Musiikki Olenko se vain minä vai onko muidenkin soittolistat tällaisia?

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
  • tykätyt kappaleet, joita on 20 ja joita päivitän tuskin koskaan ajan tasalle
  • muutama soittolista vain tiettyä artistia tai yhtyettä
  • pari soittolistaa, joilla on vain tietyn kielistä musiikkia
  • soittolista, jolla on vain tietyn genren musiikkia
  • soittolista, jonka kappaleet käsittelevät samaa teemaa
  • soittolista, jolla on kaikkea sekaisin ja joka toimii kuin roskakori - laitan sinne kamaa enkä ota ikinä sitä pois sieltä
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mulla on yks soittolista jota kuuntelen, ja siellä on kaikkea Tasavallan Presidentistä The Clashiin. Aiemmin tekemiäni teemalistoja en oo kuunnellut varmaan vuoteen

Toisin sanoen; kuuntelen levyjä, ja ne kappaleet joista tykkään, mutta joita mulla ei ole levyllä, laitan siihen samalle soittolistalle
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
1 soittolista, jossa on kaikkea.
1 soittolista, jossa on lenkille sopivaa musiikkia (vaikka oon kyllä siirtynyt podcastien kuunteluun lenkillä)
1 soittolista, jossa on suomalaisia biisejä, koska joskus vaan on sellainen olo.
Ja muutama soittolista joita on joskus tehty johonkin bileisiin mut en oo koskaan poistanut.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
  • Muutama soittolista joita kuuntelen usein ja lisäilen ja poistelen kappaleita
  • Vanhoja soittolistoja vuodesta 2011 lähtien jotka menneet kasvamisen myötä ja ajankuluessa, tyyliin kaksi vuotta per soittolista ja sitten taas uusi lista ja sitten taas uusi
  • Genrejen mukaisia soittolistoja
  • Muutama lista varattu vain tietyille artisteille/bändeille
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Ei ollenkaan. Tykättyjä kappaleita yli 1500 ja lisäilen aika usein sinne kaikkea. Sit on useille ihastuksille omat soittolistat eli biisejä jotka tavalla tai toisella liittyy siihen tyyppiin. Sit on iha vaa biisit jotka on tavalla tai toisella tärkeitä, ja sit jotai muit random listoja. Erikseen on myös gospelille yms lista. Ja feminismi biiseille tai no siis, yleensäkin naiseuteen liittyvii voimabiisejä oli ne feminismiä tai ei.
 
Ylös Pohja