Keho Omistatteko aikuisten ”leluja”

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Tulin miettineeksi että hankkiiko tyypit nuorena jonkun vempeleen ja onko suosituksia? Oon ite harkinnut sitä puista mut maksaa joku 200€ nii joo…
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
mikä puinen on kyseessä? D:

mulla on dildo ja vibra, molemmat ostettu 19-vuotiaana eliiii vähän yli 2v sitten. ehkä oisin voinu ostaa aiemminkin, mut en koskaan saanut aikaseks D: jos haluaa ja on varaa hankkia joku, ni miksi ei!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
teatiamo, saanu paljon kehuja ja suomalainen, ekologinen jne.
ahaaa kappas vain, muistankin et oon nähny noita joskus D: on noi aika cooleja! hmm, on ne kyl aika tyyriitäkin D: toki sekin vaihtoehto on, et jos vaikka ensin ostaisit joitain leluja testiin ja sit myöhemmin investoisit tollaseen sit ku niinku paremmin tiedät, mikä sopii itselle ja toki ku on parempi rahatilanne? tai toki jos ei sun talous kaadu tosta ostosta ni miksipä ei. D:
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
ahaaa kappas vain, muistankin et oon nähny noita joskus D: on noi aika cooleja! hmm, on ne kyl aika tyyriitäkin D: toki sekin vaihtoehto on, et jos vaikka ensin ostaisit joitain leluja testiin ja sit myöhemmin investoisit tollaseen sit ku niinku paremmin tiedät, mikä sopii itselle ja toki ku on parempi rahatilanne? tai toki jos ei sun talous kaadu tosta ostosta ni miksipä ei. D:
Niin, tää vois olla D: onko suosituksia?

Vielä asun kotona ja on rahaa nii talous ei kaadu, mietin että jos ostais nyt nii kun lähtee opiskelemaan on taas rahaa käyttää…
 
Viimeksi muokattu:

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Niin, tää vois olla D: onko suosituksia?

Vielä asun kotona ja on rahaa nii talous ei kaadu, mietin että jos ostais nyt nii kun lähtee opiskelemaan on taas rahaa käyttää…
ymmärrän. D: mun dildo makso muistaakseni 12.90 tai 13.90 ja vibra oli varmaa aika samoissa, uskoisin? mut suht harvoin tulee käytettyy ni en tiedä kuinka hyvin ton hintaset kestää esim. viikottaisessa käytössä. mut neki oli aika lail sellaset, että ostin kokeiluun nimenomaan jotkut vähän halvemmat ni osaan myöhemmi ostaa ehkä jotain muuta. katoin muistaakseni sillo lähinnä arvosteluita ja totesin itsekseni, et nää on varmaan hyvät ns. alotusvälineet. niin ja sit toki on satisfyer, joka on aika usein alessa D: itse en sellast omista, mut paljon kehuja se on keränny. ja tottakai siis riippuu siitä, et mihin haluaa ns. isoimman nautinnon kohdistaa - eli haluuko juuri jonkun mitä voi työnnellä sisälle vai klitoriksen hyväilyyn vai mitä ikinä haluakaan. kuulostaa vähän hassulta varmaa tämä 🤣 mut niin! aattelin tämän asian lisätä, et toki riippuu tosiaan aika lailla omista mieltymyksistä

kyl mul on yks asia, jota osaan suositella, vaik tää ehk kuulostaa vähän hassulta 🥺 ok kukaan ei tunne mua täällä enkä kyl sinänsä tätä häpeilekään, niin no siis! jos jotain käytän ni sähköhammasharjaa 🤣 kyllä, luitte oikein! käytän siis aina yhtä ja tiettyä päätä, jolla en harjaa hampaita lol D: sisälle sitä kyl harvemmin tönäsen, mut seki toimii

// edit: ainiin joo, lisäsin tähä vielä et riippuu toki mitä niinku haluaa
 
Viimeksi muokattu:

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Eiks tää ollu aika yleinen vinkki demissä:D
Jotkut laittaa porkkanoita ha jotkut vessapaperitupon:D
ei hajuakaan, en ollu demissä oikeen enää olleskaan viimesimpään pariin vuoteen 🥺 HETKINEN vessapaperituppo?? miten se toimii käytännössä? 👀
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
ei hajuakaan, en ollu demissä oikeen enää olleskaan viimesimpään pariin vuoteen 🥺 HETKINEN vessapaperituppo?? miten se toimii käytännössä? 👀
Jjjoo:D
Kuulemma käärivät siihen vessapaoeritupon ympärille ja "suristelevat":D
Porkkanakin kai tökätään siihen metalliin
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Aikasemmin itsellä oli muutamia seksileluja mutta ei enään niissä tahtoo olla niin lyhyet akkujen kestot ja muutenkin ovat aika kalliita niin en ole nykyään ostanut niitä. :smile:
 
Ylös Pohja