Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="kromi" data-source="post: 47985" data-attributes="member: 303"><p>En jaksa jatkaa tätä tän pidemmälle, koska ei tässä oo järkeä, ei sun kanssa voi keskustella ja se on surullista</p><p></p><p></p><p>Sen vain sanon, että en ole, enkä koskaan tule äänestämään persuja. Välitän myös maahanmuuttajista ja teen minkä pystyn sen eteen, että heidän olonsa helpottuisi. Oon ollut vapaaehtoisena SPR:llä mukana auttamassa vastaanottokeskusten varustamisessa silloin kun niitä piti äkkiä perustaa paljon lisää. Persua musta ei saa vaikka katsoisi minkäväristen lasien läpi. </p><p></p><p>En hyväksy rasismia tai muitakaan ennakkoluuloja, mutta samalla tiedostan, että jokaisella meistä on niitä muodossa tai toisessa. Rasismia ei pidäkään hyväksyä tai kuunnella, mutta jos laitat kaiken vähänkään siihen viittaavan samalle viivalle riippumatta siitä onko se tasoa "kaikki juutalaiset pitäisi polttaa" tai "mulla on ennakkoluuloja tiettyjä ihmisiä kohtaan mutta yritän olla antamatta sen vaikuttaa mun käytökseen", vähättelet oikeasti vakavia asioita ja pahennat tilannetta. </p><p></p><p>Oon kuitenkin sitä mieltä, että täytyy saada myös kritisoida sitä, miten maahanmuutto toteutetaan. Ja että perussuomalaiset puolueena on hirveä ja levittää vihaa kaikkialle ympärilleen, mutta ihmisillä on monia syitä äänestää persuja, ja se on perseestä, että niin moni sulkee silmänsä sille pahalle ja vihalle, mutta ei niitä silmiä avata levittämällä lisää vihaa. </p><p></p><p>Ja sitä mieltä, että pitämällä keskusteluyhteyden auki niihin, jotka on eri mieltä auttaa kaikkia paljon enemmän kuin se, että asetutaan vastakkain huutelemaan törkeyksiä ja sulkemalla oman kuplan ulkopuolelle kaikki, jotka ei oo 100% samaa mieltä. </p><p></p><p>Oon myös sitä mieltä, että ennakkoluuloja ei vähennetä sillä, että heitetään kaikki ennakkoluuloiset ihmiset ryhmän ulkopuolelle ja heitetään paskaa perään. Sehän vain vahvistaa sitä. </p><p></p><p>Jos tää tekee musta sun silmissä yhtä pahan kuin pahin persu, niin ei voi muuta sanoa, kuin että toivottavasti opit joskus näkemään muitakin sävyjä kuin mustan ja valkoisen. Heittele vaan sitä paskaa jos se saa sulle paremman olon, muuta sä et sillä saa aikaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kromi, post: 47985, member: 303"] En jaksa jatkaa tätä tän pidemmälle, koska ei tässä oo järkeä, ei sun kanssa voi keskustella ja se on surullista Sen vain sanon, että en ole, enkä koskaan tule äänestämään persuja. Välitän myös maahanmuuttajista ja teen minkä pystyn sen eteen, että heidän olonsa helpottuisi. Oon ollut vapaaehtoisena SPR:llä mukana auttamassa vastaanottokeskusten varustamisessa silloin kun niitä piti äkkiä perustaa paljon lisää. Persua musta ei saa vaikka katsoisi minkäväristen lasien läpi. En hyväksy rasismia tai muitakaan ennakkoluuloja, mutta samalla tiedostan, että jokaisella meistä on niitä muodossa tai toisessa. Rasismia ei pidäkään hyväksyä tai kuunnella, mutta jos laitat kaiken vähänkään siihen viittaavan samalle viivalle riippumatta siitä onko se tasoa "kaikki juutalaiset pitäisi polttaa" tai "mulla on ennakkoluuloja tiettyjä ihmisiä kohtaan mutta yritän olla antamatta sen vaikuttaa mun käytökseen", vähättelet oikeasti vakavia asioita ja pahennat tilannetta. Oon kuitenkin sitä mieltä, että täytyy saada myös kritisoida sitä, miten maahanmuutto toteutetaan. Ja että perussuomalaiset puolueena on hirveä ja levittää vihaa kaikkialle ympärilleen, mutta ihmisillä on monia syitä äänestää persuja, ja se on perseestä, että niin moni sulkee silmänsä sille pahalle ja vihalle, mutta ei niitä silmiä avata levittämällä lisää vihaa. Ja sitä mieltä, että pitämällä keskusteluyhteyden auki niihin, jotka on eri mieltä auttaa kaikkia paljon enemmän kuin se, että asetutaan vastakkain huutelemaan törkeyksiä ja sulkemalla oman kuplan ulkopuolelle kaikki, jotka ei oo 100% samaa mieltä. Oon myös sitä mieltä, että ennakkoluuloja ei vähennetä sillä, että heitetään kaikki ennakkoluuloiset ihmiset ryhmän ulkopuolelle ja heitetään paskaa perään. Sehän vain vahvistaa sitä. Jos tää tekee musta sun silmissä yhtä pahan kuin pahin persu, niin ei voi muuta sanoa, kuin että toivottavasti opit joskus näkemään muitakin sävyjä kuin mustan ja valkoisen. Heittele vaan sitä paskaa jos se saa sulle paremman olon, muuta sä et sillä saa aikaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja