Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 109975" data-attributes="member: 34"><p>Enkä vaan voi tajuta sitä et miks just mulla on niin et onnettomat rakkaudet värittää mun elämää ihan eri tasolla kun muilla.</p><p></p><p>Ei sillä ettei niitä ois muilla .</p><p></p><p>Mut tää on mulla vaan niin 24/7 kärsimystä. Ihan joka helvetin vuos aina jotain yhtä tuskallista.</p><p></p><p>Jos ajatellaan niin vuodesta 2010 eteenpäin. On ollu.</p><p>2010: Kari.</p><p>2011: sonny, + se yks opettaja, + yks tyyppi leiriltä.</p><p>2012: joel, zedd, yks tyyppi koulusta.</p><p>2013: yks tyyppi jonka kans puhuin ehkä kerran, lauri, yks tyyppi koulusta, yks tyyppi riparilta </p><p>2014: ryan, niko, jonathan, keith, dominic, se yks opettaja, se toinen opettaja, se yks tyyppi koulusta, joonas, vegard.</p><p>2015: juho, samuli, roope, allu, m, lasse.</p><p>2016: tommy, costi, l, v, se yks ope, e.</p><p>2017: s, c, jonne, atte, t, v, l, jarkko, ari.</p><p>2018: Emppu, Kasper, Teemu, väinö, jens, pepe, juha, s, Johnny.</p><p>2019: teemu, Jarppi, santtu, hobi, eito, l, jonttu, paul, jussi, sampo, tumppi, arto, simon, brian, krisu, j, taemin.</p><p>2020: villu, tõnu, timppa, paul, ola, vili, jukka, a.</p><p>2021: dave, paul, ten, johnny, hessu, niko, aleksi, joonas, paul, lukas, ei mitä helvettiä en haluu muistaa enempää mutta siinä nyt jotain tolta vuodelta + kaikki muut joita en suostu muistamaan</p><p>2022: hui, hyuka, taeil, yuto, hanse, eunhyuk, leeteuk, bangchan, han, gd, jinho, woozi, seungkwan, jun, suga, joo en edes tiedä enää.</p><p></p><p>Ehkä tossa ainakin jotain tuskallisia mutta eiköhän muitakin oo ollu.</p><p></p><p>Mitä enemmän ajattelen sitä enemmän mua alkaa oksettaa.</p><p></p><p>Like. Don't ever look back. Don't ever stop to think about your life. Literally don't do that </p><p></p><p>Ja mitä vittua tästä jää käteen? In the end ei mitään.</p><p></p><p>Huoh.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 109975, member: 34"] Enkä vaan voi tajuta sitä et miks just mulla on niin et onnettomat rakkaudet värittää mun elämää ihan eri tasolla kun muilla. Ei sillä ettei niitä ois muilla . Mut tää on mulla vaan niin 24/7 kärsimystä. Ihan joka helvetin vuos aina jotain yhtä tuskallista. Jos ajatellaan niin vuodesta 2010 eteenpäin. On ollu. 2010: Kari. 2011: sonny, + se yks opettaja, + yks tyyppi leiriltä. 2012: joel, zedd, yks tyyppi koulusta. 2013: yks tyyppi jonka kans puhuin ehkä kerran, lauri, yks tyyppi koulusta, yks tyyppi riparilta 2014: ryan, niko, jonathan, keith, dominic, se yks opettaja, se toinen opettaja, se yks tyyppi koulusta, joonas, vegard. 2015: juho, samuli, roope, allu, m, lasse. 2016: tommy, costi, l, v, se yks ope, e. 2017: s, c, jonne, atte, t, v, l, jarkko, ari. 2018: Emppu, Kasper, Teemu, väinö, jens, pepe, juha, s, Johnny. 2019: teemu, Jarppi, santtu, hobi, eito, l, jonttu, paul, jussi, sampo, tumppi, arto, simon, brian, krisu, j, taemin. 2020: villu, tõnu, timppa, paul, ola, vili, jukka, a. 2021: dave, paul, ten, johnny, hessu, niko, aleksi, joonas, paul, lukas, ei mitä helvettiä en haluu muistaa enempää mutta siinä nyt jotain tolta vuodelta + kaikki muut joita en suostu muistamaan 2022: hui, hyuka, taeil, yuto, hanse, eunhyuk, leeteuk, bangchan, han, gd, jinho, woozi, seungkwan, jun, suga, joo en edes tiedä enää. Ehkä tossa ainakin jotain tuskallisia mutta eiköhän muitakin oo ollu. Mitä enemmän ajattelen sitä enemmän mua alkaa oksettaa. Like. Don't ever look back. Don't ever stop to think about your life. Literally don't do that Ja mitä vittua tästä jää käteen? In the end ei mitään. Huoh. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja