Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="kromi" data-source="post: 46415" data-attributes="member: 303"><p>Jos et halua, että sun pohdiskeluihin tulee keskustelua, ei ehkä kannata kirjoittaa niitä julkiselle foorumille. Myönnetään, että tää on mennyt vähän aiheen ohitse, mutta sellaisia keskustelut on. Mutta en mä tätä kyllä väittelynä näe.</p><p></p><p>Ja toiseen keskusteluun viitaten - en mä ainakaan sua vihaa vaikka eri mieltä oonkin. Musta on lähinnä surullista, että tää vaikuttaa siltä että oot tehnyt äänestyspäätöksen vanhempien vanavedessä asioihin sen paremmin tutustumatta ja sit kun sun päätöstä kyseenalaistetaan, heität kädet pystyyn että ää, ei sitten, en tee enää mitään!</p><p></p><p>Oo vaan niin persu kuin vain haluat, mutta seiso sen päätöksesi takana.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kromi, post: 46415, member: 303"] Jos et halua, että sun pohdiskeluihin tulee keskustelua, ei ehkä kannata kirjoittaa niitä julkiselle foorumille. Myönnetään, että tää on mennyt vähän aiheen ohitse, mutta sellaisia keskustelut on. Mutta en mä tätä kyllä väittelynä näe. Ja toiseen keskusteluun viitaten - en mä ainakaan sua vihaa vaikka eri mieltä oonkin. Musta on lähinnä surullista, että tää vaikuttaa siltä että oot tehnyt äänestyspäätöksen vanhempien vanavedessä asioihin sen paremmin tutustumatta ja sit kun sun päätöstä kyseenalaistetaan, heität kädet pystyyn että ää, ei sitten, en tee enää mitään! Oo vaan niin persu kuin vain haluat, mutta seiso sen päätöksesi takana. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja