Aihe vapaa Onko kukaan täällä asunut Vaasassa?

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Onko se millainen paikka? Oon käynyt muutamia kertoja mut ikinä en oo ollut edes yön yli. Kesäkuussa olis muutto sinne töiden takia.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En oo varma oonko ikinä ees käynyt Vaasassa ja ainut tietämykseni siitä on se joku mainos Vaasan yliopistosta. :D
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
En oo asunut, mutta muuten pyöriny siellä aika paljon. Mun mielestä ihan kiva kaupunki. Ainakin ite tykkään kun on paljon vanhoja rakennuksia ja meri lähellä.
Riippuu tietty alueesta, ainakin Ristinummella on kuulemma aika levotonta.
Jonkin verran on sellasta vastakkainasettelua suomenkielisten ja ruotsinkielisten välillä, ja ainakin mun kokemuksen mukaan on ihan hyödyllistä, et ite osaa ruotsiakin xD
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,976
Reaktioarvo
8,475
En oo asunut, mutta muuten pyöriny siellä aika paljon. Mun mielestä ihan kiva kaupunki. Ainakin ite tykkään kun on paljon vanhoja rakennuksia ja meri lähellä.
Riippuu tietty alueesta, ainakin Ristinummella on kuulemma aika levotonta.
Jonkin verran on sellasta vastakkainasettelua suomenkielisten ja ruotsinkielisten välillä, ja ainakin mun kokemuksen mukaan on ihan hyödyllistä, et ite osaa ruotsiakin xD
Vaasassa muuten suurin keskittymä ruotsinkielisiä amiksia. Huutista!
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
En oo asunut, mutta muuten pyöriny siellä aika paljon. Mun mielestä ihan kiva kaupunki. Ainakin ite tykkään kun on paljon vanhoja rakennuksia ja meri lähellä.
Riippuu tietty alueesta, ainakin Ristinummella on kuulemma aika levotonta.
Jonkin verran on sellasta vastakkainasettelua suomenkielisten ja ruotsinkielisten välillä, ja ainakin mun kokemuksen mukaan on ihan hyödyllistä, et ite osaa ruotsiakin xD
Ihanaa, just tuollainen sisäpiiritieto kiinnostaa! Mun työnkuvaan kuuluu ruotsin käyttäminen joten sitä tässä sitten kertaankin koko kevään...
 
Ylös Pohja