Elokuvat & Sarjat Oletteko katsoneet Netflixsistä Never Have I Ever-sarjaa?

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ite oon nyt kattonut kakkoskaudesta kaikki muut paitsi pari vikaa jaksoa ja aloin kattoo uudestaan ykköskautta. Selkeesti ekassa kaudessa se oli paljon hyljeksitympi ja siinä oli mukana enemmän juttui sen uskonnosta.

Mut siis toi kakkoskausi sai mun aivoissa ihan toden teolla kiehumaan. Eka pystyin kattoo sitä, mutta sitten Devi teki aina ihan päin vastoin ku mä oisin tehnyt. Se käyttäyty niin itsekkäästi, epäreilusti ja siis se on niin epärehellinen ja tekopyhä ihminen eikä osaa edes pyytää kunnolla anteeksi. Toivoin vaan yhes kohtaa niin paljon et päähenkilö vaihtuis.

Ja siis ku mä aina samaistun päähenkilöön. Tai no en silleen samaistu mut kuvittelen olevani se tyyppi ja että kaikki ne jutut tapahtuu mulle. Ja ku Devi mokaili niin aloin sit miettii, mitä mä tekisin siinä tilanteessa ja miten korjaisin tilanteen, mutta Devi ei tietenkään toteuttanut mun hienoja suunnitelmia vaan tuhosi asioita vaan entisestään. Ja sit mun oliki enää vaikeeta keksiä, miten pyytäisin anteeksi, ku oon tehnyt jo niin paljon tyhmii asioita, enkä edes tiedä miksi. D:

Kerran jopa itkin, koska toi sarja sai mut muistamaan yhen mun unen ja sitten yhen päivän, kun kaikki meni pieleen ja kun Devillekin huudettiin niin sit aloin ajatella kuinka olen paha ihminen. Siis ku itkin myös sitä mitä se Devi oli tehnyt ku hänen päähenkilöisyytensä vuoksi kuvittelin ite tehneeni niin. Outoo, tiedän. :D

No, kummasta te tykkäätte enemmän? Paxtonista vai Benistä? Mä ehottomasti Benistä ja oisin valinnut sen alusta alkaen. Paxton ei ees oo mun mielestä mitenkään erityisen hyvän näkönen.
 
Liittynyt
23.6.2021
Viestejä
25
Reaktioarvo
42
En oo katsonut mutta oon harkinnut sen aloittamista, katson niin montaa eri sarjaa tällä hetkellä etten pian muista mitä missäkin tapahtuu! :D suositteletko sarjaa?
Itse katsoin juuri riverdalen loppuun ja oli pakko alottaa alusta koska vasta syksyllä tulee lisää jaksoja enkä pärjää siihen asti ilman.. jughead on mun suosikki riverdalen näytteliöistä!!! (se taisi olla toinen syy miksi aloin katsomaan uudelleen...) D: ainut vaan mikä harmittaa on se että jughead on viimeisellä kaudella täysin erilainen luonteelta ja ulkonäöltä, siksi varmaan ensimmäiset kaudet on parhaimmat.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Oon kattonut tuota sellaisena taustahälynä ja ai hitto Devi on ärsyttävä. Tää on jotenkin kumma sarja, koska se yritetään näyttää jollain tapaa sympaattisessa valossa ja sellaisena, että se tekee virheitä, mutta on pohjimmiltaan hyvä kuitenkin, mutta se ei toimi, koska se ei ikinä opi ja tekee vaan jatkuvasti lisää paskoja asioita.

Väitän, että Ben sopisi Deville paremmin, mutta ansaitsee paljon Deviä parempaa. Paxton on lopulta ihan symppis, mutta ei sovi Deville, koska Devi haluaisi sen vaan ulkonäön takia.

Toivon siis, ettei Devi päädy kenenkään kanssa yhteen, vaan tajuaa olevansa paskakasa ja opettelee ensin elämään itsrnsä kanssa.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En oo katsonut mutta oon harkinnut sen aloittamista, katson niin montaa eri sarjaa tällä hetkellä etten pian muista mitä missäkin tapahtuu! :D suositteletko sarjaa?
Itse katsoin juuri riverdalen loppuun ja oli pakko alottaa alusta koska vasta syksyllä tulee lisää jaksoja enkä pärjää siihen asti ilman.. jughead on mun suosikki riverdalen näytteliöistä!!! (se taisi olla toinen syy miksi aloin katsomaan uudelleen...) D: ainut vaan mikä harmittaa on se että jughead on viimeisellä kaudella täysin erilainen luonteelta ja ulkonäöltä, siksi varmaan ensimmäiset kaudet on parhaimmat.
Joo, suosittelen sitä eikä se ollut ku muutamassa jaksossa ku se ärsytti mua, onneks. :D Mutta en ole tyytyväinen loppuratkaisuun ja harmittaa niin paljon, kun kaudessa oli niin vähän jaksoja. Sitä että mahdollisesti vois tulla seuraava kausi, pitäis odottaa ihan sika pitkään. Ite en oo Riverdalea ikinä katsonut paitsi ehkä jonkun pari jaksoa. Se on kyllä inhottavaa kun näyttelijä tai hahmon luonne muuttuu. D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oon kattonut tuota sellaisena taustahälynä ja ai hitto Devi on ärsyttävä. Tää on jotenkin kumma sarja, koska se yritetään näyttää jollain tapaa sympaattisessa valossa ja sellaisena, että se tekee virheitä, mutta on pohjimmiltaan hyvä kuitenkin, mutta se ei toimi, koska se ei ikinä opi ja tekee vaan jatkuvasti lisää paskoja asioita.

Väitän, että Ben sopisi Deville paremmin, mutta ansaitsee paljon Deviä parempaa. Paxton on lopulta ihan symppis, mutta ei sovi Deville, koska Devi haluaisi sen vaan ulkonäön takia.

Toivon siis, ettei Devi päädy kenenkään kanssa yhteen, vaan tajuaa olevansa paskakasa ja opettelee ensin elämään itsrnsä kanssa.
Jes, niin samaistuttavaa toi mistä puhut! Vikoissa jaksoissa se ei enää mokaillut niin pystyin kattomaan tota ilman raivo- tai itkukohtauksia mutta joskus se vaan otti niin kovasti päähän.

Siis oikeesti niin toi et se ei ikinä opi virheistään ja tekee vaan virheen toisensa perään. Niin itsekästä! Ja kaiken lisäks se ei aina ees pyydä anteeksi. Sillonki ku ne pojat sai tietää, et se seukkaa molempien kaa niin se oli vaan silleen: "Jos olisin poika niin antaisin nyt ylävitoset"

On niin inhottavaa ku päähenkilö tekee typeriä juttuja ja se ansaitsee kaiken sen pahan, mitä sille käy, mutta sitte kuitenki tuntuu inhottavalta, ku päähenkilölle tapahtuu jotain ikävää, koska on vaikeaa olla kenenkään muun kuin päähenkilön puolella. Ja kaiken sen jälkeen molemmat pojista yhä tykkää Devistä ja haluu olla sen kaa?! Mä en ees tollasen teon jälkeen suostuis olemaan kummankaan kanssa, koska ajattelisin et tommosen teon perusteella en selkeestikkään oo vielä kypsä seurustelemaan.

Niimpä, Ben sopis Deville hyvin, mutta ansaitsee todellakin paljon parempaa. Monennessako jaksossa muuten oot? Mä oon kattonut jo koko sarjan. :D Ja jep, Paxton on symppis, mut Devi haluu sen enimmäkseen vaan ulkonäön takii...

Jep mäki oisin toivonut et olis mieluummin mennyt noin...
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Okei tajusin just et oon nyt ihan super ihastunut tohon Beniin. Jostain syystä ihastun paljon helpommin ja vahvemmin joihinkin sarjahahmoihin, kuin oikeen elämän tyyppeihin. :D Varmaan johtuu siitä, koska sarjoissa näkee paremmin sitä, millanen se tyyppi oikeesti on ja sarjoissa ne hahmot näytetään usein niin täydellisinä, tai täydellisyyttä hipovina. Oon kyl myös joskus ihastunut tubettajiinkin. :D Näin Benistä jopa viime yönä unta ja nyt on pakko kattoo pari viimesintä jaksoo uudestaan Benin takii. Voiks kukaan muu samaistuu mihinkään tämmöseen sarjahahmoihin ihastumiseen? :D

En kyl tiiä oisinko siihen Beniin näin ihastunut, jos oikeesti tapaisin sen, koska mun tunteet aina pohjautuu myös sen päähenkilön tunteisiin. Mut niinku on ihan sika inhottava tunne, kun tietää että ihastus asuu jossain toisella puolella maailmaa ja puhuu kieltä, jossa oot huono ja kaiken kukkuraks se, että se ei ees oikeesti oo semmonen, ku se on vaan näyttelijä, jolla on varmasti ihan erilainen luonne ja vaikka Ben onki mun ikänen niin se näyttelijä on liian vanha mulle. :D
 
Ylös Pohja