On vaan niin ikävä

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Hajoan se on täällä kaupungissa missä mäkin mut ei voida nähä ku sunnuntaina ehkä muutaman tunnin ha enskerran varmaan vasta marraskuussa. Siitä kun viimeks nähtiin on jo 3vk.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
oh, voin vaa kuvitella mite kova ikävä on ;___;

haluatko, että siirrän tän tän suhteisii? D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
oh, voin vaa kuvitella mite kova ikävä on ;___;

haluatko, että siirrän tän tän suhteisii? D:
Ihan kuule miten vaan ei sillä mulle oo oikeestaan väliä.
Mutta joo miten ihanaa oliskin olla normaalissa suhteessa ja nähdä edes jokaviikko, tutustua rauhassa, valittaa ikävästä kun tietää että huomenna nähdään, tavata hänen perhe, jutella, nukkua hänen vieressä, antaa hali aina kun on paha olla ja saada muutenkin vain kuulla hänen äänensä ja saada oikeaa fyysistä kosketusta eikä tämmöistä etäpaskaa
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Ihan kuule miten vaan ei sillä mulle oo oikeestaan väliä.
Mutta joo miten ihanaa oliskin olla normaalissa suhteessa ja nähdä edes jokaviikko, tutustua rauhassa, valittaa ikävästä kun tietää että huomenna nähdään, tavata hänen perhe, jutella, nukkua hänen vieressä, antaa hali aina kun on paha olla ja saada muutenkin vain kuulla hänen äänensä ja saada oikeaa fyysistä kosketusta eikä tämmöistä etäpaskaa
okei, voi tää olla aihe vapaassaki miun puolesta 🌞
mä uskon ;___; etäsuhde on ain hankalaa, varsinki jos näkee harvoin. mut onneks sellanen etävaihe on yleens aina väliaikaista - tai no toki en voi tietää, onks teijän tapauksessa mut kuitenkin. D: toivon että on!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
okei, voi tää olla aihe vapaassaki miun puolesta 🌞
mä uskon ;___; etäsuhde on ain hankalaa, varsinki jos näkee harvoin. mut onneks sellanen etävaihe on yleens aina väliaikaista - tai no toki en voi tietää, onks teijän tapauksessa mut kuitenkin. D: toivon että on!
Joo toivotaan. Ollaan kuitenkin alaikäisiä molemmat ja lukio kesken eli vielä useampi vuosi tulisi olemaan sitten tätä.
En tiedä yhtään miten kauan tässä kestetään. Vieläki me jaksellaan 4-5 vuotta että voi edes samassa kaupungissa asua?
Tulee mieleen pmmpn oo siellä jossain mun...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,015
Reaktioarvo
2,899
Olin tulos valittaa et hirvee ikävä mullakin mut sit tää onki iha eri tilanne...... No joo. Ikävä opettajaa jonka oon nähny viimeks varmaa joskus 2018 ja se ei vaa lähe pois mun mielestä lmao ei vielkää
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Olin tulos valittaa et hirvee ikävä mullakin mut sit tää onki iha eri tilanne...... No joo. Ikävä opettajaa jonka oon nähny viimeks varmaa joskus 2018 ja se ei vaa lähe pois mun mielestä lmao ei vielkää
Aijai No ei ole mukava tuokaan tilanne D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Joo toivotaan. Ollaan kuitenkin alaikäisiä molemmat ja lukio kesken eli vielä useampi vuosi tulisi olemaan sitten tätä.
En tiedä yhtään miten kauan tässä kestetään. Vieläki me jaksellaan 4-5 vuotta että voi edes samassa kaupungissa asua?
Tulee mieleen pmmpn oo siellä jossain mun...
aivan, ymmärrän D: eihän sitä voi tietääkää etukätee. paras siis vaa elää hetkessä ja toivoa parasta. se on muute ihana biisi! :3 auttaisko sen kuuntelu ikävän purkamiseen? D:
 
Ylös Pohja