Onko kellään kokemusta erityislasten ryhmän vetämisestä?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
Tartteisin vähän vinkkejä että mitenkä pitää toimia kun ei tästä ole kokemusta ollenkaan.
Hyvähän tässä on mennä kun mulle ei ole kerrottu muuta kuin aika ja paikka. Mä en tiedä edes minkä ikäisiä lapsia siellä on.
Miten mä toimin niiden avustajien kanssa kun niitäkin on kuulemma paikalla?
Antakaa vähän jotain vinkkejä esim semmoisista peleistä mitä olis helppo soveltaa tarpeen mukaan jne
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Höh, ei ees kerrottu tai neuvottu mitään. D: Mä oon vaan viis kertaa ollut apuohjaajana enimmäkseen alle kouluikästen kerhossa. Erityislapsia ei siellä ollut.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
Höh, ei ees kerrottu tai neuvottu mitään. D: Mä oon vaan viis kertaa ollut apuohjaajana enimmäkseen alle kouluikästen kerhossa. Erityislapsia ei siellä ollut.
Joo siis on mullaki ollut puolitoista vuotta alakoululaisia mutta ryhmässä ei ole ollut kuin max yksi jolla erityistarpeita ja siksi tämä yli kymmenen ryhmä vähän mietitytti mutta hyvin se meni kun mulla oli mukana toinen tuttu kokenut vetäjä ja sitten ne lapsille tutut ohjaajat helpotti paljon niin ei tarvinnut jonottaa
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Joo siis on mullaki ollut puolitoista vuotta alakoululaisia mutta ryhmässä ei ole ollut kuin max yksi jolla erityistarpeita ja siksi tämä yli kymmenen ryhmä vähän mietitytti mutta hyvin se meni kun mulla oli mukana toinen tuttu kokenut vetäjä ja sitten ne lapsille tutut ohjaajat helpotti paljon niin ei tarvinnut jonottaa
Hienoa! :)
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Okei oli vaan ihan pakko tehä tolleen, ku olin vahingossa kirjottamassa sun kommentin päälle tota "hienoa" ja sit mietinkin että miksipäs en lavastaisi sinua kiusaamisesta? :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Anteeksi, Taivaansini, kun haukuin sinua. Se oli ilkeästi tehty. :( Ota tästä vähän kahvia hyvitykseksi.:coffee:
Okei, saat anteeksi. :) Paitsi että en pidä kahvista, joten sinun pitää nyt myös pyytää anteeksi sitä, että yritit juottaa minulle jotain, mistä en pidä. ):<
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ei sitten ja anteeksi kovasti. Oon täällä tietokoneella niin mulla on vaan rajallisesti emojeita käytettävissä. Pahoittelen ja hei hei sitten.
Hhmmm... Hyvä on. Saat anteeksi tämänkin kerran, koska olen niin kiltti ja hyväsydäminen ihminen. :) Okei nyt kyl lopetan nää kommenttejen muokkaamiset.... xD
 
Ylös Pohja