Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Arkisto
Onko joku onnistunut valmistumaan yliopistosta pitämättä esitelmiä?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Salticid" data-source="post: 6043" data-attributes="member: 141"><p>Sä aliarvioit mun halua välttyä esiintymiseltä. Vaihtoehdot ainakin tällä hetkellä on siis että joko mä valmistun ilman esitelmien pitämistä tai sitten en valmistu ollenkaan. Ja vastaavasti joko mä oon sellasissa töissä missä ei tarvitse esiintyä tai sitten en ole töissä ollenkaan. Tähän mennessä oon ollut muistakin syistä siinä uskossa että en valmistu enkä tule tekemään töitä mutta nyt kun korona on näköjään pakottanut kurssit kokonaan etäopetukseen niin ajattelin että voisihan sitä opiskelua ehkä kokeillakin taas. Mutta enpä nyt sitten tiedä onko siinä loppujen lopuksi mitään pointtia jos en kuitenkaan pysty valmistumaan.</p><p></p><p></p><p>Toimiiko tää oikeasti? Määrääkö lääkärit muka bentsoja tollasilla perusteilla ja auttaako ne tarpeeksi?</p><p></p><p></p><p>Niin. Vasta-argumentti siihen vaan on se että yliopistolla on myös velvollisuus varmistaa että sieltä valmistuvilla on tutkintoa vastaavat taidot. Monet on epäilemättä sitä mieltä että valmius pitää esitelmiä kuuluu niihin taitoihin.</p><p></p><p></p><p>Kyllä mäkin oon pitänyt esitelmiä ja selvinnyt niistä ainakin ulkopuolisen näkökulmasta ihan hyvin. Mut oon vaan täysin kyllästynyt siihen stressin määrään mitä ne mulle aiheuttaa enkä mä aio hyväksyä sellaista enää osaksi mun elämää. Ennen mä en tiedostanut että mulla on muitakin vaihtoehtoja kuin vain kestää se että tollaset asiat kuuluu mun elämään vaikka ne tuntuisi miten pahalta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Salticid, post: 6043, member: 141"] Sä aliarvioit mun halua välttyä esiintymiseltä. Vaihtoehdot ainakin tällä hetkellä on siis että joko mä valmistun ilman esitelmien pitämistä tai sitten en valmistu ollenkaan. Ja vastaavasti joko mä oon sellasissa töissä missä ei tarvitse esiintyä tai sitten en ole töissä ollenkaan. Tähän mennessä oon ollut muistakin syistä siinä uskossa että en valmistu enkä tule tekemään töitä mutta nyt kun korona on näköjään pakottanut kurssit kokonaan etäopetukseen niin ajattelin että voisihan sitä opiskelua ehkä kokeillakin taas. Mutta enpä nyt sitten tiedä onko siinä loppujen lopuksi mitään pointtia jos en kuitenkaan pysty valmistumaan. Toimiiko tää oikeasti? Määrääkö lääkärit muka bentsoja tollasilla perusteilla ja auttaako ne tarpeeksi? Niin. Vasta-argumentti siihen vaan on se että yliopistolla on myös velvollisuus varmistaa että sieltä valmistuvilla on tutkintoa vastaavat taidot. Monet on epäilemättä sitä mieltä että valmius pitää esitelmiä kuuluu niihin taitoihin. Kyllä mäkin oon pitänyt esitelmiä ja selvinnyt niistä ainakin ulkopuolisen näkökulmasta ihan hyvin. Mut oon vaan täysin kyllästynyt siihen stressin määrään mitä ne mulle aiheuttaa enkä mä aio hyväksyä sellaista enää osaksi mun elämää. Ennen mä en tiedostanut että mulla on muitakin vaihtoehtoja kuin vain kestää se että tollaset asiat kuuluu mun elämään vaikka ne tuntuisi miten pahalta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Arkisto
Onko joku onnistunut valmistumaan yliopistosta pitämättä esitelmiä?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja