASTI mieleen sen ajan sillon ku hui oli vielä uus juttu :D kuuntelin sitä sillon ja ai jeesus mut tulee kyl nii elävästi mieleen se helvetillinen ahdistuskin silloin. Muistan kuinka olin suurinpiirtein jo valmis vetää ranteet auki tai ainakin saatoin vitsailla siitä 🤔 fiilis on kyl about yhtä toivoton nytkin XD ja siis ..... Joo :D</p><p></p><p>Omg ja queenin love of my Lifesta tuli jostain syystä ihan totaalisesti hui-biisu. En ymmärrä mitä vittua siinä tapahtui? Siis olin jossain totaalisen oudossa tilassa sillon kun rakastuin siihen ja muistan että tuntu jotenki silt etten oo koskaan aikasemmin kuunnellu sitä nimenomasta biisii tolleen samalla tavalla. Siis etten ollu aikasemmin kokenu sitä niin syvästi? Mut sit huin takii mä jotenkin koin sen eri tavalla ku koskaan.</p><p></p><p>Oikeesti voi hitto :D tää on niin....... Huoh.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 109588, member: 34"] Ja mostly oon pistänyt sinne hui-biisuja ja jonkun verran yuto-biisuja ja jinho-biisuja. Mut kino nyt on ollu niin lievä ihastus verrattuna niihin et emt sil ei hirveesti oo sellasia siihen liittyviä biisui. Esim tää on ihan hui-biisu enkä ees tiiä miks mut yks yö vaan kuuntelin sitä ja mietin huita i don't fucking know why mut.....: [MEDIA=spotify]track/4YutJsNwBBInE8vemufpQ8[/MEDIA] Toi on jotenki niiiiin hui-biisu idk idk i'm screaming 😒 Tää taas on jotenki ihan sellanen et siit tulee mieleen yuto??????: [MEDIA=spotify]track/3aVyHFxRkf8lSjhWdJ68AW[/MEDIA] Vaikka toi nyt periaatteessa onkin alunperin liittyny iha muihin ja varsinkin eräisiin twicen jäseniin (chaeyoung ainakin) mut jostain syystä nyt ku oon viime päivinä kuunnellut sitä muutenki paljon ja nii ni se jotenkin.... Tai en tiiä ton biisun lyriikat on vaa nii vitunnnnnnnn spot on. Ku kuuntelin sitä tänää ni tuli vaa iha mielee mun fiilikset yutoo kohtaa. Eikä sillä nyt oo väliä puhutaanko laulussa tytöstä vai pojasta koska sama asia silti :D rakkauslaulu on rakkauslaulu it doesnt matter. Lol oikeestaan toi girl crush:han on mustasukkasuudesta kertova siis ilmeisesti silleen et se tyyppi on jonku tytön kaa yhes tai jtn niin sinänsä en tiedä miks siit tulee mieleen hui ku ei sil ees kai oo tyttöystävää. Tai no soojin ainaki oli mut ei kai ne enää oo yhdessä mun tietojen mukaan. Mut ei kai sillä väliä, yhtä paskaa tää kaikki on kuitenkin koko ajan ja kyl mua silti kinda vituttaa soojin vaikka ne ei enää oliskaa yhes. Mut ehkä toi biisi silti mulle merkkaa eniten sitä sellast kaipausta ja sitä rakastumisen tunnetta. Tietyl tapaa se mustasukkasuus-pointti on sivuseikka siin koska jotenki siin kuuluu niin vahvasti se tunne ja se kaipaus i think. Et ehkä sen takii se resonoi niin pahasti. Ja siis sanonpahan vaan et Harryn versio on ihan törkeen hyvä, ehkä jopa jotenki tunteikkaampi ku alkuperänen. Mulle tuli ihan sellanen olo siitä et voin samaistua. Suorastaan laittoman täydellinen versio D::::::::: en voi sanoin kuvailla sitä fiilistä kun kuuntelin sitä viel yöllä ja sit mul tais olla viel ikkuna auki nii oli sellast viileetä ja jotenki se oli nii rauhallista ja helpottavaa D::::::::: snif snif rakastan noita biisejäääää ja moni muukin kyllä resonoi iha törkeesti atm Ja itkettää ku gugudanin diary tuo niin VAHVASTI mieleen sen ajan sillon ku hui oli vielä uus juttu :D kuuntelin sitä sillon ja ai jeesus mut tulee kyl nii elävästi mieleen se helvetillinen ahdistuskin silloin. Muistan kuinka olin suurinpiirtein jo valmis vetää ranteet auki tai ainakin saatoin vitsailla siitä 🤔 fiilis on kyl about yhtä toivoton nytkin XD ja siis ..... Joo :D Omg ja queenin love of my Lifesta tuli jostain syystä ihan totaalisesti hui-biisu. En ymmärrä mitä vittua siinä tapahtui? Siis olin jossain totaalisen oudossa tilassa sillon kun rakastuin siihen ja muistan että tuntu jotenki silt etten oo koskaan aikasemmin kuunnellu sitä nimenomasta biisii tolleen samalla tavalla. Siis etten ollu aikasemmin kokenu sitä niin syvästi? Mut sit huin takii mä jotenkin koin sen eri tavalla ku koskaan. Oikeesti voi hitto :D tää on niin....... Huoh. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja