Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 46007" data-attributes="member: 34"><p>Ei kai mitään........... Monen mielestä paljonkin vikaa mutta ei minun mielestä :D toki onhan jossain määrin persuissa huonoa suhtautumista juurikin meihin sateenkaari-ihmisiin mutta en silleen anna sen haitata liikaa. Toisaalta kyllä vähän ärsyttää esim se riikka purran mainos missä puhutaan että mies ei voisi synnyttää koska kyllä se vaan on fakta että trans mies voi synnyttää :D mutta toki biologinen mies eli cis mies ei voi. Pidän riikkaa tosin yleisesti ottaen aika järkevän oloisena tyyppinä että en sitten tiedä miten hän oikeasti suhtautuu esim transihmisiin. Harmillista on että tästä "voiko mies synnyttää" on tullu joku juttu mikä ymmärretään myös tahallaan väärin koska en usko että kukaan on väittämässä että cis mies voi synnyttää, tässä puhutaan vain trans miehistä. Ja joo, tiedän että varmasti moni persu on sellainen ettei edes usko transsukupuolisuuteen mutta joooo :D</p><p></p><p>Toisaalta oon myös siitä varmaan aika erikoinen muusu että mua kuitenkin ärsyttää liika vouhotus asioista ja loukkaantuminen, ja siis tietenkin on ok olla lgbt-ihminen, mutta ärsyttää se mitä sateenkaari-ihmiset itse tekee eli nostaa sen kaiken muun edelle ja käyttäytyy niinku oltais NIIIIN erilaisia kun heterot. Ei me olla mitenkään erilaisii vittu me ollaa iha normaalei ihmisii. Siks en tykkää tästä miks pitää tehä nii iso asia koko jutusta. En tiiä, ehkä oon ite iha samanlainen ku ne joita tässä ns. Kritisoin tho :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 46007, member: 34"] Ei kai mitään........... Monen mielestä paljonkin vikaa mutta ei minun mielestä :D toki onhan jossain määrin persuissa huonoa suhtautumista juurikin meihin sateenkaari-ihmisiin mutta en silleen anna sen haitata liikaa. Toisaalta kyllä vähän ärsyttää esim se riikka purran mainos missä puhutaan että mies ei voisi synnyttää koska kyllä se vaan on fakta että trans mies voi synnyttää :D mutta toki biologinen mies eli cis mies ei voi. Pidän riikkaa tosin yleisesti ottaen aika järkevän oloisena tyyppinä että en sitten tiedä miten hän oikeasti suhtautuu esim transihmisiin. Harmillista on että tästä "voiko mies synnyttää" on tullu joku juttu mikä ymmärretään myös tahallaan väärin koska en usko että kukaan on väittämässä että cis mies voi synnyttää, tässä puhutaan vain trans miehistä. Ja joo, tiedän että varmasti moni persu on sellainen ettei edes usko transsukupuolisuuteen mutta joooo :D Toisaalta oon myös siitä varmaan aika erikoinen muusu että mua kuitenkin ärsyttää liika vouhotus asioista ja loukkaantuminen, ja siis tietenkin on ok olla lgbt-ihminen, mutta ärsyttää se mitä sateenkaari-ihmiset itse tekee eli nostaa sen kaiken muun edelle ja käyttäytyy niinku oltais NIIIIN erilaisia kun heterot. Ei me olla mitenkään erilaisii vittu me ollaa iha normaalei ihmisii. Siks en tykkää tästä miks pitää tehä nii iso asia koko jutusta. En tiiä, ehkä oon ite iha samanlainen ku ne joita tässä ns. Kritisoin tho :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja