Ihastuminen Okei hän on suloinen D:

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Tarkoitan siis ihimistä josta tykkään D:

Eilen oppitunnilla meinasin alakaa itkee (se sano yhen sellasen jutun joka vähä saatto olla törkee ja toi huonoja muistoja mieleen mut eihän se sitä voinu tietää ku en oo asiasta maininnu sille koskaan joten en tästä häntä syytä)
Ja siis sanoin sille et meinaan alakaa itkee nii en pysty oikeen olemaan nii se sano et okei ja neuvo ottamaan jonku korun tai jonku ja pyörittelee sitä sormessa tai vastaavaa et pystysin rauhoittumaan :') <3

Sit myöhemmin musta tuntu tosi pahalle se et ku mää en oikeen oo mitenkään hyvä saksassa (oli siis saksantunti ja toki se on vasta toka kurssi nii ei ihimekkää etten oo mitenkää erityisen hyvä mut ku tuntuu et en ossaa oikiasti paskaakaan)
Joten kirjotin sille mun puhelimen muistiinpanoihin näin (ja se myös vastasi :'3)

Screenshot_2023-02-16-16-18-36-17_6f8f7a6a69f2aa2976412416ecb84f7a.jpg
Ekan siis kirjotin minä ja toi kysymysmerkki ja sitä seuraava lause on sen vastaus (se ite kirjotti vastauksesa sen koneelle :'D)
Se näytti tosi hämmentyneeltä ku kirjotin ton viestin et ehkä se ei sittenkään ärsyyntyny mun takia lol

Mää ihimettelin sen kärsivällisyyttä ja se vaa oli sillee "Ai minä oon kärsivällinen? Mää ku oon aatellu et se on nimenomaan päinvastoin" XD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Lmao nykyää en uskalla aina ees kirjottaa kaikkia ihastusjuttuja tänne ku kerran mun kaveri löysi tän paikan vahingossa ja se jopa luki yhen postauksen (johon olin itekki kommentoinu mut eihän se mua tunnistanu onneks) ja nyt oon peloissani et entä jos se tulee tänne stalkkaamaan vaikka sen tuntien se on jo unohtanu koko asian xD
Ja siis tää kaveri on samassa porukassa mun ja mun ihastuksen kanssa jotennnn
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Onneks tää kaveri ei kummiskaan tästä jutusta tiiä mittää mut jos se sattus löytämään mun yläasteaikaset keskustelut niin... Huono juttu
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Miten voin olla näin sokea et en huomannut et mulla on jääny puoli lausetta tekstistä pois :D

Sit myöhemmin musta tuntu tosi pahalle se et ku mää en oikeen oo mitenkään hyvä saksassa (oli siis saksantunti ja toki se on vasta toka kurssi nii ei ihimekkää etten oo mitenkää erityisen hyvä mut ku tuntuu et en ossaa oikiasti paskaakaan)
Tämän pittäis siis jatkua et "enkä oo kovin hyvä paritehtävissä ja oon huono kommunikoimaan muutenki :))"
En tiiä miten se sit poistu tosta lopusta mut lol ihan sama
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Miten voin olla näin sokea et en huomannut et mulla on jääny puoli lausetta tekstistä pois :D


Tämän pittäis siis jatkua et "enkä oo kovin hyvä paritehtävissä ja oon huono kommunikoimaan muutenki :))"
En tiiä miten se sit poistu tosta lopusta mut lol ihan sama
Sitä sattuu, mäkin oon tehny tuon monesti:D
 
Ylös Pohja