Valitettavasti coolein käyttäjänimi on jo varattu.eipitsaa on niin tylsä nimi. Haluisin jonkun siistin nimen, mut en haluis tehä uutta käyttist D: Pitsa on oikeesti ihan jees...
Palaan asiaan myöhemmin.Ilman et tekee uutta käyttäjää.
Mikä olisi sopiva aikaväli käyttäjänimien vaihdossa?Totta. Tosin nyt en halua vaihtaa ko tein jo uuen käyttäjän.
Joku raja siihen ois varmaan hyvä olla ettei mee sekavaks?
@varasija ?
Kuusi (6) kuukautta.Mikä olisi sopiva aikaväli käyttäjänimien vaihdossa?
Kuulostaa hyvältä.Kuusi (6) kuukautta.
Liian usein saa vaihtaa.Voitte vaihtaa käyttäjänimeä 28 päivän välein.
>käyttäjätili >tilintiedot >käyttäjänimi
katso liitettä 5626
Kiitos. Korjasin.
Olet ehkä oikeassa. Tein niin että vanha käyttäjänimi näkyy käyttäjätiedoissa vielä 14 päivää käyttäjänimen vaihdon jälkeen.Liian usein saa vaihtaa.
Siirrä oikeasti sitä vaihtoväliä vaikka kolmeen kuukauteen ja jättää vanha nimi kuukaudeksi käyttäjätietoihin. Ei tule mitään sotkua joka kuukausi, tämä nähtiin aikoinana irkissä, kun huumorihessut vaihtelivat nimimerkkejä kymmeniä kertoja hämmennyksen vuoksi.Kiitos. Korjasin.
Olet ehkä oikeassa. Tein niin että vanha käyttäjänimi näkyy käyttäjätiedoissa vielä 14 päivää käyttäjänimen vaihdon jälkeen.
Niin ja tarkoitan ihan oikeaa irkkiä, en sitä IRC-Galleriaa.Siirrä oikeasti sitä vaihtoväliä vaikka kolmeen kuukauteen ja jättää vanha nimi kuukaudeksi käyttäjätietoihin. Ei tule mitään sotkua joka kuukausi, tämä nähtiin aikoinana irkissä, kun huumorihessut vaihtelivat nimimerkkejä kymmeniä kertoja hämmennyksen vuoksi.
Kiitos! Olinki jo miettiny et ois kiva jos saan mun nimimerkin loppuosan pois, kun kaikki luultavasti jo muistaa kuka olin Demissä xDVoitte vaihtaa käyttäjänimeä 28 päivän välein.
>käyttäjätili >tilintiedot >käyttäjänimi
katso liitettä 5626
En muista.Kiitos! Olinki jo miettiny et ois kiva jos saan mun nimimerkin loppuosan pois, kun kaikki luultavasti jo muistaa kuka olin Demissä xD
Se on voi voi ja lämmin leipäEn muista.
Tuolla lausahduksella tulet olet olemaan erittäin suosittu koulussasi.Se on voi voi ja lämmin leipä
Enpä oikeen usko :D Kummiski aika iso koulu jonne hukkuu ihimisten sekaanTuolla lausahduksella tulet olet olemaan erittäin suosittu koulussasi.
Etkö tajunnut sarkasmia?Enpä oikeen usko :D Kummiski aika iso koulu jonne hukkuu ihimisten sekaan
Tajusin kyllä :D Vanaha juttuhan tuo jo onEtkö tajunnut sarkasmia?
"Vanaha"Tajusin kyllä :D Vanaha juttuhan tuo jo on
Murteella kirjoitin"Vanaha"
Mitä hän tarkoitti tällä?
Dallu. Skriivasin slangil.Murteella kirjoitin
Okei :DDallu. Skriivasin slangil.