Hurja Oletko ollut poliisin kanssa tekemisissä?

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Ala-asteella kun haettiin joukkuekaveri urheiluleirille. Hänen isänsä oli poliisi.
:D
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
En nk. asiakkaana. (Paitsi kun hain passin) mutta kerran leffateatterissa töissä ollessani jouduin soittaan poliisin hakemaan erään herrasmiehen joka oli näytöksen aikana nauttinut itsensä ns. jalattomaksi.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
700
Kaaduin skootterilla niin poliisi kävi paikalla. Ja oon myös jutellut alalla opiskelusta parin poliisin kanssa ja silittänyt poliisikoiraa :-)
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Parikin naapuria oli poliiseja, joten kyllähän niitä tuli välillä moikattua.

Tulee muuten mieleen eräs tyyppi, joka kertoi poliisien laittaneen hänet usein arestiin ja olipa hän toisinaan putkassakin ollut. Hän muutenkin joutui aivan jatkuvasti tekemisiin poliisien kanssa, mutta sellaista se vähän on, kun on poliisien lapsi.
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Pysäytin itse itteni skootterilla tienviereen, koska luulin silloin minua ohittaneen poliisiauton halunneen minut pysähdyksiin. Heillä ei ollut edes vilkkuja päällä tai mitään, mutta vähän matkaa siitä kun he olivat ohittaneet mut, he pysähtyivät bussipysäkille parkkiin, ja minä uunona ajattelin "Nyt se tapahtuu, puhalluttaminen ei perkele" ja kurvasin poliisipakun perään, nousin ylös ja odotin. Poliisi tulivat hetken päästä ulos autosta ja kysyivät että onko jokin hullusti. Sanoin, että "mimimitä ettekö te pysäyttäneet mua?"

"Lol ei :---D"

"Aha. Oko. Sori." nousin skootterin selkään ja kaahasin (nätisti) pois paikalta. Pikkasen kuumotti oma tyhmyys, kun oli justiinsa jotain 15-16 vuotias.
 

^0^

en tykkää
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
87
Reaktioarvo
49
Joo, kun olin nuorempi mun ystävät olivat varastaneet yhdestä vaatekaupasta ihan helvetisti juttuja ja siellä oli just ollut poliisit tekemässä tyylii rikosilmoitusta niin katto mun ja mun toisen ystävän taskut ja laukut kun luuli että meillä ois ollut jotain pöllittyä myös kun meillä oli laukut ihan täynnä kaikkee heräte ostoksia C:
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
olen useasti. auton kyydissä kun oon ollut niin on pysäytetty useasti (epähuomiossa ajanu epävarmasti, verot maksamatta tmv). maijan kyydissä oon ollu about kymmeneen kertaan monesta eri syystä, putkassa kolme kertaa. kerran sain sakot lievästä pahoinpitelystä ja kotona on poliisit käynyt viis kertaa. jos kiinnostaa tarkemmin niin saa kysyä. suurimmasta osasta on jo aikaa jonku verran.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,564
Ollut kerran poliisiautossa. Veivät mua juna-asemalle kun hakivat mut pois exän luota. Sitten muutama kerran poliisit joutuneet puuttumaan exän väkivaltaiseen käytökseen kadulla. Sit tietysti toisen exän isä oli poliisi mut ei siinä mitään.
 

gregori

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
26
Reaktioarvo
25
olen useasti. auton kyydissä kun oon ollut niin on pysäytetty useasti (epähuomiossa ajanu epävarmasti, verot maksamatta tmv). maijan kyydissä oon ollu about kymmeneen kertaan monesta eri syystä, putkassa kolme kertaa. kerran sain sakot lievästä pahoinpitelystä ja kotona on poliisit käynyt viis kertaa. jos kiinnostaa tarkemmin niin saa kysyä. suurimmasta osasta on jo aikaa jonku verran.

Kiinnostais kuulla tarina ton pahoinpitelyn taustalla, samoin se että millaisista syistä oot ollut putkassa. Ja minkä takia poliisit ovat käyneet kotona? Kuulostaa kyllä siltä että oot selvinnyt paljosta!
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,847
Reaktioarvo
2,380
Muutaman kerran. Kun olin alaikäinen poliisi saattoi minut illalla myöhään kriisikeskus mobileen ja sitten tuli kans poliisin kanssa mentyä perhekotiin. Aikuisena poliisit vei minut sairaalaan kun en suostunut menemään ambulanssilla. Kerran ollessani itsetuhoinen äiti kertoi soittaneensa poliisit kotiini mutten tiedä tulivatko ne koskaan sinne kun poistuin paikalta.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Kiinnostais kuulla tarina ton pahoinpitelyn taustalla, samoin se että millaisista syistä oot ollut putkassa. Ja minkä takia poliisit ovat käyneet kotona? Kuulostaa kyllä siltä että oot selvinnyt paljosta!
olin miehen kanssa humalassa ulkona ja törmättiin toiseen suuta soittavaan porukkaan ja tappeluhan siitä tuli. ainoat ketkä sai sakot oli minä ja mies vaikka miehen kimpussa oli kolme äijää ja mun kimpussa kolme naista (poliisin peruste tälle oli että purin naista kaulaan koska kaksi naista piti mua tukasta kiinni, repi eikä päästänyt mua pois). en oo väkivaltanen ihminen ja elämäni ainoo kerta ku tappelussa oon ollu, luultavasti myös viimeinen. putkassa olin ekan kerran kun 16v jäin juomisesta kiinni, toisen kerran jouduin 17v kun olin hatkassa sijoituspaikasta niin poliisit vei mut yöksi putkaan. kolmas kerta oli kun nukuin autossa takapenkillä, joku oli soittanut poliisit ja jouduin yöksi putkaan (en tiedä edelleenkään miksi kun auto ei ollut käynnissä, en ollut ikinä ajanu sillä eikä mua edes puhallutettu). kotona on käynyt 2 kertaa poliisit tappelun takia (olin pahoinpitelyn uhri), kaks kertaa eräs psykoosissa oleva tuttava oli soittanut että meille murtaudutaan (vaikka niin ei ollut todellisuudessa), kerran tässä rapussa jossain asunnossa oli tappelu ja naapurit oli soittanut poliisit väärään asuntoon. niin ja yhden unohdin, kerran meillä otettiin yliannostus ja uhri ei halunnut sairaalaan vaan sekosi, tarvittiin kaks partioo kantaa se ambulanssiin. poliisin kyydissä oon ollu mm. sillon kun mut vietiin 17v sijoituspaikkaan, kerran kun olin henkilön mukana joka ajo kortitta niin saatiin kyyti lähemmäs keskustaa, kerran auton akku räjähti ja oltiin jossain hevon kukussa niin saatiin kyyti pois, kerran eräs tuttava varasti vyön niin mentiin molemmat poliisiasemalle maijan kyydissä (huom minä en ikinä ole varastanut enkä hyväksy sitä). en mitenkään edes muista kaikkia. mutta paljon oon poliisien kans ollu tekemisissä. käytin tuolloin sekasin paljon huumeita joten en ollut ihan oma itseni, olin myös osan aikaa tosi nuori ja huonosti voiva hylkiö joka ei vaan välittänyt mistään. kadun suurinta osaa kyllä ja kauhistuttaa kun on nyt muistellut kaikkia kohtaamisia..

näistä kaikista on jo vuosi aikaa tai yli ja hyvä niin, en hirveen lämmöllä näitä muistele. hävettää suurin osa muutenkin XD
 
Viimeksi muokattu:

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138
Teininä kun näpistin meikkejä Anttilasta, kerran sain kyydin baarista kotiin kun olin niin kännissä, kerran meille soitettiin poliisit kotiin kun tuttu alkoi bentsokänneissään riehumaan ja se ja poikaystävä tappeli.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,847
Reaktioarvo
2,380
Niinpä, sieltä sai niin kätevästi ja halvalla vähän kaikkea.
Muistan omasta lapsuudesta aina Anttilan top ten-osastolla kun ilmestyi jokin aikansa hittielokuva vaikka jokin Disneyn piirretty niin siitä oli aina sellainen hieno, valtava pahvikoriste ja julisteita. Kävin aina ihailemassa niitä :)
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
Mun vaari on entinen poliisi, mun naapuris asuu poliisi ja kerran poliisi pysäytti mut ku ajoin skootterii ku valot oli päivä- eikä piemävalot + takavalo ei palanu. Korttii ei kysyny mut puhallutti.
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Kerran osuin sivullisena perheväkivaltapaikalle ja mut ja mun poikaystävä on pysäytetty about kolme (?) kertaa. Sit kans osuin onnettomuuspaikalle ja siel meiltäki tultii kyselee et mitä on tapahtunu.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
kun olin pentu niin meille kotiin naapurit soittivat erittäin usein poliisit :-) ihan syystä kylläkin aina (alkoholi, perheväkivalta)
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Käytännössä en mut silti käytännös kyllä. Ei mitää mihi poliisia tarttis, vaan joskus jossai tapahtumas oli poliiseja ja oltii luokan kans siel ni siel istuttii sit autos ja otettii yhteiskuva (:'D) niitte kans, saatettii ehkä jopa koittaa saako koko luokan mahtumaa sinne autoo :D.
Ja sit yks tuttu on poliisi, siel ollaa monesti käyty kyläs ja yötä oltu ja koiria silitetty :3. Eipä siinä kauheesti ikinä oo tullu mietittyy et hei toi o poliisi ::D.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Kerran puhallutuksessa, kun heillä oli ratsia kylällä. Oli jännää : D samainen poliisi sitten tuli kaukaa vastaan mua kotiin mennessä, ja kun käännyin sen eestä pikkutielle, se varmaan luuli mun pakenevan XD Seurasi sitten ja vilkutti mut uudestaan pysähdyksiin, mutta ei kerenny ees ikkunaan, ku se tajus, että tämähän on sama tyyppi :'D Oli ihan huvittava ja tais sekin naurahtaa ku kompuroi sohjossa takas autoonsa :-)
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Pari kertaa.
Mun koira puri tyttöä joka juoksi sen hännän yli, ja sen vanhemmat teki musta rikosilmuituksen. Olin vasta pieni teini tuolloin. Joudun poliisikuulusteluun mutta mitään ei tapahtunut.

