Syksysydän
Löylykauha
- Reaktioarvo
- 624
Täytyy muistaa kiittää sua jos tapan itteni
E ollu jaksanu tehä noit tehtäviä ja sit toi yks alko valittaa siit ja siit mite olin vastannu sen viestiiMitä on tapahtunut?
Lol e oo jaksanu tehä noit tehtävii ja toi alko valittaa siit ja siit mite olin vastannu sen viestiiMitä on sattunut?
En jaksa tehä niit tehtävii ja toi valitti siitHeihei, älä nyt hätiköi D:: mitäs sattui?
Voi harmi :( jos kertoisit sille miltä tuntuu, niin ehkä se sais punasesta langasta kiinni?En jaksa tehä niit tehtävii ja toi valitti siit
Ei siin muute mutku muuteki menis varmaa aika paskast ni helpost tuntuu jos vähäki sanoo jotai :)
Minulle kävi lukiossa niin, etten pystynyt tekemään vaadittuja kurssitehtäviä ajoissa ja niinpä ne jäivät roikkumaan jopa vuosiksi. Kävin juttelemassa opettajien kanssa asiasta ja sain neuvoteltua itselleni lisäaikaa. En ollut jättänyt tehtäviä tekemättä tahallani, minulla vain sattui olemaan silloin niin vaikeaa, että asiat jäivät tekemättä.En jaksa tehä niit tehtävii ja toi valitti siit
Ei siin muute mutku muuteki menis varmaa aika paskast ni helpost tuntuu jos vähäki sanoo jotai :)
No justLol e oo jaksanu tehä noit tehtävii ja toi alko valittaa siit ja siit mite olin vastannu sen viestii