Mielenterveys Olin äsken huolissani siitä ku mua ei ahista

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei nyt ahistaa some ja se kun sieltä muka kuuluis saada ilon tunteita mut paskat!
Lol mun ei pitänyt hakea dopamiinia somen kautta vaan aidoista kohtaamisista!!! Somelakko tekis kyl hyvää mut poistinkin jo yhen sovelluksen ja toivottavsti en asenna sitä uudestaan niinku tein aiemminkin. EN ASENNA EN ASENNA EN ASENNA EN ASENNA.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
EIEIEIEIEIIIII OON TYHMÄ OON TYHMÄ OON TYHMÄ EI MUN PITÖIS RANKAISTA ITSEÄNI NÄIN ETTÄ AHDISTUN TÄMMÖSESTÄ OON TYÄM onneks on teetä ja haluun löytää jotain itkunyyhky sarjoja sittenkin mieluummin kyllä jotain itkunauruvideoita romantiikka ja pussailu kylpyammeen ruusunterälehdissä menee tauolle nyt heihei
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Nostin tarot-kortteja ja tää hittas (devil eli pakan nro 15 kortti)
”Käänteinen The Devil on parhaimmillaan todella positiivinen kortti. Se voi olla kuin valoa tunnelin päässä pitkän vaikean ajanjakson jälkeen. Olipa kyseessä sitten somettamisen vähentäminen tai vaikean fyysisen riippuvuuden selättäminen, elämästäsi tulee viimein paljon parempaa. Paheesi ei enää ole suuri mörkö mielesi perukoilla, vaan osaat suhtautua siihen kevyemmin ja jopa huumorin kautta.

Toisinaan käänteinen The Devil viittaa tilanteeseen, jossa joudut tekemään syvempää tuttavuutta oman pimeän puolesi kanssa. Sinussa on salaisia piirteitä, joita häpeät ja joista et haluaisi kertoa kenellekään. Asia voi tuntua pääsi sisällä suuremmalta kuin se todellisuudessa on. Voisitko kokeilla kertoa tilanteestasi jollekin luotettavalle ystävällesi? Jos se ei ole vaihtoehto, onneksi on internet! Nimimerkin takaa voi olla helpompaa jakaa omia kokemuksia samassa tilanteessa olevien ihmisten kanssa. Kun pääset purkamaan tuntojasi, olosi alkaa helpottaa.”
(Lihavoin ne jotka sopii tään hetkeen parhaiten)

Odotin tätä korttia, koska varasija ja tämän keskustelun luominen!

Eli toi salainen piirre jota häpeän on tää somen takia ahdistuminen ja siitä ahdistuminenkun odottaa reaktiota joltain ihmiseltä, muttei sitä saa ikinä. Ja tää hävettää mua, tuntuu musta hyvin lapselliselta, koska ajattelen että tää näyttää toisista oikein naurettavalta huolelta, mutta tämön ihmisen tuntien pitääkin nyt olla huolissaan meidän väleistä (reagoi ennen kaikkeen), ne ei oo ennallaan eikä tuu koskaan olemaankaan.
Niinhän käänteinen maljojen kasikin kertoi, jonka nostin äsken:
”Käänteinen Eight of Cups voi kertoa halusta palata jonkin tutun ja turvallisen pariin. Vaikka se tuntuisi hyvältä idealta, se ei kuitenkaan ole pidemmällä tähtäimellä oikea ratkaisu. Sinulle on luvassa vielä jotain paljon parempaa, mutta palaamalla takaisin vanhaan tilanteeseesi kerrot universumille, ettei sinua oikeastaan kiinnosta. Tekisit itsellesi vain karhunpalveluksen.”
Eli aivan paska idea haaveilla tästä taas, jes!! En haluu enää elätellä turhia toiveita ja ajatella tyhmiä, EN OLLENKAAN. Haluun eteenpäin ja olla onnellinen. Aurinko paistaa vielä risukasaankin. Mutta tämä ihminen ei anna sitä ikinä. Vaan joku muu, ensin se oon minä ja muut rakkaat <3
tästä syystä rakastan Tarot-kortteja, ne antaa voimaa ja toivoa elämään <3
 
Viimeksi muokattu:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Miten saan aikaiseksi enemmän yöllä kuin päivällä? Nyt keskiyöllä aloin pesee pyykkiä :D
Varmaan energiapiikki tuli siitä ku kävin juuri mielenterveyskävelyllä ja kuuntelin ihanaa musiikkia.
Ja veikkaan et yks sillee tuttu mut ei nii tuttu jätkä flirttaili mulle ku se koski mua selkää ja pyys lisää facessa ku se tuli yhtäkkii vastaa kadulla. Siis juteltiin ja se muisti aika paljon yksityiskohtia musta. Ja en tiiä mitkä fiilikset mulla on tästä jätkästä, samalla kiinnostaa mut samalla on fiilis et nou nou, koska sen arvot eivät oo olleet mun arviojen kaa oikee kohillaan, ja vähän sen jutut on ollu mulle välillä turnoff.
Mut onko ees sattumaa kun tarotkortit kehotti päästämään irti vanhasta ja sit ku meen parantelee sydänsuruja kävelylle niin tapahtuu tämmönen kohtaaminen? :D Siis sillon ku olin eroamassa viel tätä viimeisintä säätöä edeltävän säädön kaa, niin istuin iltaa porukassa jossa kohtasin tän jäbän ekaa kertaa, et jännä ku kohtaan hänet usein juuri silloin kun olen sydänsuruissanj.
Mut uskon, että tällä kohtaamisella oli jokin tarkoitus, taivaskin oli intohimoisen punertava juuri tämän lenkin aikana. Kiitän universumia jos kaikki alkaa menemään parhain päin <3
Enkä tiiä tästä tyypistä, olenko kiinnostunut vai en. Toivottavasti en ainakaan vaikuttanut hänelle kovin kiinnostuneelta, koska en halua tehä kellekään samaa mitä viimeisin säätö teki mulle. Eli turhia toiveita ja odotuksia en halua jättää tälle jäbälle. Mut jos oon aiheuttanut sen niin voin kertoo sen hänelle sit suoraan et mä en tiiä mitä mä tunnen. Jos siis kohdataan vielä.
 
Ylös Pohja