vuodenchilli
Harjoittelija
- Reaktioarvo
- 0
Oon siis 18.v tyttö ja oon noin vuoden ajan harkinnut labiaplastiaa. En oo vielä siis puhunut tästä kellekkään, mutta oon ollu jo 16-vuotiaasta asti erittäin epävarma alapäästäni. Mulla ei ole ollut vielä poikaystävää, mutta tiedän että se tulee vaikuttamaan suhteeseen sitten kun löydän jonkun. Kuulen niin monen miehen puhuvan siitä, kuinka suuret labiat ovat rumia ja heitä ällöttää ne. Pelkään sitten, kun saan poikaystävän niin hänkin ajattelisi näin. En siis sitä labiaplastiaa muiden takia hankkisi vaan ihan itseni takia, koska se häiritsee mua niin paljon ja tuntuu että muutenkin on epämukava ja vaikea pitää puhtaana. En uskalla edes olla alasti omien kavereiden edessä. Mutta kysymykseni teille siis on että kenelle tästä voisi puhua? Pitäisikö mun mennä gynelle ja siellä ottaa asia esille ja kysyä miten se tapahtuisi ja paljon maksaisi vai mitä? Ja kuinka iso mahdollisuus siinä on, että menettää tuntuman alapäästä? Ja jos, siellä on joku kellä on ollut labiaplastia niin kerro kokemuksestasi.