Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 46990" data-attributes="member: 34"><p>Siis ei helvetin vittu mä en vieläkään ymmärrä miten se tekee musta rasistin jos vastaan "kuntani pärjäisi ilman maahanmuuttoa" "täysin samaa mieltä". Miten se itsessään on rasistista? Niiku en mä vaan tajua tätä? Mua jäi nyt ahistaa tää asia ni pakko purkaa.</p><p></p><p>En tiedä kun mielestäni en sinänsä arvota KOKONAISTA huom KOKONAISTA ihmisryhmää uskonnon perusteella esim en ole sitä mieltä et jokainen muslimi on paha. Ja tämän sanottuani kuitenkin tiedostan että muslimeissa on silti paljon huonoja asenteita esimerkiks naisten suhteen ja just kaikki kunniaväkivalta ja kaikkee. Et juu. Tekeekö tämä musta rasistin. Jos tekee niin ei haittaa. Itse ainakin kuten aiemminkin sanoin ni monesti pelkään miehiä ja ulkomaalasia miehiä monesti suomalaisia enemmän. Tämä on normaali reaktio joka aiheutuu kaikista uutisista yms. En rehellisesti sanottuna uskaltais varmaankaan seurustella muslimimiehen kanssa. Naisen kyllä. Mikä osa tästä on jotenkin epäluonnollista että koen näin?</p><p></p><p>Tai no okei, en ehkä voi rehellisesti sanoa että kenenkään muslimimiehen kanssa en uskaltais seurustella. Ehkä jos saisin siitä satavarmasti turvallisen vaikutelman niin sitten. Mutta lähtökohtaisesti olis varmaan vaikeampi luottaa kuin suomalaiseen mieheen. Onko sekin miesvihaa että saatan luottaa yleisesti ottaen helpommin naiseen kuin mieheen ihan pelkästään sukupuolen perusteella? Ihmisten mieli vaan toimii näin. En ymmärrä missä kohtaa tässä on se rasismi. En oo huutelemassa kellekään että vitun muslimi painu vittuun. On ihan luonnollista olla pelkoja ulkomaalaisia kohtaan, ja miehiä kohtaan. Itsestäni voin sanoa sen että välillä ne pelot väistyy ja välillä taas voimistuu.</p><p></p><p>Mutta joo, ehkä lopetan tän aiheen ajattelemisen tähän. Alan varmaan nyt obsessoimaan tästäkin ja miettimään koko ajan että oon paskin ihminen maailmassa enkä ansaitse elää. Nice. Just ku oon yrittänyt parantaa itsetuntooni.</p><p></p><p>Mut joo, yritän nyt vaan tolkuttaa itelleni et mul on oikeus tuntea niin ku tunnen. En oo mikään maailman pahin rasisti ever ni vituttaa se että nyt must tuntuu siltä :D ja silleen, jos ite henkilökohtaisesti mietin vaikka spesifisti bifoobikkoja, esim sellasia jotka ei luota bisseihin, ni siis... Mun tunne siitä on vähän sellanen huono fiilis ja sillee harmi että tunnet noin mut sit toisaalta en mieti sitä hirveesti ja oon sillee et ei kaikki ymmärrä ni mitä sitten. En mä jaksa vaivata päätäni sillä. Totta kai omat ajatukset saattaa vaihdella ja myöhemmin saattaakin suhtautua suopeammin oli asia sit mikä hyvänsä, mut sekin ottaa aikansa. Mut en kuitenkaan ite koe sitä niin että jokaisella on velvollisuus työstää sitä asiaa. Tietenkään ei kannata ajatella täysin mustavalkosesti ainakaan en ite usko ajattelevani niinkään. Mut se et jos on vaikka jotain lievää homofobiaa ni mun puolesta olkoot, mitä sitten. Ei jaksa ajatella noin monimutkaisesti kaikkia asioita. Miten ois ihan vaikka että maalaisjärjellä pärjää pitkälle eikä niin että "iik jokainen lievä epämukava tunne homoudesta on RIKOS, hyihyi minä, miten minä nyt näin ilkeästi ajattelen" ei saatana ei tämmönen ajattelutapa mee mun aivoihin yksinkertaisesti. Ei jaksa takertua jokaiseen pieneen yksityiskohtaan, minkä monet vassarit vaikuttaa osaavan kyllä hyvin. Mun mielestä toi on vaa hiusten halkomista et joka ikinen asia minkä sanoo on väärin. Okei, oon mäkin huomauttanu monesti siitä että esim kuukautiset ei oo vaan naisia koskeva juttu, ja sinänsä on se ihan jees että ihmiset sen tiedostaa, mutta ei sitäkään tarvi jokaikisessä puheenvuorossa kuitenkaan muistaa. Tai ainakaan siitä ei tarvi huomauttaa ilkeesti (oon saattanu joskus tehdä niin itsekin) vaan pitäs muistaa se et ihmiset ei voi koko vitun ajan muistaa kaikkea sitä mikä pitää poliittisessa korrektiudessa ottaa huomioon. Siitä voi huomauttaa mut at least tehkää se hyväs hengessä. Ei ihminen oo heti itse saatana jos se ei pysty ymmärtämään tai hyväksymään tai tajuumaan tai tietämään jotain juttua. Siihen voi mennä ihan vitun kauan. Lähtökohtaisesti erilaisuus ON rikkaus mun mielestä mut joillain ihmisillä on mahdollisesti ongelmia ittensä kanssa eikä ne voi heti tosta noin vaan ratkoo niitä silleen et naps vaan yhtäkkiä kaikki onkin hyvin. At this point en enää edes tiedä mitä selitän mut juu, mun mielestä ei vaan pidä olla liian ns. "Vaativa" muita kohtaan sillee et kaikki pitää aina sanoa iha vitu täydellisesti tai muuten oot joku itse saatana. Ihmisil on omat ongelmansa, mahdollisesti monessa tapauksessa kyse voi olla omista itsetunto-ongelmista ja peloista ja koska ne on todella henkilökohtaisia asioita ni ei niitä pysty vaan napsauttaa pois päältä.</p><p></p><p>Ehkäpä oon sit vaan omaksunu valtaväestön pahat ajatukset ja nyt muut vähemmistön edustajat ei tykkää musta, snif snif. Mut juu. aika vitun raskasta puida tätä samaa asiaa nyt ties kuinka monetta päivää.</p><p></p><p>Tämänkin viestin kirjoittaminen on todennäköisesti virhe, ja harkitsen taas oikeasti täältä häipymistä koska en jaksa jokapäiväistä stressiä tästä samasta asiasta.</p><p></p><p>Mutta joo.</p><p></p><p>Olen puhunut.</p><p></p><p>En tiedä riittääkö mulla jaksaminen enää hirveästi jatkossa tämän saman asian käsittelyyn. Tää paikka luultavasti ei oo näiden itsetuntokriisien arvonen mutta jostain syystä roikun täällä silti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 46990, member: 34"] Siis ei helvetin vittu mä en vieläkään ymmärrä miten se tekee musta rasistin jos vastaan "kuntani pärjäisi ilman maahanmuuttoa" "täysin samaa mieltä". Miten se itsessään on rasistista? Niiku en mä vaan tajua tätä? Mua jäi nyt ahistaa tää asia ni pakko purkaa. En tiedä kun mielestäni en sinänsä arvota KOKONAISTA huom KOKONAISTA ihmisryhmää uskonnon perusteella esim en ole sitä mieltä et jokainen muslimi on paha. Ja tämän sanottuani kuitenkin tiedostan että muslimeissa on silti paljon huonoja asenteita esimerkiks naisten suhteen ja just kaikki kunniaväkivalta ja kaikkee. Et juu. Tekeekö tämä musta rasistin. Jos tekee niin ei haittaa. Itse ainakin kuten aiemminkin sanoin ni monesti pelkään miehiä ja ulkomaalasia miehiä monesti suomalaisia enemmän. Tämä on normaali reaktio joka aiheutuu kaikista uutisista yms. En rehellisesti sanottuna uskaltais varmaankaan seurustella muslimimiehen kanssa. Naisen kyllä. Mikä osa tästä on jotenkin epäluonnollista että koen näin? Tai no okei, en ehkä voi rehellisesti sanoa että kenenkään muslimimiehen kanssa en uskaltais seurustella. Ehkä jos saisin siitä satavarmasti turvallisen vaikutelman niin sitten. Mutta lähtökohtaisesti olis varmaan vaikeampi luottaa kuin suomalaiseen mieheen. Onko sekin miesvihaa että saatan luottaa yleisesti ottaen helpommin naiseen kuin mieheen ihan pelkästään sukupuolen perusteella? Ihmisten mieli vaan toimii näin. En ymmärrä missä kohtaa tässä on se rasismi. En oo huutelemassa kellekään että vitun muslimi painu vittuun. On ihan luonnollista olla pelkoja ulkomaalaisia kohtaan, ja miehiä kohtaan. Itsestäni voin sanoa sen että välillä ne pelot väistyy ja välillä taas voimistuu. Mutta joo, ehkä lopetan tän aiheen ajattelemisen tähän. Alan varmaan nyt obsessoimaan tästäkin ja miettimään koko ajan että oon paskin ihminen maailmassa enkä ansaitse elää. Nice. Just ku oon yrittänyt parantaa itsetuntooni. Mut joo, yritän nyt vaan tolkuttaa itelleni et mul on oikeus tuntea niin ku tunnen. En oo mikään maailman pahin rasisti ever ni vituttaa se että nyt must tuntuu siltä :D ja silleen, jos ite henkilökohtaisesti mietin vaikka spesifisti bifoobikkoja, esim sellasia jotka ei luota bisseihin, ni siis... Mun tunne siitä on vähän sellanen huono fiilis ja sillee harmi että tunnet noin mut sit toisaalta en mieti sitä hirveesti ja oon sillee et ei kaikki ymmärrä ni mitä sitten. En mä jaksa vaivata päätäni sillä. Totta kai omat ajatukset saattaa vaihdella ja myöhemmin saattaakin suhtautua suopeammin oli asia sit mikä hyvänsä, mut sekin ottaa aikansa. Mut en kuitenkaan ite koe sitä niin että jokaisella on velvollisuus työstää sitä asiaa. Tietenkään ei kannata ajatella täysin mustavalkosesti ainakaan en ite usko ajattelevani niinkään. Mut se et jos on vaikka jotain lievää homofobiaa ni mun puolesta olkoot, mitä sitten. Ei jaksa ajatella noin monimutkaisesti kaikkia asioita. Miten ois ihan vaikka että maalaisjärjellä pärjää pitkälle eikä niin että "iik jokainen lievä epämukava tunne homoudesta on RIKOS, hyihyi minä, miten minä nyt näin ilkeästi ajattelen" ei saatana ei tämmönen ajattelutapa mee mun aivoihin yksinkertaisesti. Ei jaksa takertua jokaiseen pieneen yksityiskohtaan, minkä monet vassarit vaikuttaa osaavan kyllä hyvin. Mun mielestä toi on vaa hiusten halkomista et joka ikinen asia minkä sanoo on väärin. Okei, oon mäkin huomauttanu monesti siitä että esim kuukautiset ei oo vaan naisia koskeva juttu, ja sinänsä on se ihan jees että ihmiset sen tiedostaa, mutta ei sitäkään tarvi jokaikisessä puheenvuorossa kuitenkaan muistaa. Tai ainakaan siitä ei tarvi huomauttaa ilkeesti (oon saattanu joskus tehdä niin itsekin) vaan pitäs muistaa se et ihmiset ei voi koko vitun ajan muistaa kaikkea sitä mikä pitää poliittisessa korrektiudessa ottaa huomioon. Siitä voi huomauttaa mut at least tehkää se hyväs hengessä. Ei ihminen oo heti itse saatana jos se ei pysty ymmärtämään tai hyväksymään tai tajuumaan tai tietämään jotain juttua. Siihen voi mennä ihan vitun kauan. Lähtökohtaisesti erilaisuus ON rikkaus mun mielestä mut joillain ihmisillä on mahdollisesti ongelmia ittensä kanssa eikä ne voi heti tosta noin vaan ratkoo niitä silleen et naps vaan yhtäkkiä kaikki onkin hyvin. At this point en enää edes tiedä mitä selitän mut juu, mun mielestä ei vaan pidä olla liian ns. "Vaativa" muita kohtaan sillee et kaikki pitää aina sanoa iha vitu täydellisesti tai muuten oot joku itse saatana. Ihmisil on omat ongelmansa, mahdollisesti monessa tapauksessa kyse voi olla omista itsetunto-ongelmista ja peloista ja koska ne on todella henkilökohtaisia asioita ni ei niitä pysty vaan napsauttaa pois päältä. Ehkäpä oon sit vaan omaksunu valtaväestön pahat ajatukset ja nyt muut vähemmistön edustajat ei tykkää musta, snif snif. Mut juu. aika vitun raskasta puida tätä samaa asiaa nyt ties kuinka monetta päivää. Tämänkin viestin kirjoittaminen on todennäköisesti virhe, ja harkitsen taas oikeasti täältä häipymistä koska en jaksa jokapäiväistä stressiä tästä samasta asiasta. Mutta joo. Olen puhunut. En tiedä riittääkö mulla jaksaminen enää hirveästi jatkossa tämän saman asian käsittelyyn. Tää paikka luultavasti ei oo näiden itsetuntokriisien arvonen mutta jostain syystä roikun täällä silti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja