Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
oletteko koskaan kokeneet kateutta?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Barefootbandit" data-source="post: 112613" data-attributes="member: 38"><p>Lapsena olin jossain vaiheessa kateellinen luokkatovereilleni materiasta, kuten värikkäistä penaaleista ja koiratarroista. Ahdistustani ei helpottanut se, etten silloin tiennyt, milloin minulla voisi olla mahdollisuus saada sellaista. Olen ajatellut, etten ole ollut kateellinen mistään sen koommin, mutta valitettavasti olen onneksi (kuka sanoo valitettavasti onneksi 🤣) vain aivan muutamia kertoja tuntenut kateudenpistoksia kohdatessani minulle jollain tapaa samaistuttavia ihmisiä, joilla on enemmän meriittejä sellaisilla aloilla, joilla minäkin niitä tahtoisin. Näissä tuntemuksissa on ollut läsnä pettymys omaan itseen siinä, ettei ole saanut aikaiseksi työstettyä omia pyrkimyksiä. Onko paradoksaalista tai ei, etten ole koskaan ollut kateellinen minulle saavuttamattomissa olevista asioista, en tiedä. Olen myös elämäni aikana himoinnut kipeästi asioita, joita minulla ei ole osaamatta kadehtia niitä, joilla on, eli logiikallakaan kateus ei toimi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Barefootbandit, post: 112613, member: 38"] Lapsena olin jossain vaiheessa kateellinen luokkatovereilleni materiasta, kuten värikkäistä penaaleista ja koiratarroista. Ahdistustani ei helpottanut se, etten silloin tiennyt, milloin minulla voisi olla mahdollisuus saada sellaista. Olen ajatellut, etten ole ollut kateellinen mistään sen koommin, mutta valitettavasti olen onneksi (kuka sanoo valitettavasti onneksi 🤣) vain aivan muutamia kertoja tuntenut kateudenpistoksia kohdatessani minulle jollain tapaa samaistuttavia ihmisiä, joilla on enemmän meriittejä sellaisilla aloilla, joilla minäkin niitä tahtoisin. Näissä tuntemuksissa on ollut läsnä pettymys omaan itseen siinä, ettei ole saanut aikaiseksi työstettyä omia pyrkimyksiä. Onko paradoksaalista tai ei, etten ole koskaan ollut kateellinen minulle saavuttamattomissa olevista asioista, en tiedä. Olen myös elämäni aikana himoinnut kipeästi asioita, joita minulla ei ole osaamatta kadehtia niitä, joilla on, eli logiikallakaan kateus ei toimi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
oletteko koskaan kokeneet kateutta?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja