Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
olin juuri ensimmäistä kertaa poliisikuulustelussa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="redneck276" data-source="post: 133155" data-attributes="member: 10"><p>Jos teet jotain henkilölle joka on käynyt päällesi saat rangaistuksen D: Todella hullunkurista. :D Kyllä itse ainakin puolustaisin jos ei muutakaan ole tehtävissä. Jos joskus joutuisin sellaiseen tilanteeseen niin miten osaan olla sen verran hellävarainen etten vahingossa tappaisi vastustajaa tai vähintään halvaannuttaisi vakavasti. D: Pelkkä päähän lyöminen kun voi tehdä sen. Tosin jos ei taas itse tee yhtään mitään niin voi tulla sama kohtalo.</p><p></p><p>Isä on ollut joskus tilanteessa jossa yksi mies kävi päälle ja isä löi sitä takaisin josta se mies sitten kaatui maahan. Oikeudessa isä ei kuitenkaan saanut mitään rangaistusta koska oli ollut nurkassa josta ei voinut päästä minnekään muualle pakoon. Asia olisi ollut varmasti toisin jos olisi ollut vapaasti tilaa kulkea mihin suuntaan tahansa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="redneck276, post: 133155, member: 10"] Jos teet jotain henkilölle joka on käynyt päällesi saat rangaistuksen D: Todella hullunkurista. :D Kyllä itse ainakin puolustaisin jos ei muutakaan ole tehtävissä. Jos joskus joutuisin sellaiseen tilanteeseen niin miten osaan olla sen verran hellävarainen etten vahingossa tappaisi vastustajaa tai vähintään halvaannuttaisi vakavasti. D: Pelkkä päähän lyöminen kun voi tehdä sen. Tosin jos ei taas itse tee yhtään mitään niin voi tulla sama kohtalo. Isä on ollut joskus tilanteessa jossa yksi mies kävi päälle ja isä löi sitä takaisin josta se mies sitten kaatui maahan. Oikeudessa isä ei kuitenkaan saanut mitään rangaistusta koska oli ollut nurkassa josta ei voinut päästä minnekään muualle pakoon. Asia olisi ollut varmasti toisin jos olisi ollut vapaasti tilaa kulkea mihin suuntaan tahansa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
olin juuri ensimmäistä kertaa poliisikuulustelussa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja