Seurustelu Okei nyt menee vähän paremmin ku äitin suhtautuminen parantunu

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Tai siis ei se koskaan mulle oo sanonu mittää ilkeetä mun poikaystävästä ja on sanonu että ei se tuomitse tai kiellä mua mutta kyllähän se on selvää ollut et siitä tuntuu vaikialta ja kerran maininnut että on huolissaan ja että ei pidä siitä että oon sen kanssa.

Mutta nyt viime aikoina sen suhtautuminen on parantunu entisestään (äiti siis tapasi mun py:n viime viikonloppuna sekä lauantaina että sunnuntaina ja ehittii jutella aika palijon) ja mulla on vähän vapautuneempi olo kun pystyn helepommin puhuu mun poikaystävään liittyvistä asioista sille ja just tässä pari päivää sitten illalla äiti laitto mulle viestiä että sen mielestä on ihanaa että oon löytäny tämän tyypin kun vaikuttaa "fiksulta nuorelta mieheltä". Ja että vaikutan palijon ilosemmalta ja reippaammalta.

Mun iskähän ei kuulemma oo antanu tuumaakaan periksi ainakaan äitin mukaan ku on oli yrittänyt saaha sitä suostuu että py tulis käymään meillä. Ite en sille oo puhunu enkä oo oma-alotteisesti puhumassakaan.

Mut toisaalta ihan sama mitä mieltä iskä on, se on ainua meijän perheestä jonka mielestä meijän parisuhteessa ois muka jotain väärää.
 
Ylös Pohja