Ehkä🤔No varmaa iha neutraali
miks toi ees olis red flag?
miks toi ees olis red flag?
Noko se on 06 poika ja en tiiä ihmettelin vaan ko ei kukaan ees ikinä sano mua söpöks :DNo siis ei? Sehän on ihan normaalia kehua ulukonäköä:D Itellä muutama kaveri on teheny tollee ku on ekan kerran naamakuvan laittanu.
Mitä haet tällä takaa?Noko se on 06 poika ja en tiiä ihmettelin vaan ko ei kukaan ees ikinä sano mua söpöks :D
No ei muakaan usein kehuta mut ei se tarkota etteikö niin vois tehä :D Ja eihän sillä iällä nyt niin väliä ole kunhan se ei nyt mitenkää kauhean palijon vanhempi ole, voisi olla vähän outoa jos vaikka kakskymppine sua tulis kehumaan vaikka se kehu oiski ihan viaton :')Noko se on 06 poika ja en tiiä ihmettelin vaan ko ei kukaan ees ikinä sano mua söpöks :D
Se sano mua eilisen illan aikana neljästi söpöks sillee että se vaan kirjotti sen chattiin :DdNo ei muakaan usein kehuta mut ei se tarkota etteikö niin vois tehä :D Ja eihän sillä iällä nyt niin väliä ole kunhan se ei nyt mitenkää kauhean palijon vanhempi ole, voisi olla vähän outoa jos vaikka kakskymppine sua tulis kehumaan vaikka se kehu oiski ihan viaton :')
Sellasta se kuule on.Se sano mua eilisen illan aikana neljästi söpöks sillee että se vaan kirjotti sen chattiin :Dd
Sellasta se kuule on.
Jos ei sua itteäs häiritse ja oot okei asian kanssa niin sillon tuo on kyllä ihan okei. Jos taas et oo niin tekisin selväksi ettei se oo sulle ok. Sen jälkeen jos vielä jatkaa tuota niin redfläg
Joojoo ihansama eikai tässä nyt ollu mitään järkeäMä en oikeastaan ymmärrä miks ois red flag sanoa toista söpöksi