olin juuri ensimmäistä kertaa poliisikuulustelussa

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
menin pahoinpitelytilanteeseen väliin ja hutkin heitä pienellä käsilaukulla että perääntyksi eikä potkisi enää maassa makaavaa päähän ja nyt olen sekä vastaaja että epäiltynä pahoinpitelystä. tuskin tuo etenee mihinkään koska en mitään vammoja kenellekään aiheuttanut mutta silti vähän naurattaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
No joo aika naurettavalt kyl kuulostaa.... Kaikkiko pitää sanallisesti selvittää, ei varmaan puolustautuakaan jos joku alkaa hakkaamaan sua. Jos lyöt takaisin niin se on sitten varmaan väärin :D
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
No joo aika naurettavalt kyl kuulostaa.... Kaikkiko pitää sanallisesti selvittää, ei varmaan puolustautuakaan jos joku alkaa hakkaamaan sua. Jos lyöt takaisin niin se on sitten varmaan väärin :D
Joo. Potkittavalta kuitenkin lähti kaksi hammasta, silmäkulma aukesi, leukaan tuli mustelma, päähän tuli neljä isoa kuhmua, selkään tuli mustelma, käsiin tuli mustelmia kun suojasi käsissä päätään. Ja vastapuolen ainoa vamma on pieni haava kädessä mikä tuli kun hutkin pienellä käsilaukulla... Tuskin tulee mitään, mut ei sitä ikinä tiedä kun kamerat ei yllätys yllätys kuvannut juuri siihen kohtaan missä pahoinpitely tapahtu. Olivat jotain taparikollisia poliisin mukaan. Mutta kaipa niiden on tutkittava vaikkei se mihinkään johtaisi.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Joo. Potkittavalta kuitenkin lähti kaksi hammasta, silmäkulma aukesi, leukaan tuli mustelma, päähän tuli neljä isoa kuhmua, selkään tuli mustelma, käsiin tuli mustelmia kun suojasi käsissä päätään. Ja vastapuolen ainoa vamma on pieni haava kädessä mikä tuli kun hutkin pienellä käsilaukulla... Tuskin tulee mitään, mut ei sitä ikinä tiedä kun kamerat ei yllätys yllätys kuvannut juuri siihen kohtaan missä pahoinpitely tapahtu. Olivat jotain taparikollisia poliisin mukaan. Mutta kaipa niiden on tutkittava vaikkei se mihinkään johtaisi.
No onhan se ihan ymmärrettävää, jos ei kerta kameroita ollut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Joo. Potkittavalta kuitenkin lähti kaksi hammasta, silmäkulma aukesi, leukaan tuli mustelma, päähän tuli neljä isoa kuhmua, selkään tuli mustelma, käsiin tuli mustelmia kun suojasi käsissä päätään. Ja vastapuolen ainoa vamma on pieni haava kädessä mikä tuli kun hutkin pienellä käsilaukulla... Tuskin tulee mitään, mut ei sitä ikinä tiedä kun kamerat ei yllätys yllätys kuvannut juuri siihen kohtaan missä pahoinpitely tapahtu. Olivat jotain taparikollisia poliisin mukaan. Mutta kaipa niiden on tutkittava vaikkei se mihinkään johtaisi.
No huhhuh. Mikä ihmisil on ongelmana kun pitää tollee pahoinpidellä.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
No huhhuh. Mikä ihmisil on ongelmana kun pitää tollee pahoinpidellä.
Yritti varastaa reppua ilmeisesti. En tarkkaan tiedä kun en ollut alussa paikalla. On se ihan jees että olen epäiltynä siitä kun hutkin pienellä käsilaukulla seitsemää miestä ja samalla olen kuulemma hakannut heitä kuin joku vitun Bruce Lee. Mutta ainakin tämäkin on nyt koettu, ei tarvii kokee uudestaan..
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Tämän takia Suomessa ei kannata mennä ikinä väliin, tai edes puolustaa itseä koska saat suuremmat sanktiot kuin hyökkäävät kallut.
Ei pitäisi ei. Uhri vaan oli tuttu joten ei hirveästi ollu vaihtoehtoja. Mulkut potki kunnon jalkapallopotkuja päähän, olis voinu henki lähtee.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Tulin vaan kertoon että mäkin kuulemma joudun kuulusteluun o:

Mutta ompa perseestä ettei edes väliin kestä mennä.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
No joo aika naurettavalt kyl kuulostaa.... Kaikkiko pitää sanallisesti selvittää, ei varmaan puolustautuakaan jos joku alkaa hakkaamaan sua. Jos lyöt takaisin niin se on sitten varmaan väärin :D
Jos teet jotain henkilölle joka on käynyt päällesi saat rangaistuksen D: Todella hullunkurista. :D Kyllä itse ainakin puolustaisin jos ei muutakaan ole tehtävissä. Jos joskus joutuisin sellaiseen tilanteeseen niin miten osaan olla sen verran hellävarainen etten vahingossa tappaisi vastustajaa tai vähintään halvaannuttaisi vakavasti. D: Pelkkä päähän lyöminen kun voi tehdä sen. Tosin jos ei taas itse tee yhtään mitään niin voi tulla sama kohtalo.

Isä on ollut joskus tilanteessa jossa yksi mies kävi päälle ja isä löi sitä takaisin josta se mies sitten kaatui maahan. Oikeudessa isä ei kuitenkaan saanut mitään rangaistusta koska oli ollut nurkassa josta ei voinut päästä minnekään muualle pakoon. Asia olisi ollut varmasti toisin jos olisi ollut vapaasti tilaa kulkea mihin suuntaan tahansa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Jos teet jotain henkilölle joka on käynyt päällesi saat rangaistuksen D: Todella hullunkurista. :D Kyllä itse ainakin puolustaisin jos ei muutakaan ole tehtävissä. Jos joskus joutuisin sellaiseen tilanteeseen niin miten osaan olla sen verran hellävarainen etten vahingossa tappaisi vastustajaa tai vähintään halvaannuttaisi vakavasti. D: Pelkkä päähän lyöminen kun voi tehdä sen. Tosin jos ei taas itse tee yhtään mitään niin voi tulla sama kohtalo.

Isä on ollut joskus tilanteessa jossa yksi mies kävi päälle ja isä löi sitä takaisin josta se mies sitten kaatui maahan. Oikeudessa isä ei kuitenkaan saanut mitään rangaistusta koska oli ollut nurkassa josta ei voinut päästä minnekään muualle pakoon. Asia olisi ollut varmasti toisin jos olisi ollut vapaasti tilaa kulkea mihin suuntaan tahansa.
On toi kyllä jännää, varsinkin kun tuollaisessa tilanteessa ei ehkä osaa ajatella järkevästi sillee että okei miten mä nyt saan lyötyä sitä niin että sille ei aiheudu siitä mitään. Paniikit nimittäin iskee päälle. Mutta en tiedä ehkä tuon takia pitäis sit olla joku hiton sumute tai joku. Mutta ei todellakaan kaikilla niitä ole ja pitääkö siihenkin olla joku erikoislupa tyyliin
 
Ylös Pohja