Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="kromi" data-source="post: 48006" data-attributes="member: 303"><p>Nää, en mä ihan vielä viitsikään periksi antaa. Ei tätä voi kuitenkaan keskusteluksi sanoa, kun kerran tahdot lähinnä trollata ja toistella fraaseja minkään oikean sisällön sijaan. Mut kiva että sulla sentään on hauskaa.</p><p></p><p>Jos haluut multa oikeita vastauksia joihinkin sun "pointteihin", niin kysy vaan, vastaan parhaani mukaan.</p><p></p><p>Persuja ei tarvikaan kiinnostaa mun tekemiset, en mä sitä niille sanonutkaan vaan sulle. Teet aika paljon ennakkoluuloisia olettamuksia kanssaihmisistäsi. Jollain kumman logiikalla päättelit, ettei mua "ei kiinnosta vittuakaan mitä kuuluu niille, joiden elämästä perussuomalaiset tekevät olemassaolollaan paskaa." Kiinnostaa, ja mä oikeasti teen asialle jotain.</p><p></p><p>En varmasti saakaan ahdasmielisimpiä persuja muuttamaan ajatteluaan, enkä kuvittele että fasismi katoaisi maailmasta sillä, että lässytän jollekin. En mä sitä yritäkään.</p><p>Tiedän kuitenkin että keskustelemalla erimielisyyksistä muiden kanssa (irl, netissä harvoin jankkaan, nyt vaan on tylsää) oon saanut ne ymmärtämään mun näkökulmaa paremmin. Vähän on parempi kuin ei yhtään. Vaikkei se tietty oo ihan yhtä "hauskaa".</p><p></p><p>Ollaan samaa mieltä siitä, että aikuiset ihmiset ovat vastuussa omista ajatuksistaan ja monilla persuilla on paljon opittavaa. Mä vaan mieluummin teen jotain edesauttaakseni sitä oppimista kuin alan trollata, haukkua, kiusata, huudella ja kaivaa poteroita molemmilla puolilla syvemmiksi.</p><p></p><p>Ollaan samaa myös siitä, että vähemmistöjen tehtävä ei oo kouluttaa ketään tai avata näkemyksiään. Ei mulle tulis mieleenkään väittää noin. Kenelläkään ei ole vastuu kuin omista teoistaan. Sitä suuremmalla syyllä kunnioitan niitä, jotka jaksavat niin vapaaehtoisesti tehdä ja taistella epäoikeudenmukaisuutta vastaan rauhan ja ymmärryksen kautta. </p><p>Kuten <a href="https://www.theguardian.com/music/2020/mar/18/daryl-davis-black-musician-who-converts-ku-klux-klan-members">tää tyyppi</a>, joka on varmasti tehnyt antirasismin eteen paljon enemmän kuin yksikään mellastava antifa-anarkisti.</p><p></p><p>En mä myöskään kuvittele, että saisin sun päätä kääntymään minkään suhteen, se nyt on selvää :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kromi, post: 48006, member: 303"] Nää, en mä ihan vielä viitsikään periksi antaa. Ei tätä voi kuitenkaan keskusteluksi sanoa, kun kerran tahdot lähinnä trollata ja toistella fraaseja minkään oikean sisällön sijaan. Mut kiva että sulla sentään on hauskaa. Jos haluut multa oikeita vastauksia joihinkin sun "pointteihin", niin kysy vaan, vastaan parhaani mukaan. Persuja ei tarvikaan kiinnostaa mun tekemiset, en mä sitä niille sanonutkaan vaan sulle. Teet aika paljon ennakkoluuloisia olettamuksia kanssaihmisistäsi. Jollain kumman logiikalla päättelit, ettei mua "ei kiinnosta vittuakaan mitä kuuluu niille, joiden elämästä perussuomalaiset tekevät olemassaolollaan paskaa." Kiinnostaa, ja mä oikeasti teen asialle jotain. En varmasti saakaan ahdasmielisimpiä persuja muuttamaan ajatteluaan, enkä kuvittele että fasismi katoaisi maailmasta sillä, että lässytän jollekin. En mä sitä yritäkään. Tiedän kuitenkin että keskustelemalla erimielisyyksistä muiden kanssa (irl, netissä harvoin jankkaan, nyt vaan on tylsää) oon saanut ne ymmärtämään mun näkökulmaa paremmin. Vähän on parempi kuin ei yhtään. Vaikkei se tietty oo ihan yhtä "hauskaa". Ollaan samaa mieltä siitä, että aikuiset ihmiset ovat vastuussa omista ajatuksistaan ja monilla persuilla on paljon opittavaa. Mä vaan mieluummin teen jotain edesauttaakseni sitä oppimista kuin alan trollata, haukkua, kiusata, huudella ja kaivaa poteroita molemmilla puolilla syvemmiksi. Ollaan samaa myös siitä, että vähemmistöjen tehtävä ei oo kouluttaa ketään tai avata näkemyksiään. Ei mulle tulis mieleenkään väittää noin. Kenelläkään ei ole vastuu kuin omista teoistaan. Sitä suuremmalla syyllä kunnioitan niitä, jotka jaksavat niin vapaaehtoisesti tehdä ja taistella epäoikeudenmukaisuutta vastaan rauhan ja ymmärryksen kautta. Kuten [URL='https://www.theguardian.com/music/2020/mar/18/daryl-davis-black-musician-who-converts-ku-klux-klan-members']tää tyyppi[/URL], joka on varmasti tehnyt antirasismin eteen paljon enemmän kuin yksikään mellastava antifa-anarkisti. En mä myöskään kuvittele, että saisin sun päätä kääntymään minkään suhteen, se nyt on selvää :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan ainut muunsukupuolinen persu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja