Olihan nuo tacobellit olleet vähän yli 6h pöydällä

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Söin silti ku ei haissut pahalle. Odotan kiinnostuneena mitä tästä seuraa. Jätin ne yöksi pöydälle koska uskoin että ei ne miksikään mee ja voi ne aamulla vielä syödä. Kuulemman siitä mestasta tulee (aika monelle) muutenkin ripuli niin sama kai tuo on vetää ne nassuun, paha sit arvailla kumpi on syyllinen, oma typeryys vai tacobell itsessään. Ja ennenkin mulle on tullut maha kipeeks ton lafkan ruuista vaik oisin syönyt sen heti tilauksen jälkeen. Omapahan oli valintani, kyseisen ruuan ostaminen ja sen jättäminen pöydälle yöksi. Jätin ne kuitenkin hyvin pakattuun pussiin. Älkää tehkö perässä vaikken saisikaan ripulia. On hyvä muistaa, että reagoi eri tavalla, jos mä en saa ripulia, se ei tarkoita sitä ettet sinä saisi. Tässä teille jälleen tunnelmia mun typerästä elämästä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
En koske mihinkään, mikä on ollut yli puoli tuntia ilman lämmitystä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ei siis tullut ripulia vaan päinvastoin, tuli 3 päivää kestänyt ummetus mut en tiiä johtuko se tacobellist. Vähän maha oli kipeä ja meinas hieman yököttää.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,446
Reaktioarvo
2,338
Joo-o, en suosittele syömään mitään lämmintä ruokaa, joka on ollut yli 4 tuntia huoneenlämmössä. Ei koskaan tiedä, mitä kaikkia mikrobeja siinä alkaa kasvaa viilenemisen jälkeen.
 
Ylös Pohja