Politiikka Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Lololololololol pieni identiteetti kriisi

Emt tuli vaan vastaan toi joku persujen instajulkasu missä puhuttiin jotain sukupuoli-ideologioista mutta joo, äänestin silti perussuomalaista mutta mikään puolue ei oo täydellinen i guess. Hmm taidan olla ristiriitainen ihminen mutta ei siinä mitään.

Tietynlainen meriitti kai tämäkin, nooh, oon muutenkin ihan kujalla kaikesta joten ei voi mitää xD ehkä mun vanhemmat on aivopessy mut persuks tai jotain emt haha

Mitähän mun vanhemmat tosiaan sanois jos kertoisin että en oo cis hahaha ei ne varmaa tajua näitä asioita yhtää hehehehehehehehdh🤯 stressi level viis vitun miljoonaa
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Mitä vikaa olla perussuomalainen? Itsehän tosin F!-kannattajana vastustan kaikkia perinteisiä puolueita, jotka ylläpitävät vanhaa järjestelmää..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Mitä vikaa olla perussuomalainen? Itsehän tosin F!-kannattajana vastustan kaikkia perinteisiä puolueita, jotka ylläpitävät vanhaa järjestelmää..
Ei kai mitään........... Monen mielestä paljonkin vikaa mutta ei minun mielestä :D toki onhan jossain määrin persuissa huonoa suhtautumista juurikin meihin sateenkaari-ihmisiin mutta en silleen anna sen haitata liikaa. Toisaalta kyllä vähän ärsyttää esim se riikka purran mainos missä puhutaan että mies ei voisi synnyttää koska kyllä se vaan on fakta että trans mies voi synnyttää :D mutta toki biologinen mies eli cis mies ei voi. Pidän riikkaa tosin yleisesti ottaen aika järkevän oloisena tyyppinä että en sitten tiedä miten hän oikeasti suhtautuu esim transihmisiin. Harmillista on että tästä "voiko mies synnyttää" on tullu joku juttu mikä ymmärretään myös tahallaan väärin koska en usko että kukaan on väittämässä että cis mies voi synnyttää, tässä puhutaan vain trans miehistä. Ja joo, tiedän että varmasti moni persu on sellainen ettei edes usko transsukupuolisuuteen mutta joooo :D

Toisaalta oon myös siitä varmaan aika erikoinen muusu että mua kuitenkin ärsyttää liika vouhotus asioista ja loukkaantuminen, ja siis tietenkin on ok olla lgbt-ihminen, mutta ärsyttää se mitä sateenkaari-ihmiset itse tekee eli nostaa sen kaiken muun edelle ja käyttäytyy niinku oltais NIIIIN erilaisia kun heterot. Ei me olla mitenkään erilaisii vittu me ollaa iha normaalei ihmisii. Siks en tykkää tästä miks pitää tehä nii iso asia koko jutusta. En tiiä, ehkä oon ite iha samanlainen ku ne joita tässä ns. Kritisoin tho :D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Itsellä on useampi homoseksuaali ystävä ja kaveri, joista kaikki kannattavat perussuomalaisia koska tuntevat, että nämä pystyvät turvaamaan heidän turvallisuutensa parhaiten uussuomalaisten määrän kasvaessa. Eihän siitä ole pitkä aika, kun eräs naispuolinen vasemmistopolitiikko ja LGBTQ-aktiivi sanoi, että ei haittaa jos islamin uskoiset solvaavat tai syrjivät valkoisia homomiehiä, koska homomiehet ovat nauttineet yhtä paljon etuoikeuksia koko historiansa parissa kuin valkoiset heteromiehet..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Itsellä on useampi homoseksuaali ystävä ja kaveri, joista kaikki kannattavat perussuomalaisia koska tuntevat, että nämä pystyvät turvaamaan heidän turvallisuutensa parhaiten uussuomalaisten määrän kasvaessa. Eihän siitä ole pitkä aika, kun eräs naispuolinen vasemmistopolitiikko ja LGBTQ-aktiivi sanoi, että ei haittaa jos islamin uskoiset solvaavat tai syrjivät valkoisia homomiehiä, koska homomiehet ovat nauttineet yhtä paljon etuoikeuksia koko historiansa parissa kuin valkoiset heteromiehet..
Pfffff kuka noin sanoi xd lolol ei ehkä ihan järkevält kuulosta
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Millaisia persut on? Anteeksi tietämättömyyteni..
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
ehdokkaita laidasta laitaan
Mahtavat esimerkit eri laidoista :D