Kerran en päässyt nuorisotalon konserttiin teininä koska ne sano että olen kännissä, vaikka olin juonut vain smurffilimua. Sanoin että soitan poliisit puhalluttamaan mut, mutta he soitti poliisit jotka ei suostunut edes puhalluttamaan ja koko konsertti jäi multa välistä, vaikka en ollut edes koskenut alkoholiin.

Kerran törmäsin autoon pyörällä ja autoon tuli naarmuja ja mies halusi mut korvaamaan joten me soitettiin poliisit. Jouduin kuukusteluihin mutta mitään ei seurannut.

Meidät pahoinpideltiin yksien ug bileiden päätteeksi ja se juttu meni oikeuteen, koska pahoinpitelijällä useita rikoksia, sain 1200 korvausta.

Kaksi kertaa olen moottoripyörä onnettomuudessa ollut jolloin poliisit tullut paikalle, mutta kysyi vain paikanpäällä pari kysymystä, eikä mitään seurausta.
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Oikeestaan vain kerran. Soitin heidät paikalle, kun ex-kumppanini käyttäytyi erotilanteessa todella aggressiivisesti. Tilanne oli uhkaava, eikä hän päästänyt mua lähtemään, vaan piti väkisin luonaan. Soitin kuitenkin poliisille salaa ihan vitun nerokkaasti. Yritin olla ärsyttämättä ex-kumppaniani, joten vilkaisin puhelintani ihan vain ohimennen, näppäilin nopeasti 112 ja laitoin puhelimen takaisin pois. Hän aavistanut hankettani lainkaan. Hätäkeskuksessa seurasivat auki olevan linjan välityksellä tilannetta ja ymmärsivät, että paikalle tarvitaan apua. Sain jopa sujautettua suht smoothisti keskustelun lomaan osoitteen, jossa olimme :DDDDD

Pro tip.

Rikosnimikkeiksi tuli lopulta vain lievä pahoinpitely ja vapaudenriisto – onneksi. Pelkäsin todella joutuvani the tilastoihin. Vastapuoli kun oli erittäin mustasukkainen ja impulssejaan heikosti hallitseva ihminen, jolla ei ollut enää mitään menetettävää.

Oon yhä tosi ylpeä toimintakykyisyydestäni kaiken shokin keskellä.
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Oikeestaan vain kerran. Soitin heidät paikalle, kun ex-kumppanini käyttäytyi erotilanteessa todella aggressiivisesti. Tilanne oli uhkaava, eikä hän päästänyt mua lähtemään, vaan piti väkisin luonaan. Soitin kuitenkin poliisille salaa ihan vitun nerokkaasti. Yritin olla ärsyttämättä ex-kumppaniani, joten vilkaisin puhelintani ihan vain ohimennen, näppäilin nopeasti 112 ja laitoin puhelimen takaisin pois. Hän aavistanut hankettani lainkaan. Hätäkeskuksessa seurasivat auki olevan linjan välityksellä tilannetta ja ymmärsivät, että paikalle tarvitaan apua. Sain jopa sujautettua suht smoothisti keskustelun lomaan osoitteen, jossa olimme :DDDDD

Pro tip.

Rikosnimikkeiksi tuli lopulta vain lievä pahoinpitely ja vapaudenriisto – onneksi. Pelkäsin todella joutuvani the tilastoihin. Vastapuoli kun oli erittäin mustasukkainen ja impulssejaan heikosti hallitseva ihminen, jolla ei ollut enää mitään menetettävää.

Oon yhä tosi ylpeä toimintakykyisyydestäni kaiken shokin keskellä.
Nerokasta! Arvostan.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Oikeestaan vain kerran. Soitin heidät paikalle, kun ex-kumppanini käyttäytyi erotilanteessa todella aggressiivisesti. Tilanne oli uhkaava, eikä hän päästänyt mua lähtemään, vaan piti väkisin luonaan. Soitin kuitenkin poliisille salaa ihan vitun nerokkaasti. Yritin olla ärsyttämättä ex-kumppaniani, joten vilkaisin puhelintani ihan vain ohimennen, näppäilin nopeasti 112 ja laitoin puhelimen takaisin pois. Hän aavistanut hankettani lainkaan. Hätäkeskuksessa seurasivat auki olevan linjan välityksellä tilannetta ja ymmärsivät, että paikalle tarvitaan apua. Sain jopa sujautettua suht smoothisti keskustelun lomaan osoitteen, jossa olimme :DDDDD

Pro tip.

Rikosnimikkeiksi tuli lopulta vain lievä pahoinpitely ja vapaudenriisto – onneksi. Pelkäsin todella joutuvani the tilastoihin. Vastapuoli kun oli erittäin mustasukkainen ja impulssejaan heikosti hallitseva ihminen, jolla ei ollut enää mitään menetettävää.

Oon yhä tosi ylpeä toimintakykyisyydestäni kaiken shokin keskellä.
oot kyllä pystynyt toimimaan tosi fiksusti, sietääkin olla ylpeä! itse olen joskus vuosi sitten ollut myös samankaltsisessa tilanteessa eräiden ihmisten toimesta mutta en oo kyennyt toimimaan noin fiksusti. oot malliesimerkki miten pitäis just toimia!
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
oot kyllä pystynyt toimimaan tosi fiksusti, sietääkin olla ylpeä! itse olen joskus vuosi sitten ollut myös samankaltsisessa tilanteessa eräiden ihmisten toimesta mutta en oo kyennyt toimimaan noin fiksusti. oot malliesimerkki miten pitäis just toimia!
Kiitos! En useinkaan jaa tätä tarinaa juuri kenellekään. Hauskaa suoltaa se ulos.

Koen tarpeelliseksi kuitenkin muistuttaa, että ihmiset reagoi tosi eri tavoin, kun joutuvat paineen alle, menevät shokkiin tai ovat jollain muulla tapaa pois tolaltaan. On ihan tosi ok ja ymmärrettävää, ettei vaikeissa tilanteissa pysty toimimaan kuskina, eikä se tee kenestäkään huonompaa ihmistä <3

Kauhee kuulla että oot joutunu kokemaan tommosta paskaa. Saitko poliisilta jeesiä ees jälkikäteen?
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Oikeestaan vain kerran. Soitin heidät paikalle, kun ex-kumppanini käyttäytyi erotilanteessa todella aggressiivisesti. Tilanne oli uhkaava, eikä hän päästänyt mua lähtemään, vaan piti väkisin luonaan. Soitin kuitenkin poliisille salaa ihan vitun nerokkaasti. Yritin olla ärsyttämättä ex-kumppaniani, joten vilkaisin puhelintani ihan vain ohimennen, näppäilin nopeasti 112 ja laitoin puhelimen takaisin pois. Hän aavistanut hankettani lainkaan. Hätäkeskuksessa seurasivat auki olevan linjan välityksellä tilannetta ja ymmärsivät, että paikalle tarvitaan apua. Sain jopa sujautettua suht smoothisti keskustelun lomaan osoitteen, jossa olimme :DDDDD

Pro tip.

Rikosnimikkeiksi tuli lopulta vain lievä pahoinpitely ja vapaudenriisto – onneksi. Pelkäsin todella joutuvani the tilastoihin. Vastapuoli kun oli erittäin mustasukkainen ja impulssejaan heikosti hallitseva ihminen, jolla ei ollut enää mitään menetettävää.

Oon yhä tosi ylpeä toimintakykyisyydestäni kaiken shokin keskellä.
Vau! Hyvä sinä! 👍
 

kehkeh

Harjoittelija
Liittynyt
4.3.2021
Viestejä
2
Reaktioarvo
1
Pari kertaa on poliisit pysäyttänyt 15-vuotiaana, kun mopolla vedin ”siivellä” pyöräilevää kaveria
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
1-2 vuotta sitten. Syy oli pihatien päässä häiritsevästä narkkarista keskellä yötä...
 
Ylös Pohja