Aihe vapaa Ok nyt alkaa ärsyttään kehut

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Latasin yubon, winkin ja swiprin ja kehuja tulleeki yhtäkkiä ihan sikana😭

Ei kukaan oo ikinä sanonu että oisin nätti tai kaunis tai mittään
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,998
Reaktioarvo
8,483
Mitä sitten teet, jos hevosta alkaa ärsyttämään rehut? Hepojen nälkälakko!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,998
Reaktioarvo
8,483
Mitä ihmettä :D en kyllä tiiä mitä sitten tekisin. Tai nii voiskai sitten vaihtaa merkkiä tai laittaa mashia tai melassia sekaan luulisin?
Jaahas, vai on MELAssi mielessä! Edes hevosreppanat eivät jää rauhaan tätinaiselta..snif snif..voi hepsuja..snif
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Itelle ois tässä tilanteessa ihan vitun jees saada yhtäkkiä paljon kehuja, nimittäin tunnen itseni susirumaksi atm ja itkettäää 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Noko niin aattelin itekki ensin mutta nyt en ees usko nuita ko kukaan kenet tunnen irl ei kehu mua ikinä :D haukkuu vaa
Mullaki joo vaikee uskoo. Kun olin yhen jätkän kaa kauan sitten niin se oli tosi sellanen et se halus pussailla semi paljon ja tälleen niin ihmettelin että pitääkö se mua oikeesti muka seksikkäänä kun se on tolleen?? Siis vieläkin tuntuu niin ihmeelliseltä että kukaan haluis pussailla mun kaa, eikä se oo läheskään ainut joka on halunnu... Silti tunnen edelleen itteni susirumaksi 😂😂
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Mullaki joo vaikee uskoo. Kun olin yhen jätkän kaa kauan sitten niin se oli tosi sellanen et se halus pussailla semi paljon ja tälleen niin ihmettelin että pitääkö se mua oikeesti muka seksikkäänä kun se on tolleen?? Siis vieläkin tuntuu niin ihmeelliseltä että kukaan haluis pussailla mun kaa, eikä se oo läheskään ainut joka on halunnu... Silti tunnen edelleen itteni susirumaksi 😂😂
Siis jotenki tosi vaikea uskoa ittelläki :D
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Itelle kelpais kehut, vaikka en ikinä tiiä miten niihin pitäis reagoida tai vastata. Tykkään vaan siitä ku joku oikeesti pitää tämmöstä peikkoa kivan näkösenä :D
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Yleensä ku joku kehuu mua tai jotain mun vaatetta tai piirustusta ni jään vaan aina siihen silleen ?????? ja sit yhtäkkiä oon vaa et "ahaa, joo kiitos" :D sit sen jälkeen oon vaa et "mitä mitä, joku kehu mua!"
Siis jep ja ehkä kaikkein pahinta oli ko meän heppa voitti ja tyypit onnitteli. Ei muuten mutta ko iskällä on siitä jotaki 5% nii tuntu hassulta että mua onniteltais :D
 
Ylös Pohja