Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 109954" data-attributes="member: 34"><p>Mut eih perkeles mitä nyt kun okei näin jotain ihan random unia taas enkä ees Tiiä ketä niissä oli. Mut jotai outoo. Mut sit ku heräsin nii totta kai aattelin heti huita iha vitusti. Mut sit just kun en aatellu yutoa sen ihmeemmin niin mulla alkaa soimaan päässä dodoripyo ja sit totta kai yuto tulee mieleen xd voi hitto kiitti taas. Mut hui silti edelleen pahasti mieles kans oh no miks heti ekana ku herään niin mietin milt tuntuu halata huita ,,,,,,, ehkä sen edellisen yön unen takia....... Mut niiku 😣 apua. Ja olikohan gd mun unessa vai muistanko iha väärin..</p><p></p><p>Joka tapauksessa tää on niin</p><p>RAASTAVAA. Äh en niiku vieläkään pääse yhtään irti siitä tunteesta millasta oli halata huita 🙄 great. Ugh it was literally so sweet.</p><p>Mä en niinku pääse yli huista tein sitten mitä vaan. Tai vaikka aikaa on nyt kulunut..... Kuinka kauan? Jos se oli maaliskuussa niin kolme kuukautta. Enkä oo yli ollenkaan vaan rakastuneempi kuin koskaa</p><p></p><p>Samoin taeiliin oon varmaan rakastuneempi kuin koskaa ja siitäkin on kulunut se sama aika about koska mun mielestä ne tapahtui kyllä ihan samoihin aikoihin. Olihan se pakko olla maaliskuussa? Ei hyvää päivää oikeasti. Se tuli kyl vähän yllättäen et nää tunteet ehk kasvoi taeilia kohtaan. Ainakin vähän tuntuu et ne ois kasvanu. Sama yuton kaa, yllätti tavallaa se et täst tuli näin iso juttu kans. Hmm. Siitäkin tais tulla astetta pahempi kui jinhosta? Vaikka jinhoki on ollu aika paha kyl. Mut ei se must iha sama oo ku hui ja yuto</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 109954, member: 34"] Mut eih perkeles mitä nyt kun okei näin jotain ihan random unia taas enkä ees Tiiä ketä niissä oli. Mut jotai outoo. Mut sit ku heräsin nii totta kai aattelin heti huita iha vitusti. Mut sit just kun en aatellu yutoa sen ihmeemmin niin mulla alkaa soimaan päässä dodoripyo ja sit totta kai yuto tulee mieleen xd voi hitto kiitti taas. Mut hui silti edelleen pahasti mieles kans oh no miks heti ekana ku herään niin mietin milt tuntuu halata huita ,,,,,,, ehkä sen edellisen yön unen takia....... Mut niiku 😣 apua. Ja olikohan gd mun unessa vai muistanko iha väärin.. Joka tapauksessa tää on niin RAASTAVAA. Äh en niiku vieläkään pääse yhtään irti siitä tunteesta millasta oli halata huita 🙄 great. Ugh it was literally so sweet. Mä en niinku pääse yli huista tein sitten mitä vaan. Tai vaikka aikaa on nyt kulunut..... Kuinka kauan? Jos se oli maaliskuussa niin kolme kuukautta. Enkä oo yli ollenkaan vaan rakastuneempi kuin koskaa Samoin taeiliin oon varmaan rakastuneempi kuin koskaa ja siitäkin on kulunut se sama aika about koska mun mielestä ne tapahtui kyllä ihan samoihin aikoihin. Olihan se pakko olla maaliskuussa? Ei hyvää päivää oikeasti. Se tuli kyl vähän yllättäen et nää tunteet ehk kasvoi taeilia kohtaan. Ainakin vähän tuntuu et ne ois kasvanu. Sama yuton kaa, yllätti tavallaa se et täst tuli näin iso juttu kans. Hmm. Siitäkin tais tulla astetta pahempi kui jinhosta? Vaikka jinhoki on ollu aika paha kyl. Mut ei se must iha sama oo ku hui ja yuto [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja