Aihe vapaa Olisko ihan kohtuutonta toivoa, että

Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Kaveri peruis suunnitelmat toisen kaverinsa kanssa?

Se ei ikinä ehi nähä mua ko tekkee jotaki muuta jonku muun kanssa ja meillä on parikymmentä kilsaa välimatkaa. No nyt oon niillä päin niin se ei ehi ko on jonku kaverinsa kanssa.

Mutta ko ne voi nähä melkeen ihan koska vaan niin ??

Se sano aikasemmin että varmaan loppuviikosta voi nähä minuaki ja tännään että varmaan vasta sunnuntaina voitas nähhä ://
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Se ei halua nähdä sua. Teen itsekin noin, että voin sopia menoa vaikka joka päivä kivojen ihmisten kanssa, niiden pakkokavereiden tapaamiset laitan jonnekin kuukauden päähän.
Miks sulla on pakkokavereita (mikä edes on pakkokaveri)? On ikävää antaa toiselle "turhaa toivoa" jos ei edes halua nähdä tätä tai lupailla että joo nähdään myöhemmin mitä ei ikinä tapahdu. Miksei suoraan vaan voi sanoa ettei halua nähdä? Ei ole reilua pitää toista vain varalla.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Se ei halua nähdä sua. Teen itsekin noin, että voin sopia menoa vaikka joka päivä kivojen ihmisten kanssa, niiden pakkokavereiden tapaamiset laitan jonnekin kuukauden päähän.
Jos ihan tosissas pidät tommosia pakkokavereita varalla, niin nyt on aika lopettaa.
Ite monta vuotta ihan jo pelkästään oman naiiviuteni takia olin pakkokaveri (en tajunnut omaa parastani), sellane jonka kanssa oltiin joskus ku paremmat ei päässy. Se satutti mua pahasti ku tajusin asioiden oikeen laidan ite. Nykyään oon todella varovainen sen kanssa et keheen tutustun ja heivaan mäkeen ne jotka ei selkeesti välitä musta muuten ku varalla olevana kaverina.
Joten pliis sano niille ihimisille suoraan ettet halua nähä. Toi on aivan hirveetä käytöstä niitä kohtaan, varsinki jos ne ite tosissaan aattelee sun olevan niille tärkeä kaveri.
 
Ylös Pohja