Tyyli Onko kellään kokemusta arctic fox/suosituksia muista puolipysyvistä hiusväreistä?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Löysin siellä oli ihan hyviä värejä jos kuvat ei huijaa kauheasti (en tahdo siis kirjasta väriä)
En tiedä saako noita suomesta/onko ylipäätään hyviä?
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
ei ole kokemusta, enkä tiedä mitä kauppoja lähelläsi on, mutta jos netistä olet valmis tilaamaan, pahis.fi löytyy monenlaista väriä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
ei ole kokemusta, enkä tiedä mitä kauppoja lähelläsi on, mutta jos netistä olet valmis tilaamaan, pahis.fi löytyy monenlaista väriä.
Okei kiitos!
Mitä mun pitää ottaa huomioon väriä ostaessa?
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Okei kiitos!
Mitä mun pitää ottaa huomioon väriä ostaessa?
jos oot valinnu värin, voit vertailla eri merkkien sävyjen eroja.
arvostelut tietty kannattaa lukkee :D
jotkut värit tarttuu vaan vaalennettuihin hiuksiin, jottii kestää kauemmin kun toiset, niin sekkii kannattaa lukkee tarkkaan.
määräkin vaihtelee putikoijen välillä, eli jos on paljon hiusta saattaa tarvita enemmän.
sanosin että tärkein on sävy ja arvostelut.
ei se mittään rakettitiedettä oo, kyllä sää seleviit
:D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
jos oot valinnu värin, voit vertailla eri merkkien sävyjen eroja.
arvostelut tietty kannattaa lukkee :D
jotkut värit tarttuu vaan vaalennettuihin hiuksiin, jottii kestää kauemmin kun toiset, niin sekkii kannattaa lukkee tarkkaan.
määräkin vaihtelee putikoijen välillä, eli jos on paljon hiusta saattaa tarvita enemmän.
sanosin että tärkein on sävy ja arvostelut.
ei se mittään rakettitiedettä oo, kyllä sää seleviit
:D
Mistä mä tiiän sävyn jos ostan netistä?
Ja mistä mä tiiän mille näyttää mun hiuksissa ja mille näyttää kun alkaa haalistua?
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Mistä mä tiiän sävyn jos ostan netistä?
Ja mistä mä tiiän mille näyttää mun hiuksissa ja mille näyttää kun alkaa haalistua?
hmm.. hyvä kysymys! ei sitä varmaan tarkasti voi tietääkkään. youtubesta oon löytäny joitain värien testaus videoita ihan hakemalla merkki + sävyn nimi. joutuu siinä vähän hyppäämään sokeana suohon.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
hmm.. hyvä kysymys! ei sitä varmaan tarkasti voi tietääkkään. youtubesta oon löytäny joitain värien testaus videoita ihan hakemalla merkki + sävyn nimi. joutuu siinä vähän hyppäämään sokeana suohon.
Ahaa ookkei hmm
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Googlaisin sen värin minkä haluun siinä toivossa että löydän sen jonkun oikean ihmisen hiuksissa.
 
Ylös Pohja