Syvälliset Ois ihanaa olla lintu

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Olen aina halunnut lentää ja nähdä alapuolella olevat maisemat joten kelpaisi olla pari päivää lintu. Mieluiten kuitenkin kotka.
Joo kotka ois kyl siisti
Mää taitaisin ruveta muuttohaukaksi tai albatrossiksi :D Tai sit joku pikkulintu, tyyliin haarapääsky tai kiuru tai jotain
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mää en oo koskaan ollukkaa lentokoneessa mutta se kuulostaa kyllä välillä aika epämieluisalta vaihtoehdolta et en sinne ihmistungokseen haluaiskaan xD
Jep, vähän siellä on kieltämättä ahdasta ja ärsyttää varsinkin jos on tuntemattomien kanssa rivillä niin ei voi edes kurkotella niiden yli nähdäkseen ulos D: en tiedä mikä siinä on että tavallaan pelkään lentämistä juuri sen korkeuden takia, mutta kuitenkin alkaa pelottaa vaan enemmän jos en näe ulos ja se on aina vähän tuurikauppaa sattuuko pääsemään ikkunapaikalle jos ei ole etukäteen varattuja paikkoja, mutta sinne kohteeseen pääseminen on kyllä aina sen matkan arvoista. Oon tässä jo koko ikäni odotellut että pääsisin lentokammosta eroon, mutta ei niin ei
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Jep, vähän siellä on kieltämättä ahdasta ja ärsyttää varsinkin jos on tuntemattomien kanssa rivillä niin ei voi edes kurkotella niiden yli nähdäkseen ulos D: en tiedä mikä siinä on että tavallaan pelkään lentämistä juuri sen korkeuden takia, mutta kuitenkin alkaa pelottaa vaan enemmän jos en näe ulos ja se on aina vähän tuurikauppaa sattuuko pääsemään ikkunapaikalle jos ei ole etukäteen varattuja paikkoja, mutta sinne kohteeseen pääseminen on kyllä aina sen matkan arvoista. Oon tässä jo koko ikäni odotellut että pääsisin lentokammosta eroon, mutta ei niin ei
Jos joskus pääsen lentokoneeseen nii kyllä varaisin etukäteen paikat ikkunan vierestä, hyi kauhee jos joutuisin siinä käytävän puolella istuu D::
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Olen niin lapsenmielinen ja suurella mielikuvituksella varustettu ihminen, että kuvittelen päivittäin olevani lintu ja lentäväni kauniiden maisemien yllä. :D On ihanan rentouttavaa puuhaa. <3
 
Ylös Pohja