Turtiainen sai tuomion sanottuaan, että vastaanottokeskusten tuhoamisen jälkeen olis varmaan aika siirtyä vihollisen (eli Punaisen Ristin) pääpaikkojen kimppuun, ja Superhomo Tynkkynen on saanut 2 tuomiota (ja viimeisin syyte nostettu just pari kk sitten) mm sanottuaan että kaikki islaminuskoiset pitäisi poistaa Suomesta, koska kaikki heistä ovat muka terrorismiuhkia.

(Mut ei se mitään kato, ei se voi olla rasisti kun kerran seukkaa tummaihoisen kanssa!)
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Mutta niin, mikäs siinä. Kukin tekee omat valintansa siitä, mikä on itselle tärkeää ja mistä voi tinkiä.


Se, että ketään ei syrjitä tai tiomita sellaisten asioiden perusteella, joille ei itse voi mitään, kuten syntyperä, sukupuoli tai seksuaalinen suuntautuminen, on aika korkealla listassa asioista, joista en tingi. Ei kaikki persujen ajamat asiat huonoja ole, mutta mikään niistä ei kyllä paina vaakakupissa yhtä paljon kuin tuo.


Musta olis kivaa elää maailmassa, jossa ei tarvis stressata siitä että miten muut suhtautuu jos kertoo olevansa homo/lesbo/bi/trans/muunsukupuolinen /joku muu. Tai varsinkaan ettei tarvis stressata muiden suhtautumista asioihin, joiden kertomista ei voi itse kontrolloida, kun ne näkyy ulospäin, kuten ihonväri tms.
Onhan se tietty aika utopistinen toive, mutta sellaista se on.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Mahtavat esimerkit eri laidoista :D

Turtiainen sai tuomion sanottuaan, että vastaanottokeskusten tuhoamisen jälkeen olis varmaan aika siirtyä vihollisen (eli Punaisen Ristin) pääpaikkojen kimppuun, ja Superhomo Tynkkynen on saanut 2 tuomiota (ja viimeisin syyte nostettu just pari kk sitten) mm sanottuaan että kaikki islaminuskoiset pitäisi poistaa Suomesta, koska kaikki heistä ovat muka terrorismiuhkia.

(Mut ei se mitään kato, ei se voi olla rasisti kun kerran seukkaa tummaihoisen kanssa!)
Vastapuoli on enemmän rasistinen, joten kato: ei se mitään!
En ikinä tule ymmärtämään heikkomielistä ajatustapaa, että jos joku on muualla huonosti niin se huonous pitää saada tänne!
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Vastapuoli on enemmän rasistinen, joten kato: ei se mitään!
En ikinä tule ymmärtämään heikkomielistä ajatustapaa, että jos joku on muualla huonosti niin se huonous pitää saada tänne!
Nyt en ymmärtänyt kyllä yhtään mitä yrität sanoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Mahtavat esimerkit eri laidoista :D

Turtiainen sai tuomion sanottuaan, että vastaanottokeskusten tuhoamisen jälkeen olis varmaan aika siirtyä vihollisen (eli Punaisen Ristin) pääpaikkojen kimppuun, ja Superhomo Tynkkynen on saanut 2 tuomiota (ja viimeisin syyte nostettu just pari kk sitten) mm sanottuaan että kaikki islaminuskoiset pitäisi poistaa Suomesta, koska kaikki heistä ovat muka terrorismiuhkia.

(Mut ei se mitään kato, ei se voi olla rasisti kun kerran seukkaa tummaihoisen kanssa!)
En nää sebussa mitään rasismia koska tietääkseni rasismissa on kyse ihonväristä, ei uskonnosta. En tiedä mikä sana se on jos ns. Ei tykkää muslimeista mutta tuskin se puhdasta rasismia on. Jos sebu vastustaa muslimeja niin se ei tee siitä rasistia, jos se vastustais tummempia ihmisiä niin sit se tekis siit rasistin.

Ja btw, persuissa on ainakin kaks ns. Tummempaa ehdokasta ollu näissäkin kuntavaaleissa, Samuli sibakoff ja milad dehghan. Onks neki rasistei tho.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
En nää sebussa mitään rasismia koska tietääkseni rasismissa on kyse ihonväristä, ei uskonnosta. En tiedä mikä sana se on jos ns. Ei tykkää muslimeista mutta tuskin se puhdasta rasismia on. Jos sebu vastustaa muslimeja niin se ei tee siitä rasistia, jos se vastustais tummempia ihmisiä niin sit se tekis siit rasistin.

Ja btw, persuissa on ainakin kaks ns. Tummempaa ehdokasta ollu näissäkin kuntavaaleissa, Samuli sibakoff ja milad dehghan. Onks neki rasistei tho.
No siis tää. Ja persuilla oli useampikin musta mies vaaleissa, pari shia-muslimiakin. Jostain syystä rasismiksi katsotaan se, että jos ei anna sunnien riehua ja raiskata miten tahtovat, kuten Oulussa (josta ei saa uutisoida t. sisäministeriö).
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
En nää sebussa mitään rasismia koska tietääkseni rasismissa on kyse ihonväristä, ei uskonnosta. En tiedä mikä sana se on jos ns. Ei tykkää muslimeista mutta tuskin se puhdasta rasismia on. Jos sebu vastustaa muslimeja niin se ei tee siitä rasistia, jos se vastustais tummempia ihmisiä niin sit se tekis siit rasistin.

Ja btw, persuissa on ainakin kaks ns. Tummempaa ehdokasta ollu näissäkin kuntavaaleissa, Samuli sibakoff ja milad dehghan. Onks neki rasistei tho.
punainen risti määrittelee rasismin näin: "

Rasismi käsitteenä tarkoittaa oletetun ihmisryhmän arvottamista esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, kulttuurin, äidinkielen tai uskonnon perusteella alempiarvoiseksi kuin muut ihmisryhmät. Rasismi on ihmisryhmän tai sen jäsenen ihmisarvon alentamista."​


myös itse syrjinnän kohteena oleva voi syrjiä samassa tilanteessa olevia. esimerkiksi naiset levittää myös naisvihaa ympärilleen ja kokee naiset alempiarvoiseksi. voit siis silti olla rasisti vaikka kumppanisi olisi musta tai itse olisit musta.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
En nää sebussa mitään rasismia koska tietääkseni rasismissa on kyse ihonväristä, ei uskonnosta. En tiedä mikä sana se on jos ns. Ei tykkää muslimeista mutta tuskin se puhdasta rasismia on. Jos sebu vastustaa muslimeja niin se ei tee siitä rasistia, jos se vastustais tummempia ihmisiä niin sit se tekis siit rasistin.

Ja btw, persuissa on ainakin kaks ns. Tummempaa ehdokasta ollu näissäkin kuntavaaleissa, Samuli sibakoff ja milad dehghan. Onks neki rasistei tho.
Islamofobia on se sana. Joo, olisin voinut käyttää sitä. Mulle menee samaan kusipää-kategoriaan, oli vihan syynä sitten uskonto, ihonväri, seksuaalisuus tai sukupuoli.

Ei se, mitä sanaa käyttää tee yhtään paremmaksi ajatusta siitä, että 40 000 muslimia pitäisi karkottaa siksi, että "terrorismi".

On aika paljon muitakin vaihtoehtoja kuin "kitketään tämä ihmisryhmä kokonaan pois" tai "no, raiskatkaa vaan ihan vapaasti".
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
En nää sebussa mitään rasismia koska tietääkseni rasismissa on kyse ihonväristä, ei uskonnosta. En tiedä mikä sana se on jos ns. Ei tykkää muslimeista mutta tuskin se puhdasta rasismia on. Jos sebu vastustaa muslimeja niin se ei tee siitä rasistia, jos se vastustais tummempia ihmisiä niin sit se tekis siit rasistin.

Ja btw, persuissa on ainakin kaks ns. Tummempaa ehdokasta ollu näissäkin kuntavaaleissa, Samuli sibakoff ja milad dehghan. Onks neki rasistei tho.
huutista, se et kuulut johonki (vähemmistö)ryhmään ei tarkota sitä ettetkö vois olla vihamielinen/syrjivä sitä ryhmää kohtaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
huutista, se et kuulut johonki (vähemmistö)ryhmään ei tarkota sitä ettetkö vois olla vihamielinen/syrjivä sitä ryhmää kohtaa
En vaan tiedä mitä vihamielistä tai syrjivää on haluta toteuttaa maahanmuutto-/pakolaisasiat asiallisesti ja hyvin

Tai niiku et ei se kyl itessään oo mitenkää paha asia

Onko sellainen maa, johon ei oteta pakolaisia mielin määrin vaan hyvin hyvin harkitusti (esim australia, korjatkaa toki jos oon väärässä mut tämmönen käsitys mul on) jotenkin kamala ja rasistinen? Minusta ei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Islamofobia on se sana. Joo, olisin voinut käyttää sitä. Mulle menee samaan kusipää-kategoriaan, oli vihan syynä sitten uskonto, ihonväri, seksuaalisuus tai sukupuoli.

Ei se, mitä sanaa käyttää tee yhtään paremmaksi ajatusta siitä, että 40 000 muslimia pitäisi karkottaa siksi, että "terrorismi".

On aika paljon muitakin vaihtoehtoja kuin "kitketään tämä ihmisryhmä kokonaan pois" tai "no, raiskatkaa vaan ihan vapaasti".
Mm sebusta en tiedä mut ite en kylläkään ajattele et jokainen muslimi on terroristi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
punainen risti määrittelee rasismin näin: "

Rasismi käsitteenä tarkoittaa oletetun ihmisryhmän arvottamista esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, kulttuurin, äidinkielen tai uskonnon perusteella alempiarvoiseksi kuin muut ihmisryhmät. Rasismi on ihmisryhmän tai sen jäsenen ihmisarvon alentamista."​


myös itse syrjinnän kohteena oleva voi syrjiä samassa tilanteessa olevia. esimerkiksi naiset levittää myös naisvihaa ympärilleen ja kokee naiset alempiarvoiseksi. voit siis silti olla rasisti vaikka kumppanisi olisi musta tai itse olisit musta.
Okei. Luulin et rasismissa on kyse ihonväristä mut näköjään ei. Harhaanjohtavaa kun rasismi määritellään eri yhteyksissä eri tavoin, mutta näköjään sillä voidaan tarkottaa myös uskontoa.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
En vaan tiedä mitä vihamielistä tai syrjivää on haluta toteuttaa maahanmuutto-/pakolaisasiat asiallisesti ja hyvin

Tai niiku et ei se kyl itessään oo mitenkää paha asia

Onko sellainen maa, johon ei oteta pakolaisia mielin määrin vaan hyvin hyvin harkitusti (esim australia, korjatkaa toki jos oon väärässä mut tämmönen käsitys mul on) jotenkin kamala ja rasistinen? Minusta ei.
Kyllä mustakin on hyvä, että maahanmuutto on hallittua ja hoidettu asiallisesti ja hyvin.

Mun mielestä perussuomalaisten maahanmuuttopolitiikka ei oo asiallista tai hyvää vaan vihamielistä, tuomitsevaa, islamofobista ja asettaa ihmisiä toisiaan vastaan sen sijaan, että etsisi kestäviä ja inhimillisiä ratkaisuja.


Australia muuten sulkee turvapaikanhakijoita vankileireille, joita on syytetty ihmisoikeusrikkomuksista useaan otteeseen, ja joihin ei päästetä toimittajia. En pitäisi sitä minään maahanmuuttopolitiikan mallimaana.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Mm sebusta en tiedä mut ite en kylläkään ajattele et jokainen muslimi on terroristi.
Sebusta vielä sen verran että "Perussuomalaisten nuorten puheenjohtaja Sebastian Tynkkynen kirjoittaa Facebookissa, että Suomen pitää pysäyttää hänen islamisaatioksi kutsumansa ilmiö. Hänen mielestään muslimien tuloa Suomeen pitäisi rajoittaa ja lisäksi miettiä, miten jo Suomeen saapuneet saataisiin pois maasta." ja "Hän syyttää Euroopassa tehdyistä terrori-iskuista monikulttuurisuutta. – Mitä vähemmän Suomessa on islamin lähettiläitä, sitä parempi. Mitä vähemmän meillä on muslimeja, sitä turvallisempaa, Tynkkynen kirjoittaa. " linkki

Eihän tuossa tietysti suoraan sanota, että ihan kaikki on terroristeja, mutta ei sillä varsinaisesti oo väliä, jos kaikki halutaan joka tapauksessa pois riippumatta siitä onko vai ei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Kyllä mustakin on hyvä, että maahanmuutto on hallittua ja hoidettu asiallisesti ja hyvin.

Mun mielestä perussuomalaisten maahanmuuttopolitiikka ei oo asiallista tai hyvää vaan vihamielistä, tuomitsevaa, islamofobista ja asettaa ihmisiä toisiaan vastaan sen sijaan, että etsisi kestäviä ja inhimillisiä ratkaisuja.


Australia muuten sulkee turvapaikanhakijoita vankileireille, joita on syytetty ihmisoikeusrikkomuksista useaan otteeseen, ja joihin ei päästetä toimittajia. En pitäisi sitä minään maahanmuuttopolitiikan mallimaana.
Okei, en tiennyt tosta Australia-jutusta. Mikä puolue sun mielestä on juurikin maahanmuuton näkökulmasta paras?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Sebusta vielä sen verran että "Perussuomalaisten nuorten puheenjohtaja Sebastian Tynkkynen kirjoittaa Facebookissa, että Suomen pitää pysäyttää hänen islamisaatioksi kutsumansa ilmiö. Hänen mielestään muslimien tuloa Suomeen pitäisi rajoittaa ja lisäksi miettiä, miten jo Suomeen saapuneet saataisiin pois maasta." ja "Hän syyttää Euroopassa tehdyistä terrori-iskuista monikulttuurisuutta. – Mitä vähemmän Suomessa on islamin lähettiläitä, sitä parempi. Mitä vähemmän meillä on muslimeja, sitä turvallisempaa, Tynkkynen kirjoittaa. " linkki

Eihän tuossa tietysti suoraan sanota, että ihan kaikki on terroristeja, mutta ei sillä varsinaisesti oo väliä, jos kaikki halutaan joka tapauksessa pois riippumatta siitä onko vai ei.
No siis itse oon kyllä siinä mielessä "samoilla linjoilla" että se on kyllä ihan fakta että terrori-iskuja estetään sillä ettei tänne päästetä pakolaisia. Eihän se tietenkään tarkoita ettei suomalaisetkin vois tehdä mitä vaan mutta on kuitenkin fakta että esim turun isku olis jääny tapahtumatta jos pakolaisia ei otettais. Ja myös ranskassa ja englannissa on ihan hirvee määrä kaikkii tämmösii tapauksii verrattuna Suomeen ja niissä maissa on todella paljon muslimeja. Tuskin se on sattumaa. En usko että ennen siellä tapahtu tuolla tahdilla kaikkia random iskuja. Samaa tapahtuu Ruotsissa. En jaksa uskoa että nää on jotain sattumaa kaikki.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
No siis itse oon kyllä siinä mielessä "samoilla linjoilla" että se on kyllä ihan fakta että terrori-iskuja estetään sillä ettei tänne päästetä pakolaisia. Eihän se tietenkään tarkoita ettei suomalaisetkin vois tehdä mitä vaan mutta on kuitenkin fakta että esim turun isku olis jääny tapahtumatta jos pakolaisia ei otettais. Ja myös ranskassa ja englannissa on ihan hirvee määrä kaikkii tämmösii tapauksii verrattuna Suomeen ja niissä maissa on todella paljon muslimeja. Tuskin se on sattumaa. En usko että ennen siellä tapahtu tuolla tahdilla kaikkia random iskuja. Samaa tapahtuu Ruotsissa. En jaksa uskoa että nää on jotain sattumaa kaikki.
samoin suurin osa seksuaalirikoksista estettäisiin sillä että evätään kaikilta miehiltä maahan pääsy, miksi tyytyä vain muslimeihin. on rasismia ajatella että jokainen muslimi on terroristi ja kohdella koko ihmisryhmää siten.
 
Viimeksi muokattu:

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
No siis itse oon kyllä siinä mielessä "samoilla linjoilla" että se on kyllä ihan fakta että terrori-iskuja estetään sillä ettei tänne päästetä pakolaisia. Eihän se tietenkään tarkoita ettei suomalaisetkin vois tehdä mitä vaan mutta on kuitenkin fakta että esim turun isku olis jääny tapahtumatta jos pakolaisia ei otettais. Ja myös ranskassa ja englannissa on ihan hirvee määrä kaikkii tämmösii tapauksii verrattuna Suomeen ja niissä maissa on todella paljon muslimeja. Tuskin se on sattumaa. En usko että ennen siellä tapahtu tuolla tahdilla kaikkia random iskuja. Samaa tapahtuu Ruotsissa. En jaksa uskoa että nää on jotain sattumaa kaikki.
Onhan se tietty totta, että jos maassa ei oo muslimeja, niin maassa ei oo myöskään muslimien tekemiä terrori-iskuja. (Nyt niitä on ollut esim. yksi Turussa, eikä muita esimerkkejä sitten ookaan.)
Se, että koko kansanryhmää syytetään siitä, ei vaan oo oikea ratkaisu.

Suomessa on tapahtunut myös moninkertaisesti koulusurmia kuin terrori-iskuja, ja kaikissa tekijänä oli nuori, aseista kiinnostunut mies. Pitäisiköhän laittaa kaikki nuoret, aseista kiinnostuneet miehet vankilaan ihan varmuuden vuoksi?


En suoraan sanottuna oo perehtynyt kaikkien puolueiden maahanmuuttopolitiikkaan kovin syvällisesti, mutta mun mielipiteet osuu varmaan jonnekin sdp:n suuntaan.
Asun ulkomailla enkä saanut ees äänestää näissä vaaleissa niin en oo nyt seurannut vaslikampanjoita eikä oo tuoreessa muistissa.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
Kyllä mustakin on hyvä, että maahanmuutto on hallittua ja hoidettu asiallisesti ja hyvin.

Mun mielestä perussuomalaisten maahanmuuttopolitiikka ei oo asiallista tai hyvää vaan vihamielistä, tuomitsevaa, islamofobista ja asettaa ihmisiä toisiaan vastaan sen sijaan, että etsisi kestäviä ja inhimillisiä ratkaisuja.


Australia muuten sulkee turvapaikanhakijoita vankileireille, joita on syytetty ihmisoikeusrikkomuksista useaan otteeseen, ja joihin ei päästetä toimittajia. En pitäisi sitä minään maahanmuuttopolitiikan mallimaana.
tämä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
samoin suurin osa seksuaalirikoksista estettäisiin sillä että evätään kaikilta miehiltä maahan pääsy, miksi tyytyä vain muslimeihin. on rasismia ajatella että jokainen muslimi on terroristi ja kohdella koko ihmisryhmää siten.
Niin. Tai sitten vain tarkastetaan maahan tulevien taustat paremmin että minimoidaan kaikki riskit. Nimittäin käsitykseni mukaan 2015 pääs kuka tahansa. Ei sekään ole hyvä juttu.
 
Ylös Pohja