Keho Onko kellään mitään hajua mihin vois liittyä silmien pimeneminen ja "nykiminen"

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Verenpaineen heittämiseen?

Ku siis nousin sängystä ja kävelin vessalle. Silmien pimentyminen ylösnoustessa on mulle normaalia ja tapahtuu montakertaa päivässä mut kovin monesti en oo kaatunut sen takia ku tunnen meidän käytävät jne aika hyvin eikä oo ollu tämmöstä mitä nyt.

Ku siis nyt ku kävelin ja otin vessan oven kahvasta alko semmonen nykiminen ja tulin lattialle melko hitaasti ja aika ryminällä ku käsi kolisti oven kahvaa ja alla oli tavaraa. Nykiminen loppu aika nopeesti ku olin lattialle päässy.

Tuntu vaan tosi oudolle ku en voinu hallita käsiä juuri ku ne vaan sytki enkä ees juuri muista tosta.


Mitä tää on? Pitääkö huolestua?
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mulle on käynyt tuota aina, ihan pienestä asti. Nykyään harvemmin mutta käy, juurikin noustessa ylös nopeasti. Johtuu verenpaineen heittelemisestä, ei tarvinne huolestua jos sitä ei tapahdu kovin usein, ei haittaa kummemmin elämää etkä menetä tajuntaasi.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Mulle on käynyt tuota aina, ihan pienestä asti. Nykyään harvemmin mutta käy, juurikin noustessa ylös nopeasti. Johtuu verenpaineen heittelemisestä, ei tarvinne huolestua jos sitä ei tapahdu kovin usein, ei haittaa kummemmin elämää etkä menetä tajuntaasi.
Joo siis mullaki on aina ollut että näkö lähtee verrattain "pitkäksikin aikaa"

Mut toi nykiminen oli vähän "huolestuttavaa"
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Iiks, luin monta kertaa NYKYIHMINEN enkä millään päässyt jyvälle, kuinka nämä kaksi asiaa liittyvät toisiinsa ::D

No mutta kuitenkin asiaan. Mullekin on joskus käynyt noin, ja sanoisin johtuvan vain verenpaineen heittämisestä. Ei siis hätää, kunhan ei usein tapahdu :3

Onko tapahtunut enää myöhemmin?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Iiks, luin monta kertaa NYKYIHMINEN enkä millään päässyt jyvälle, kuinka nämä kaksi asiaa liittyvät toisiinsa ::D

No mutta kuitenkin asiaan. Mullekin on joskus käynyt noin, ja sanoisin johtuvan vain verenpaineen heittämisestä. Ei siis hätää, kunhan ei usein tapahdu :3

Onko tapahtunut enää myöhemmin?
On välillä ollut joo.
Tiiän et on verenpaineesta toi näön lähteminen mut tota nykimistä en tiiä miten se siihen liittyy
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
On välillä ollut joo.
Tiiän et on verenpaineesta toi näön lähteminen mut tota nykimistä en tiiä miten se siihen liittyy
Se on kyllä kieltämättä jännä... Itselleni käynyt vain kerran.

Hmmm... Tietävätkö vanhempasi tai joku muu turvallinen aikuinen asiasta? :3
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Mulla ainakin aina silmissä sumenee ja välkkyy, vaikka nousisin hitaastikin seisoma-asentoon. Johtuu kuulemma matalista verenpaineesta, mutta voihan sen ottaa puheeksi lääkärikäynnillä niin ei ole sitten ehkä turhaa syytä huolestua.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Mulla ainakin aina silmissä sumenee ja välkkyy, vaikka nousisin hitaastikin seisoma-asentoon. Johtuu kuulemma matalista verenpaineesta, mutta voihan sen ottaa puheeksi lääkärikäynnillä niin ei ole sitten ehkä turhaa syytä huolestua.
Hmm joo okei joo
 
Ylös Pohja