Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Oletteko katsoneet Netflixsistä Never Have I Ever-sarjaa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 54193" data-attributes="member: 167"><p>Okei tajusin just et oon nyt ihan super ihastunut tohon Beniin. Jostain syystä ihastun paljon helpommin ja vahvemmin joihinkin sarjahahmoihin, kuin oikeen elämän tyyppeihin. :D Varmaan johtuu siitä, koska sarjoissa näkee paremmin sitä, millanen se tyyppi oikeesti on ja sarjoissa ne hahmot näytetään usein niin täydellisinä, tai täydellisyyttä hipovina. Oon kyl myös joskus ihastunut tubettajiinkin. :D Näin Benistä jopa viime yönä unta ja nyt on pakko kattoo pari viimesintä jaksoo uudestaan Benin takii. Voiks kukaan muu samaistuu mihinkään tämmöseen sarjahahmoihin ihastumiseen? :D</p><p></p><p>En kyl tiiä oisinko siihen Beniin näin ihastunut, jos oikeesti tapaisin sen, koska mun tunteet aina pohjautuu myös sen päähenkilön tunteisiin. Mut niinku on ihan sika inhottava tunne, kun tietää että ihastus asuu jossain toisella puolella maailmaa ja puhuu kieltä, jossa oot huono ja kaiken kukkuraks se, että se ei ees oikeesti oo semmonen, ku se on vaan näyttelijä, jolla on varmasti ihan erilainen luonne ja vaikka Ben onki mun ikänen niin se näyttelijä on liian vanha mulle. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 54193, member: 167"] Okei tajusin just et oon nyt ihan super ihastunut tohon Beniin. Jostain syystä ihastun paljon helpommin ja vahvemmin joihinkin sarjahahmoihin, kuin oikeen elämän tyyppeihin. :D Varmaan johtuu siitä, koska sarjoissa näkee paremmin sitä, millanen se tyyppi oikeesti on ja sarjoissa ne hahmot näytetään usein niin täydellisinä, tai täydellisyyttä hipovina. Oon kyl myös joskus ihastunut tubettajiinkin. :D Näin Benistä jopa viime yönä unta ja nyt on pakko kattoo pari viimesintä jaksoo uudestaan Benin takii. Voiks kukaan muu samaistuu mihinkään tämmöseen sarjahahmoihin ihastumiseen? :D En kyl tiiä oisinko siihen Beniin näin ihastunut, jos oikeesti tapaisin sen, koska mun tunteet aina pohjautuu myös sen päähenkilön tunteisiin. Mut niinku on ihan sika inhottava tunne, kun tietää että ihastus asuu jossain toisella puolella maailmaa ja puhuu kieltä, jossa oot huono ja kaiken kukkuraks se, että se ei ees oikeesti oo semmonen, ku se on vaan näyttelijä, jolla on varmasti ihan erilainen luonne ja vaikka Ben onki mun ikänen niin se näyttelijä on liian vanha mulle. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Oletteko katsoneet Netflixsistä Never Have I Ever-sarjaa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja