Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
On tää sairasta selaa vanhoja kuvia
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 49537" data-attributes="member: 34"><p>Ei nyt saatana ahistaa ku ei voi tehdä mitään. Huoh. Tykkään siit niin paljon näköjään etten pysty unohtaa ni ois kiva yrittää tehä asialle jotain mut eip, mitä muka voisin tehä. Jos ois keikkoja nii ehkä sit vaikka ei sekään helppoa oo. Vitu vaikee vaa mennä puhuu jtn randomia siinä siihe :D huutista. Tai sit on vaa suoraa sillee lol lähetkö ulos XDDD no vittu ei en voi sillee tehä kuitenkaan. Vaikka eihän tässä sinänsä mitään menetettävääkään oo mut :D ja jos oikeesti tekisinki sillai (tuskin mut oletetaan nyt et tekisin) ni ois mielenkiintoista yrittää selittää esim vanhemmille että juuh tota noin... Nii :D tämmöstä. Ei helvetti ku haluisin nähä niiden ilmeet jos oikeasti menisin paulin kaa ulos lmao XD siis mun tietääkseni se on 69v ni ne ois sillee "anteeks mitä"</p><p></p><p>Mutta täysi-ikäinenhän olen niin mikäs siinä. Mutta silti vaan tiedän että ikinä ne ei tollasta juttua sulattais :D tai ehkä sulattaiskin emt. Ois vaa todennäköisesti pieni shokki. Eikä niin pienikään.</p><p></p><p>Mutta eip, turha miettiä kun en koskaan kuitenkaan mee puhuu sille. Oon vaihtanu sen kaa pari viestiä joskus öö viime vuonna vai millon, et tota ei siitä paljon apua oo ollu. Täytyy vaan toivoo vissii et keikkoi tulis ja pystyis siel mennä jotain jutskaa. Vaikka en todellakaan tiedä mitä sanoisin edes :D haha oke vitu kiva </p><p></p><p>Mut jos oikeesti ajatellaan et mul olis tämmönen tilanne niin vittu en sais ikinä sanottuu sitä asiaa vanhemmille. En vaa sais niitä sanoja suusta ulos. Oh god.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 49537, member: 34"] Ei nyt saatana ahistaa ku ei voi tehdä mitään. Huoh. Tykkään siit niin paljon näköjään etten pysty unohtaa ni ois kiva yrittää tehä asialle jotain mut eip, mitä muka voisin tehä. Jos ois keikkoja nii ehkä sit vaikka ei sekään helppoa oo. Vitu vaikee vaa mennä puhuu jtn randomia siinä siihe :D huutista. Tai sit on vaa suoraa sillee lol lähetkö ulos XDDD no vittu ei en voi sillee tehä kuitenkaan. Vaikka eihän tässä sinänsä mitään menetettävääkään oo mut :D ja jos oikeesti tekisinki sillai (tuskin mut oletetaan nyt et tekisin) ni ois mielenkiintoista yrittää selittää esim vanhemmille että juuh tota noin... Nii :D tämmöstä. Ei helvetti ku haluisin nähä niiden ilmeet jos oikeasti menisin paulin kaa ulos lmao XD siis mun tietääkseni se on 69v ni ne ois sillee "anteeks mitä" Mutta täysi-ikäinenhän olen niin mikäs siinä. Mutta silti vaan tiedän että ikinä ne ei tollasta juttua sulattais :D tai ehkä sulattaiskin emt. Ois vaa todennäköisesti pieni shokki. Eikä niin pienikään. Mutta eip, turha miettiä kun en koskaan kuitenkaan mee puhuu sille. Oon vaihtanu sen kaa pari viestiä joskus öö viime vuonna vai millon, et tota ei siitä paljon apua oo ollu. Täytyy vaan toivoo vissii et keikkoi tulis ja pystyis siel mennä jotain jutskaa. Vaikka en todellakaan tiedä mitä sanoisin edes :D haha oke vitu kiva Mut jos oikeesti ajatellaan et mul olis tämmönen tilanne niin vittu en sais ikinä sanottuu sitä asiaa vanhemmille. En vaa sais niitä sanoja suusta ulos. Oh god. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
On tää sairasta selaa vanhoja kuvia
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja