Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 46420" data-attributes="member: 34"><p>No kun en mä ymmärrä politiikkaa vaikka miten yritän. Ehkäpä pitää jättää äänestämättä siinä tapauksessa. Ja tein äänestyspäätöksen siis muutaman persun väliltä, kun en oikeastaan muihin ehdokkaisiin jaksanut edes tutustua. En olis tutustunut varmaan persuihinkaan mutta kun, myönnetään, vanhemmat oli koko ajan sillee "ketä äänestät ketä äänestät" niin ajattelin että äänestetään nyt sitten ja sit vaan valkkasin jonkun sielt. Tai siis joo, olin kyl tehny vaalikoneen ja siitä tuli muutenki se ehdokas jota äänestin, mutta en voi sanoa ymmärtäneeni niitä kaikkia vaalikoneen kysymyksiä joten: en tiedä mitä mieltä olen oikeasti asioista. En varmaan mitään mieltä koska: en osaa hahmottaa mitään kokonaisuuksia. Mutta joo, iha sama.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 46420, member: 34"] No kun en mä ymmärrä politiikkaa vaikka miten yritän. Ehkäpä pitää jättää äänestämättä siinä tapauksessa. Ja tein äänestyspäätöksen siis muutaman persun väliltä, kun en oikeastaan muihin ehdokkaisiin jaksanut edes tutustua. En olis tutustunut varmaan persuihinkaan mutta kun, myönnetään, vanhemmat oli koko ajan sillee "ketä äänestät ketä äänestät" niin ajattelin että äänestetään nyt sitten ja sit vaan valkkasin jonkun sielt. Tai siis joo, olin kyl tehny vaalikoneen ja siitä tuli muutenki se ehdokas jota äänestin, mutta en voi sanoa ymmärtäneeni niitä kaikkia vaalikoneen kysymyksiä joten: en tiedä mitä mieltä olen oikeasti asioista. En varmaan mitään mieltä koska: en osaa hahmottaa mitään kokonaisuuksia. Mutta joo, iha sama. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja