olen vajaaälyinen D:

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
ei löydy:
- tilannetajua
- huumorintajua/en tiedä koska vitsaillaan ja tajuan vitsit hitaasti
- ymmärrystä laajemmista kokonaisuuksista
- tietoa maailmantilasta tai uutisista
- sosiaalista älykkyyttä 2 ensimmäisen lisäksi muutenkaan
- matemaattista älykkyyttä ja loogista päättelykykyä
- muistia
- luetunymmärrystä
- osaamista edes omalta alalta
- maalaisjärkeä
- keskittymiskykyä tai kykyä oppia

(lisään kun muistan lol)
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,495
Anteeksi karkea kielenkäyttöni, mutta: et sä saatana ole kehari oikeasti?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,495
oliko tuo retorinen kysymys D:
Tässä vaiheessa kaikkea olen tosissani.
Esim. näin kaupassa 40 min sitten aiemmin huoltamiani lapsia/teinejä ja huutis niillekin, kun kertoivat mitä kaikkea on tapahtanut lähdettyäni sieltä pöydän taakse.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Tässä vaiheessa kaikkea olen tosissani.
Esim. näin kaupassa 40 min sitten aiemmin huoltamiani lapsia/teinejä ja huutis niillekin, kun kertoivat mitä kaikkea on tapahtanut lähdettyäni sieltä pöydän taakse.
mielenkiintoista D:
mutta ei minulla ei ole mitään oppimisvaikeuksia tai hahmotushäiriöitä tai neuropsykiatrisia haasteita tai mitään älyllisiä haasteita ainakaan tietääkseni diagnosoitu koskaan D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,495
mielenkiintoista D:
mutta ei minulla ei ole mitään oppimisvaikeuksia tai hahmotushäiriöitä tai neuropsykiatrisia haasteita tai mitään älyllisiä haasteita ainakaan tietääkseni diagnosoitu koskaan D:
Eli et ole imbesilli, vaan laiska. Ruoskisin sinua, jos Elco.. ei..kjöh köh
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Samaistun jollain tasolla ihan kaikkiin kohtiin, mutta pohdin sitä, että onko nuo yksin sidoksissa älykkyyteen D:
En kyllä pidä itseäni mitenkään huippuälykkäänä tyyppinä, mutta osaan esittää fiksua ihmisten seurassa ja mua on joskus sanottukin fiksuksi.
Pitää muistaa kans se, että älykkyyttä on monenlaista, joten eikai tyhmäksi voi sanoa, jos ei oo vahvimmillaan vaikkapa matemaattis-loogisissa jutuissa näin yhtenä esimerkkinä??
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Samaistun jollain tasolla ihan kaikkiin kohtiin, mutta pohdin sitä, että onko nuo yksin sidoksissa älykkyyteen D:
En kyllä pidä itseäni mitenkään huippuälykkäänä tyyppinä, mutta osaan esittää fiksua ihmisten seurassa ja mua on joskus sanottukin fiksuksi.
Pitää muistaa kans se, että älykkyyttä on monenlaista, joten eikai tyhmäksi voi sanoa, jos ei oo vahvimmillaan vaikkapa matemaattis-loogisissa jutuissa näin yhtenä esimerkkinä??
niin hmm D: mutta en ole vahvimmillaan _missään_ eikä tosiaan löydy edes perus maalaisjärkeä
 
Ylös Pohja