Ajattelin että tänään olisin itsevarma enkå välittäis mistään mutta kadun päätöstä heti alkuun
T terpi Asiantuntija Liittynyt 8.2.2021 Viestejä 365 Reaktioarvo 243 8.3.2021 #1 Ajattelin että tänään olisin itsevarma enkå välittäis mistään mutta kadun päätöstä heti alkuun
RilliPöllö Alisuoriutuva ylisuorittaja Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 392 Reaktioarvo 592 8.3.2021 #2 No höh, harmi että alkoi kaduttamaan ): Miksiköhän on niin, että edelleen nykymaailmassa ihmiset joutuvat katumaan ja häpeämään omia vaatteitaan?
No höh, harmi että alkoi kaduttamaan ): Miksiköhän on niin, että edelleen nykymaailmassa ihmiset joutuvat katumaan ja häpeämään omia vaatteitaan?
varjojenmaa Asiantuntija Liittynyt 4.2.2021 Viestejä 300 Reaktioarvo 305 8.3.2021 #3 terpi sanoi: Ajattelin että tänään olisin itsevarma enkå välittäis mistään mutta kadun päätöstä heti alkuun Napsauta laajentaaksesi... Tiedän tunteen. Enkä oo vielä keksiny mitä tolle vois tehdä :(
terpi sanoi: Ajattelin että tänään olisin itsevarma enkå välittäis mistään mutta kadun päätöstä heti alkuun Napsauta laajentaaksesi... Tiedän tunteen. Enkä oo vielä keksiny mitä tolle vois tehdä :(
P Poistettukäyttäjänimi27 Guest Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 6,011 Reaktioarvo 4,757 8.3.2021 #4 RilliPöllö sanoi: No höh, harmi että alkoi kaduttamaan ): Miksiköhän on niin, että edelleen nykymaailmassa ihmiset joutuvat katumaan ja häpeämään omia vaatteitaan? Napsauta laajentaaksesi... nykymaailmassa on yleensä niin omituisia käsitteitä miten ihmisten tulisi pukeutua johtuu kai somesta nuoret saa paljon vaikutteita sieltä
RilliPöllö sanoi: No höh, harmi että alkoi kaduttamaan ): Miksiköhän on niin, että edelleen nykymaailmassa ihmiset joutuvat katumaan ja häpeämään omia vaatteitaan? Napsauta laajentaaksesi... nykymaailmassa on yleensä niin omituisia käsitteitä miten ihmisten tulisi pukeutua johtuu kai somesta nuoret saa paljon vaikutteita sieltä
RilliPöllö Alisuoriutuva ylisuorittaja Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 392 Reaktioarvo 592 8.3.2021 #5 Asiallinenihminen sanoi: nykymaailmassa on yleensä niin omituisia käsitteitä miten ihmisten tulisi pukeutua johtuu kai somesta nuoret saa paljon vaikutteita sieltä. Napsauta laajentaaksesi... Niinpä. Pukeutumis-ja kauneusihanteet ovat silti mielestäni aika vanhanaikainen systeemi. Tavallaan se on osa elämää ja evoluutiota, mutta kuitenkin D:
Asiallinenihminen sanoi: nykymaailmassa on yleensä niin omituisia käsitteitä miten ihmisten tulisi pukeutua johtuu kai somesta nuoret saa paljon vaikutteita sieltä. Napsauta laajentaaksesi... Niinpä. Pukeutumis-ja kauneusihanteet ovat silti mielestäni aika vanhanaikainen systeemi. Tavallaan se on osa elämää ja evoluutiota, mutta kuitenkin D:
P Poistettu käyttäjänimi 43 Guest Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 1,068 Reaktioarvo 1,522 8.3.2021 #6 minä: *laittaa ihan mitkä vaan vaatteet* minä heti kun astun ulos ulko-ovesta: "miks laitoin nää vaatteet näyttää ihan paskalta :("
minä: *laittaa ihan mitkä vaan vaatteet* minä heti kun astun ulos ulko-ovesta: "miks laitoin nää vaatteet näyttää ihan paskalta :("