Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="kromi" data-source="post: 46086" data-attributes="member: 303"><p>Mutta niin, mikäs siinä. Kukin tekee omat valintansa siitä, mikä on itselle tärkeää ja mistä voi tinkiä. </p><p></p><p></p><p>Se, että ketään ei syrjitä tai tiomita sellaisten asioiden perusteella, joille ei itse voi mitään, kuten syntyperä, sukupuoli tai seksuaalinen suuntautuminen, on aika korkealla listassa asioista, joista en tingi. Ei kaikki persujen ajamat asiat huonoja ole, mutta mikään niistä ei kyllä paina vaakakupissa yhtä paljon kuin tuo. </p><p></p><p></p><p>Musta olis kivaa elää maailmassa, jossa ei tarvis stressata siitä että miten muut suhtautuu jos kertoo olevansa homo/lesbo/bi/trans/muunsukupuolinen /joku muu. Tai varsinkaan ettei tarvis stressata muiden suhtautumista asioihin, joiden kertomista ei voi itse kontrolloida, kun ne näkyy ulospäin, kuten ihonväri tms. </p><p>Onhan se tietty aika utopistinen toive, mutta sellaista se on.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kromi, post: 46086, member: 303"] Mutta niin, mikäs siinä. Kukin tekee omat valintansa siitä, mikä on itselle tärkeää ja mistä voi tinkiä. Se, että ketään ei syrjitä tai tiomita sellaisten asioiden perusteella, joille ei itse voi mitään, kuten syntyperä, sukupuoli tai seksuaalinen suuntautuminen, on aika korkealla listassa asioista, joista en tingi. Ei kaikki persujen ajamat asiat huonoja ole, mutta mikään niistä ei kyllä paina vaakakupissa yhtä paljon kuin tuo. Musta olis kivaa elää maailmassa, jossa ei tarvis stressata siitä että miten muut suhtautuu jos kertoo olevansa homo/lesbo/bi/trans/muunsukupuolinen /joku muu. Tai varsinkaan ettei tarvis stressata muiden suhtautumista asioihin, joiden kertomista ei voi itse kontrolloida, kun ne näkyy ulospäin, kuten ihonväri tms. Onhan se tietty aika utopistinen toive, mutta sellaista se on. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja