Aihe vapaa On tää sairasta selaa vanhoja kuvia

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Oooop naurattaa ku tuli vastaan screenshotti Wilmasta lukioajoiltani :DDDDDDDDD siellä vissiin muutamaan kertaan oli poissaoloselvityksiä tyyliin "nukuin pommiin" xd villiä aikaa, villiä aikaa. Also kaikki noi kuvat tietyistä henkilöistä. Kaikki reissut kavereiden kaa. Entistenki kavereiden kaa. Huhhuh. Mullahan oli elämä silloin verrattuna tähän nykyiseen! :O mutta vaikka mulla oli elämä niin silti mulla oli sillon nää ihan samat ihastusjutut joten ei voi aatella että tilanne korjaantuis sillä et hankin elämän. Nyt se on todistettu vääräks :D ai juma että on ikävä l:ää. Voi vittu kunpa näkisin sen vielä. Jos asiat vaan menis sen suhteen sittenkin hyvin vielä joskus. Ehkä. Kuka tietää.

Also kaikki noi kuvat jarkost D: ja costist xD huutista oon oikeesti ihan ikäloppu ja elämätön ku haikailen villejä aikoja silloin 19-vuotiaana. Mut emt, on vaa ikävä l:ää. Ja siis kavereita muutenki mut oon ehkä näkemäs niitä kesällä. Ehkä. Mut näänköhä l:ää enää koskaa

Ikävä kans jarkon näkemist vaik oon oikeest nähny sitä iha vaa muutamia kertoja enkä oo kyl jutellu sille varsinaisesti mut kuitenkin. Ehk viel joskus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Tavallaan jopa ikävä v:tä mutta en tiedä tuskin varsinaisesti sitä ihmistä sinänsä vaaan ehkä enemmän vaa sitä aikaa...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Oikeest 2017 oli sellanen vuosi että. Mut se oli kyl tosi stressaavaa tavallaan myös. Vaarikin kuoli silloin ni sinänsä ei ihme että koko vuosi oli vähän sekavaa :D mut erityisesti ne ihastusjutut oli aika härdelliä varsinkin ko mul oli silloin ainakin kolme irl-ihastusta joten onhan se sinänsä vähän eri juttu ku julkkisihastukset. Oli ainakin l ja v ja e silloin. Itse asias oli muitaki viel. Ei ihme jos stressas. Oli se semmosta draamaa kyllä loppujen lopuks. Vaikka oikeastaan mitään merkittävää ei niiden kanssa tapahtunut. Ei mulla ollut mitään juttua yhdenkään niistä kanssa. E:lle kerroin kyllä myöhemmin mutta se oli vasta joskus 2020. Ja nyt eilen näin taas e:tä pitkäst aikaa ja se tuntu oudolta :D rääh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Mutta oikeasti vituttaa tää l juttu. Varsinkin ku oon melkeinpä varma siitä että se tykkäs must myös. Ni miks mitää ei sit tapahtunu :D olinko vaa liian tyhmä etten yrittäny tarpeeks. Miks tää ei mee pois ollenkaan. Tää ikävä. Mietin sitä niin paljon. Edelleen. Tai siis pitkästä aikaa näin paljon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Apua en pääse ikinä yli paulist mitä nyt taas xd hei jumankauta nyt tätä oikeesti. Rakastan tota. Siis edelleen voi jeesus. Tää alko joskus helmikuus 2020. Vai maaliskuus. Ööm. Joskus sillon. Jumalauta että rakastan sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Mut yritä nyt sit lähestyy jotai henkilöö netin kautta tai jotain ku ei oo keikkoi. Ei sillä että keikoillakaan välttämättä osaisin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Ei nyt saatana ahistaa ku ei voi tehdä mitään. Huoh. Tykkään siit niin paljon näköjään etten pysty unohtaa ni ois kiva yrittää tehä asialle jotain mut eip, mitä muka voisin tehä. Jos ois keikkoja nii ehkä sit vaikka ei sekään helppoa oo. Vitu vaikee vaa mennä puhuu jtn randomia siinä siihe :D huutista. Tai sit on vaa suoraa sillee lol lähetkö ulos XDDD no vittu ei en voi sillee tehä kuitenkaan. Vaikka eihän tässä sinänsä mitään menetettävääkään oo mut :D ja jos oikeesti tekisinki sillai (tuskin mut oletetaan nyt et tekisin) ni ois mielenkiintoista yrittää selittää esim vanhemmille että juuh tota noin... Nii :D tämmöstä. Ei helvetti ku haluisin nähä niiden ilmeet jos oikeasti menisin paulin kaa ulos lmao XD siis mun tietääkseni se on 69v ni ne ois sillee "anteeks mitä"

Mutta täysi-ikäinenhän olen niin mikäs siinä. Mutta silti vaan tiedän että ikinä ne ei tollasta juttua sulattais :D tai ehkä sulattaiskin emt. Ois vaa todennäköisesti pieni shokki. Eikä niin pienikään.

Mutta eip, turha miettiä kun en koskaan kuitenkaan mee puhuu sille. Oon vaihtanu sen kaa pari viestiä joskus öö viime vuonna vai millon, et tota ei siitä paljon apua oo ollu. Täytyy vaan toivoo vissii et keikkoi tulis ja pystyis siel mennä jotain jutskaa. Vaikka en todellakaan tiedä mitä sanoisin edes :D haha oke vitu kiva

Mut jos oikeesti ajatellaan et mul olis tämmönen tilanne niin vittu en sais ikinä sanottuu sitä asiaa vanhemmille. En vaa sais niitä sanoja suusta ulos. Oh god.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Huutista itselleni.

Osaan aina kyllä saada itseni tämmöseen kuseen :D hei oisko aika päästä yli paulist oon tykännyt siitä yli vuoden

Mutta eipä onnistu näköjäääääännnnnnnn

Eikä edes yllätä koska onhan mulle aiemminkin käyny senkin suhteen tää sama että oon ollu hetken ajattelematta sitä ja sitten taas oon silleen oop en ookaan yli siitä.

God damn it.

Okei nyt teen niin että yritän olla ajattelematta sitä edes vähän että saan mahdollisesti nukutuksi tai jotain. Meen ihan just nukkuu ja sit ku herään ni mietin mitä teen ja kysyn vaikka frendilt neuvoo et mitä hittoo voin tehä täl asial.

Aina pitää kysyy joltai kamult ku ei ite vittu osaa yhtää mitää :Ddd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Voi jeesus että mä rakastan tätä ku ihastun 46 vuotta vanhempaan :) todella luontevaa. Ja helppoa. Ei yhtään outoa. Ei yhtään hankalaa toki. Ja sit päässä vaa pyörii ajatukset et jos jossain vaiheessa koitan jutskaa sille ni aatteleekoha se et oon liian nuori
 
Ylös Pohja