Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Oletteko katsoneet Netflixsistä Never Have I Ever-sarjaa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 54118" data-attributes="member: 167"><p>Jes, niin samaistuttavaa toi mistä puhut! Vikoissa jaksoissa se ei enää mokaillut niin pystyin kattomaan tota ilman raivo- tai itkukohtauksia mutta joskus se vaan otti niin kovasti päähän.</p><p></p><p>Siis oikeesti niin toi et se ei ikinä opi virheistään ja tekee vaan virheen toisensa perään. Niin itsekästä! Ja kaiken lisäks se ei aina ees pyydä anteeksi. Sillonki ku ne pojat sai tietää, et se seukkaa molempien kaa niin se oli vaan silleen: "Jos olisin poika niin antaisin nyt ylävitoset"</p><p></p><p>On niin inhottavaa ku päähenkilö tekee typeriä juttuja ja se ansaitsee kaiken sen pahan, mitä sille käy, mutta sitte kuitenki tuntuu inhottavalta, ku päähenkilölle tapahtuu jotain ikävää, koska on vaikeaa olla kenenkään muun kuin päähenkilön puolella. Ja kaiken sen jälkeen molemmat pojista yhä tykkää Devistä ja haluu olla sen kaa?! Mä en ees tollasen teon jälkeen suostuis olemaan kummankaan kanssa, koska ajattelisin et tommosen teon perusteella en selkeestikkään oo vielä kypsä seurustelemaan.</p><p></p><p>Niimpä, Ben sopis Deville hyvin, mutta ansaitsee todellakin paljon parempaa. Monennessako jaksossa muuten oot? Mä oon kattonut jo koko sarjan. :D Ja jep, Paxton on symppis, mut Devi haluu sen enimmäkseen vaan ulkonäön takii...</p><p></p><p>Jep mäki oisin toivonut et olis mieluummin mennyt noin...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 54118, member: 167"] Jes, niin samaistuttavaa toi mistä puhut! Vikoissa jaksoissa se ei enää mokaillut niin pystyin kattomaan tota ilman raivo- tai itkukohtauksia mutta joskus se vaan otti niin kovasti päähän. Siis oikeesti niin toi et se ei ikinä opi virheistään ja tekee vaan virheen toisensa perään. Niin itsekästä! Ja kaiken lisäks se ei aina ees pyydä anteeksi. Sillonki ku ne pojat sai tietää, et se seukkaa molempien kaa niin se oli vaan silleen: "Jos olisin poika niin antaisin nyt ylävitoset" On niin inhottavaa ku päähenkilö tekee typeriä juttuja ja se ansaitsee kaiken sen pahan, mitä sille käy, mutta sitte kuitenki tuntuu inhottavalta, ku päähenkilölle tapahtuu jotain ikävää, koska on vaikeaa olla kenenkään muun kuin päähenkilön puolella. Ja kaiken sen jälkeen molemmat pojista yhä tykkää Devistä ja haluu olla sen kaa?! Mä en ees tollasen teon jälkeen suostuis olemaan kummankaan kanssa, koska ajattelisin et tommosen teon perusteella en selkeestikkään oo vielä kypsä seurustelemaan. Niimpä, Ben sopis Deville hyvin, mutta ansaitsee todellakin paljon parempaa. Monennessako jaksossa muuten oot? Mä oon kattonut jo koko sarjan. :D Ja jep, Paxton on symppis, mut Devi haluu sen enimmäkseen vaan ulkonäön takii... Jep mäki oisin toivonut et olis mieluummin mennyt noin... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Oletteko katsoneet Netflixsistä Never Have I Ever-sarjaa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja