Aihe vapaa Olin yöllä melko varma että mun sängyssä on arsenikkia

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Tai ainakin siis pelkäsin sitä.
Mut meni siis niin että olin illalla kattonu youtubesta näitä videoita missä kerrotaan entisaikojen murkkymaaleista ja heräsin sit yöllä jossain 5 aikaan ja ajatukset oli että arsenikki on yksi tappavimmidta myrkyistä ja että sillä saa kivoja värejä.
Siinä sitten hetken pelkäsi myrkytttväni kunnes unen ja valveen rajoilla huomaan kun yksi kaverini tuo minun sänkyyn lautasellisen arsenikki ja mä periaatteessa tiedän että se ei oo todellinen mutta en uskalla ottaa sitä riskiä että on ja kokeilla sitä kohtaa.
Joudun sit kuitenkin hetken mietiskelyn jälkeen kumartua sen yli että saan valot päälle ja eihän se siinä ollu sitten tietenkään. Mutta kun laitoin valot päälle "tunsin" taas sen läsnäolon joten pidin valot päällä hetken ja makasin sängyssä enkä uskaltanut nukahtaa vaikka väsytti ja halusin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,996
Reaktioarvo
2,899
Vainoharhojen taso kuulostaa vähän samalta ku mulla. Tulee mieleen se kun näin painajaista että joku oli tulos ampuu mut mun kotiin ja sit heräsin ja olin varma että niin saattaa tapahtuu oikeestikin. Siinä sitten jonkun aikaa yrittää nukkua mutta ei pysty, kunnes jossain vaiheessa saa taas unen päästä kiinni.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Vainoharhojen taso kuulostaa vähän samalta ku mulla. Tulee mieleen se kun näin painajaista että joku oli tulos ampuu mut mun kotiin ja sit heräsin ja olin varma että niin saattaa tapahtuu oikeestikin. Siinä sitten jonkun aikaa yrittää nukkua mutta ei pysty, kunnes jossain vaiheessa saa taas unen päästä kiinni.
Joo siis aina yhtä kivaa tollanen. Mä oon aina ollu tosikova pelkäämään kaikkea myrkyllistä lol.
Ja tosta sun unesta tuli mieleen ku joskus pienenä näki painajaista vaikka siitä et otököitö vaan tulee semmosen mattona sänkyyn ja sit kun on jo hereillä ja hiippailemassa vanhempien luo ni tuntuu että niitä näkee vieläkin
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Minä taas joskus pelkäsin, että joku ujuttaisi ruokaani rotanmyrkkyä kun joskus kiusaajani uhkasi tehdä niin ja olen nähnyt sitä myytävän kaupassa...
 

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
114
Mä muistan kuunnelleeni pienenä Rafaelin enkeliä ja siinä kun sanottiin että "hermomyrkkyjä olohuoneisiin" tai jotain niin en uskaltanu mennä olkkariin koska pelkäsin että siellä on hermomyrkkyjä D:
 
Ylös Pohja