Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Olin äsken huolissani siitä ku mua ei ahista
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 145531" data-attributes="member: 32"><p>Miten saan aikaiseksi enemmän yöllä kuin päivällä? Nyt keskiyöllä aloin pesee pyykkiä :D</p><p>Varmaan energiapiikki tuli siitä ku kävin juuri mielenterveyskävelyllä ja kuuntelin ihanaa musiikkia.</p><p>Ja veikkaan et yks sillee tuttu mut ei nii tuttu jätkä flirttaili mulle ku se koski mua selkää ja pyys lisää facessa ku se tuli yhtäkkii vastaa kadulla. Siis juteltiin ja se muisti aika paljon yksityiskohtia musta. Ja en tiiä mitkä fiilikset mulla on tästä jätkästä, samalla kiinnostaa mut samalla on fiilis et nou nou, koska sen arvot eivät oo olleet mun arviojen kaa oikee kohillaan, ja vähän sen jutut on ollu mulle välillä turnoff. </p><p>Mut onko ees sattumaa kun tarotkortit kehotti päästämään irti vanhasta ja sit ku meen parantelee sydänsuruja kävelylle niin tapahtuu tämmönen kohtaaminen? :D Siis sillon ku olin eroamassa viel tätä viimeisintä säätöä edeltävän säädön kaa, niin istuin iltaa porukassa jossa kohtasin tän jäbän ekaa kertaa, et jännä ku kohtaan hänet usein juuri silloin kun olen sydänsuruissanj.</p><p>Mut uskon, että tällä kohtaamisella oli jokin tarkoitus, taivaskin oli intohimoisen punertava juuri tämän lenkin aikana. Kiitän universumia jos kaikki alkaa menemään parhain päin <3</p><p>Enkä tiiä tästä tyypistä, olenko kiinnostunut vai en. Toivottavasti en ainakaan vaikuttanut hänelle kovin kiinnostuneelta, koska en halua tehä kellekään samaa mitä viimeisin säätö teki mulle. Eli turhia toiveita ja odotuksia en halua jättää tälle jäbälle. Mut jos oon aiheuttanut sen niin voin kertoo sen hänelle sit suoraan et mä en tiiä mitä mä tunnen. Jos siis kohdataan vielä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 145531, member: 32"] Miten saan aikaiseksi enemmän yöllä kuin päivällä? Nyt keskiyöllä aloin pesee pyykkiä :D Varmaan energiapiikki tuli siitä ku kävin juuri mielenterveyskävelyllä ja kuuntelin ihanaa musiikkia. Ja veikkaan et yks sillee tuttu mut ei nii tuttu jätkä flirttaili mulle ku se koski mua selkää ja pyys lisää facessa ku se tuli yhtäkkii vastaa kadulla. Siis juteltiin ja se muisti aika paljon yksityiskohtia musta. Ja en tiiä mitkä fiilikset mulla on tästä jätkästä, samalla kiinnostaa mut samalla on fiilis et nou nou, koska sen arvot eivät oo olleet mun arviojen kaa oikee kohillaan, ja vähän sen jutut on ollu mulle välillä turnoff. Mut onko ees sattumaa kun tarotkortit kehotti päästämään irti vanhasta ja sit ku meen parantelee sydänsuruja kävelylle niin tapahtuu tämmönen kohtaaminen? :D Siis sillon ku olin eroamassa viel tätä viimeisintä säätöä edeltävän säädön kaa, niin istuin iltaa porukassa jossa kohtasin tän jäbän ekaa kertaa, et jännä ku kohtaan hänet usein juuri silloin kun olen sydänsuruissanj. Mut uskon, että tällä kohtaamisella oli jokin tarkoitus, taivaskin oli intohimoisen punertava juuri tämän lenkin aikana. Kiitän universumia jos kaikki alkaa menemään parhain päin <3 Enkä tiiä tästä tyypistä, olenko kiinnostunut vai en. Toivottavasti en ainakaan vaikuttanut hänelle kovin kiinnostuneelta, koska en halua tehä kellekään samaa mitä viimeisin säätö teki mulle. Eli turhia toiveita ja odotuksia en halua jättää tälle jäbälle. Mut jos oon aiheuttanut sen niin voin kertoo sen hänelle sit suoraan et mä en tiiä mitä mä tunnen. Jos siis kohdataan vielä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Olin äsken huolissani siitä ku mua ei ahista
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja