Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="bao" data-source="post: 47670" data-attributes="member: 238"><p>oot urhee ku et huutele <3 #survivor i hear you</p><p></p><p>"eikä ees siitä rasistisemmasta päästä" huutista, eli vähän rasistisesta sit kuitenkin?? jos kerran persuissakin on joku rasismin spektri XD</p><p></p><p>puhuit myös kuinka mun tulis tutustua joihinkin ehdokkaisiin, lol ihan kun en ois jo nähny persuehdokkaita. tokeneitahan löytyy ja niiden halpaan menee sunlaiset uhoojat ja "vähemmän rasistit", ihmiset jotka "uskovat vain totuuteen". oon tutustunu ja tiedän, toisin kuin mm. qualitymonkey joka alotusviestissä tuumii, että persuutensa saattaa johtua (poliittisesta) tietämättömyydestään. (oikeassa oli)</p><p></p><p>ja miten loppuunkäsitelty, oot tääl puhunu mun hideemisestä sun muusta jo pari päivää sit mut taitaa jäädä puheiden tasolle kun et pysty olemaan kommentoimatta mun juttuja vaikka saitkin aiemmin itkupotkuraivareita siitä kuinka "miten voinkaan kohdata netissä trollaamista, ärsyynnyn koska olet tuollainen välinpitämätön" voi vittu XDD <strong>💅</strong>no respect for persut</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bao, post: 47670, member: 238"] oot urhee ku et huutele <3 #survivor i hear you "eikä ees siitä rasistisemmasta päästä" huutista, eli vähän rasistisesta sit kuitenkin?? jos kerran persuissakin on joku rasismin spektri XD puhuit myös kuinka mun tulis tutustua joihinkin ehdokkaisiin, lol ihan kun en ois jo nähny persuehdokkaita. tokeneitahan löytyy ja niiden halpaan menee sunlaiset uhoojat ja "vähemmän rasistit", ihmiset jotka "uskovat vain totuuteen". oon tutustunu ja tiedän, toisin kuin mm. qualitymonkey joka alotusviestissä tuumii, että persuutensa saattaa johtua (poliittisesta) tietämättömyydestään. (oikeassa oli) ja miten loppuunkäsitelty, oot tääl puhunu mun hideemisestä sun muusta jo pari päivää sit mut taitaa jäädä puheiden tasolle kun et pysty olemaan kommentoimatta mun juttuja vaikka saitkin aiemmin itkupotkuraivareita siitä kuinka "miten voinkaan kohdata netissä trollaamista, ärsyynnyn koska olet tuollainen välinpitämätön" voi vittu XDD [B]💅[/B]no respect for persut [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja