Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 109680" data-attributes="member: 34"><p>Huutista sille etten ikinä pääse yli park kyungista XDDDDDDDDDDDDD aina ku oon sillee "hei emmä tykkää siit" ni sit kuitenki taass oon sillee "IHANA" :DDDDDD voi vittu.</p><p></p><p>Also kaikki mitä oon oppinu tässä viime aikoina näiden juttujen kans: i really really love boys 🙄😭 idek. Ofc rakastan myös tyttöjä mut en läheskään niin paljon lmao. Se on se mitä oon oppinut bisseydestäni XD Ja alan vasta nyt tajuta sen et mun ei tarvii tykätä tytöistä yhtä paljon xDdd oon silti bi vaikkakin tuntuu vähän hölmöltä edes luokitella sitä mitenkään mut teknisesti ottaenhan se on totta. Paitsi en tykkää siitä et oon bi. En tiedä miks mut en tykkää siit D:</p><p></p><p>Toinen asia mistä en tykkää: SE KUINKA PALJON RAKASTAN TAEILIA EDELLEEN mitä vittua. Sairasta. Mä oikeesti en tiiä siis se on ihan sama asia kuin hui tai yuto. Ei mitään eroa siinä vahvuudessa :DDDDD siis se mitä oon tuntenu taeilia ja huita ja yutoa kohtaan on kaikki yhtä vitun vahvaa :DDDDDD huudan. Vielä vähään aikaa sitten ajattelin et hobi on varmaan mun kaikkien aikojen pahin kpop ihastus, mut en oikeestaan oo ihan varma. Noi neljä on kaikki ihan törkeit XDDDDDD</p><p>Ja kuin kiusaksi alkoi soimaan strawberry moon mist tulee mieleen ne hobi-ajat....... No kiitos D: is this really necessary. I repeat: is this necessary.</p><p>Käsi vaan tärisee suurinpiirtein :D oh my lord.</p><p></p><p>Oh i really hate this song lmaooo.</p><p></p><p>Vähän ikävä sitä kun en vielä ollu juurikaan rakastunu kpop tyyppeihin tai ainakaan niin moneen...... Miten tälläselt voi oikeesti välttyä? Ei voi 😭 i don't understand what even happened????? Niiku mul ei oo hajuakaan miten tää kaikki on tapahtunut. Tai no siis hobiin alunperin rakastuin...... Apua. Miten se muute tapahtu? Älä ny vaa sano et se oli sen yhen ihmisen syytä :Dd jos muistan oikein niin mä basically aloin pohtimaan joskus aikoja sitten että mikä tää exo-juttu on, koska niiku yks ihminen oli puhunu siit tai jotakin ja i kinda got curious. Sillon mä olin kuunnellut kpoppia vaan satunnaisesti niiku ehk ihan yksittäisiä biisejä ja se oli sellast etten tienny mitää mistää. Mut kuitenkin olin sillee hmm whats this exo thing ja olin siis ihan kujal ja katoin jotai exon mv:itä ja olin silleen hmm ja tbh olin edelleen ihan pihalla, sit ilmeisesti exon kautta päädyin kattoo bts:n mv:it ja en tiedä miten ja niiku mis kohtaa mut jotenki yhtäkkiä olin vaa iha rakastunut hobii. Ja tää oli oikeasti 2019 alussa (tai 2018 lopussa). Ja huutikset sille. Extra paljon huutista sille. (Aha tenin biisu alko soimaan, no this is not IT, this is definitely not it..... DON'T)</p><p></p><p>Sit huihin ja yutoon alunperin ihastuin sen gotoen kpop game videon takii D: ja gotoeta aloin kattoo vaa youtube suositusten takii.... Skskskdjdkdk. Horrible.</p><p></p><p>Mut miten taeil tapahtu? Öömmmmm... Siit mul ei literally oo hajuakaan? Siis ainoo mitä muistan hämärästi niin katoin jotain sellast vidii mis rankattiin kpop räppäreitä ja siin oli sit block b ja zicot ja nää. Niin kai mä jotenkin sitä kautta sitten päädyin kyseisen yhtyeen pariin D: eiku ainii vittu :D muistan jotenkin sen ku googlasin block b ja katoin et ketä siihen kuuluu ja tyylii mietin et ketkä niist on söpöi :D sit vaa katoin kuvii taeilist ja i guess se oli pitkälti siinä. Ei saatana..... Mutta i guess ehkä niitä sattumia ei ollu olemassakaan. Kosk ei mul ollu ees mitää "ah voisin rakastuu johonki block b:st" suunnitelmia vaan se vaa jotenki... Tapahtu :D niinku it wasnt my plan it was someone elses plan lmao.</p><p></p><p>Mut must hyukaan liittyy jollain tapaa huvittavin tarina. Honestly se tunne kun youtuben suosituksiin ilmestyy vaa video hyukasta pienenä ja sen perheestä ja sit mietin et kuka on huening kai, tiesin vaa exon kain ni rupesin miettimään et onks ny kyse siit vai onks tää joku toinen 👀 ja honestly i guess i just curious ja sit mä vaan????? Ilmeisesti googlettelin tai jotain. Ja olin vaa sillee wtf i love hyuka XD sekin tapahtu niin nopeesti lmao mut en kestä näit asioita xDDDDDD + mul oli kriisi ku se on mua neljä vuotta nuorempi mut nykyään oon chill af sen suhteen XD i couldnt care less lmao. Mitäs väliä sillä on muka. Tosin se kriisi nyt oli sellai läppä mut oli se kyl ainakin puoliks oikee kriisi xD</p><p></p><p>Ja</p><p></p><p>Miks kuulen mun korvissani täl hetkel haru harun 🙄 mmmmmmmmmmmmmmmkay. Gd, siinä kans yks josta ei pääse eroon OLLENKAAN :D ihan sama kuinka monta kertaa oon sillee "ah en tykkää siit nyt enää" niin vittu voi olla kyl varma et se ei ollu siinä kuitenkaa :D at this point en tiedä mitä magiaa se mies käyttää että aina "rakastun siihen uudestaan" mutta joo :D ja tää sama limbo ollu periaatteessa helmikuusta mutta tavallaan jo aiemmin mutta ehkä se helmikuusta alkoi tälleen pahasti. Aiemmin se oli sellast höpö höpö tasoo 😂 kieltämättä, kaikki mun ihastukset voi jakaa kolmeen tasoon: 1. Höpö höpö -taso 2. Keskitaso ja 3. Kill me now.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 109680, member: 34"] Huutista sille etten ikinä pääse yli park kyungista XDDDDDDDDDDDDD aina ku oon sillee "hei emmä tykkää siit" ni sit kuitenki taass oon sillee "IHANA" :DDDDDD voi vittu. Also kaikki mitä oon oppinu tässä viime aikoina näiden juttujen kans: i really really love boys 🙄😭 idek. Ofc rakastan myös tyttöjä mut en läheskään niin paljon lmao. Se on se mitä oon oppinut bisseydestäni XD Ja alan vasta nyt tajuta sen et mun ei tarvii tykätä tytöistä yhtä paljon xDdd oon silti bi vaikkakin tuntuu vähän hölmöltä edes luokitella sitä mitenkään mut teknisesti ottaenhan se on totta. Paitsi en tykkää siitä et oon bi. En tiedä miks mut en tykkää siit D: Toinen asia mistä en tykkää: SE KUINKA PALJON RAKASTAN TAEILIA EDELLEEN mitä vittua. Sairasta. Mä oikeesti en tiiä siis se on ihan sama asia kuin hui tai yuto. Ei mitään eroa siinä vahvuudessa :DDDDD siis se mitä oon tuntenu taeilia ja huita ja yutoa kohtaan on kaikki yhtä vitun vahvaa :DDDDDD huudan. Vielä vähään aikaa sitten ajattelin et hobi on varmaan mun kaikkien aikojen pahin kpop ihastus, mut en oikeestaan oo ihan varma. Noi neljä on kaikki ihan törkeit XDDDDDD Ja kuin kiusaksi alkoi soimaan strawberry moon mist tulee mieleen ne hobi-ajat....... No kiitos D: is this really necessary. I repeat: is this necessary. Käsi vaan tärisee suurinpiirtein :D oh my lord. Oh i really hate this song lmaooo. Vähän ikävä sitä kun en vielä ollu juurikaan rakastunu kpop tyyppeihin tai ainakaan niin moneen...... Miten tälläselt voi oikeesti välttyä? Ei voi 😭 i don't understand what even happened????? Niiku mul ei oo hajuakaan miten tää kaikki on tapahtunut. Tai no siis hobiin alunperin rakastuin...... Apua. Miten se muute tapahtu? Älä ny vaa sano et se oli sen yhen ihmisen syytä :Dd jos muistan oikein niin mä basically aloin pohtimaan joskus aikoja sitten että mikä tää exo-juttu on, koska niiku yks ihminen oli puhunu siit tai jotakin ja i kinda got curious. Sillon mä olin kuunnellut kpoppia vaan satunnaisesti niiku ehk ihan yksittäisiä biisejä ja se oli sellast etten tienny mitää mistää. Mut kuitenkin olin sillee hmm whats this exo thing ja olin siis ihan kujal ja katoin jotai exon mv:itä ja olin silleen hmm ja tbh olin edelleen ihan pihalla, sit ilmeisesti exon kautta päädyin kattoo bts:n mv:it ja en tiedä miten ja niiku mis kohtaa mut jotenki yhtäkkiä olin vaa iha rakastunut hobii. Ja tää oli oikeasti 2019 alussa (tai 2018 lopussa). Ja huutikset sille. Extra paljon huutista sille. (Aha tenin biisu alko soimaan, no this is not IT, this is definitely not it..... DON'T) Sit huihin ja yutoon alunperin ihastuin sen gotoen kpop game videon takii D: ja gotoeta aloin kattoo vaa youtube suositusten takii.... Skskskdjdkdk. Horrible. Mut miten taeil tapahtu? Öömmmmm... Siit mul ei literally oo hajuakaan? Siis ainoo mitä muistan hämärästi niin katoin jotain sellast vidii mis rankattiin kpop räppäreitä ja siin oli sit block b ja zicot ja nää. Niin kai mä jotenkin sitä kautta sitten päädyin kyseisen yhtyeen pariin D: eiku ainii vittu :D muistan jotenkin sen ku googlasin block b ja katoin et ketä siihen kuuluu ja tyylii mietin et ketkä niist on söpöi :D sit vaa katoin kuvii taeilist ja i guess se oli pitkälti siinä. Ei saatana..... Mutta i guess ehkä niitä sattumia ei ollu olemassakaan. Kosk ei mul ollu ees mitää "ah voisin rakastuu johonki block b:st" suunnitelmia vaan se vaa jotenki... Tapahtu :D niinku it wasnt my plan it was someone elses plan lmao. Mut must hyukaan liittyy jollain tapaa huvittavin tarina. Honestly se tunne kun youtuben suosituksiin ilmestyy vaa video hyukasta pienenä ja sen perheestä ja sit mietin et kuka on huening kai, tiesin vaa exon kain ni rupesin miettimään et onks ny kyse siit vai onks tää joku toinen 👀 ja honestly i guess i just curious ja sit mä vaan????? Ilmeisesti googlettelin tai jotain. Ja olin vaa sillee wtf i love hyuka XD sekin tapahtu niin nopeesti lmao mut en kestä näit asioita xDDDDDD + mul oli kriisi ku se on mua neljä vuotta nuorempi mut nykyään oon chill af sen suhteen XD i couldnt care less lmao. Mitäs väliä sillä on muka. Tosin se kriisi nyt oli sellai läppä mut oli se kyl ainakin puoliks oikee kriisi xD Ja Miks kuulen mun korvissani täl hetkel haru harun 🙄 mmmmmmmmmmmmmmmkay. Gd, siinä kans yks josta ei pääse eroon OLLENKAAN :D ihan sama kuinka monta kertaa oon sillee "ah en tykkää siit nyt enää" niin vittu voi olla kyl varma et se ei ollu siinä kuitenkaa :D at this point en tiedä mitä magiaa se mies käyttää että aina "rakastun siihen uudestaan" mutta joo :D ja tää sama limbo ollu periaatteessa helmikuusta mutta tavallaan jo aiemmin mutta ehkä se helmikuusta alkoi tälleen pahasti. Aiemmin se oli sellast höpö höpö tasoo 😂 kieltämättä, kaikki mun ihastukset voi jakaa kolmeen tasoon: 1. Höpö höpö -taso 2. Keskitaso ja 3. Kill me now. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja