Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Onko mun ja poikaystävän suhde tuhoon tuomittiu?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="rukiveer" data-source="post: 44990" data-attributes="member: 272"><p>Vai onko mulla masennusjakso taas alkamaisillaan D: kertokaa että ylireagoinko ja surkuttelenko ihan turhasta. anteeks tulikin näköjään kauhee vuodatus mutta sentään onnistuin jotenkin jäsentelemään tän tekstin :D</p><p></p><p>ollaan tapailtu n 5kk ja seurusteltu siitä n. 2kk. Py on ollut koko tän ajan intissä, eli ollaan nähty vaan lomilla. Hän on aina ollut tosi mukava ja huomaavainen, mutta kiinniolon aikana ainoo kommunikointiväline on snäp ja jokunen soitto sielä tääl. Viestien välityksellä hänestä saa joskus sellaisen kuvan ettei häntä oikeestaan kauheesti kiinnosta :/ mä kyselen päivittäin että mitä kuuluu ja miten on päivä mennyt ja kaikennäkösiä lisäkysymyksiä, mutta py ei juurikaan kysele multa samalla tavalla, usein ei kysy edes takaisin et miten mulla menee. Eikä laita hyvää yötä jos mä en laita D:D </p><p></p><p>oon nyt tässä viimeaikoina miettinyt meidän suhdetta ja tajunnut, että py ei myöskään kauheesti kerro omasta elämästään. Mä oon tosi puhelias ja puhelen paljon mun jutuista ja yritän häneltäkin kysellä mutta en välillä saa mitään irti. En esim. Tiedä hänen perheestään juuri mitään. Tää on kylläkin hänen eka suhde (molemmat 19v) että voisi johtua kai myös siitä?</p><p></p><p>sekin tuli mieleen että viimesimmillä lomilla oon huomannut että hän ei haluaisi pitää mua julkisella paikalla kädestä, tai kun ollaan oltu syömässä/kahvilla niin juttelu on ollut vähäistä ja hän on ollut aikapaljon puhelimella (se on kyllä aina ollut aika paljon puhelimella). Ja semmoinen jäi mieleen harmittamaan kun oltiin kaupan jonossa ja nojasin vähän hänen olkapäähänsä niin py vähänniinkuin vetäytyi pois D: siitä tuli paha mieli vaikken edes tiedä oliko se tarkoituksella.</p><p></p><p>miltä tää teistä kuulostaa? Vaikka nyt selitin kaikki huonot asiat hänestä tässä niin on hänessä myös paljon ihania puolia. Välillä oon kysynyt että tykkääkö hän musta oikeasti ja että haluaako olla mun kanssa ja aina vastaa ärsyyntymättä et tietenkin. Mutta en tiedä haluaisin nyt jotain selkoa näihin ajatuksiin ja kuulla jonkun kolmannen osapuolen mielipiteen asiasta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rukiveer, post: 44990, member: 272"] Vai onko mulla masennusjakso taas alkamaisillaan D: kertokaa että ylireagoinko ja surkuttelenko ihan turhasta. anteeks tulikin näköjään kauhee vuodatus mutta sentään onnistuin jotenkin jäsentelemään tän tekstin :D ollaan tapailtu n 5kk ja seurusteltu siitä n. 2kk. Py on ollut koko tän ajan intissä, eli ollaan nähty vaan lomilla. Hän on aina ollut tosi mukava ja huomaavainen, mutta kiinniolon aikana ainoo kommunikointiväline on snäp ja jokunen soitto sielä tääl. Viestien välityksellä hänestä saa joskus sellaisen kuvan ettei häntä oikeestaan kauheesti kiinnosta :/ mä kyselen päivittäin että mitä kuuluu ja miten on päivä mennyt ja kaikennäkösiä lisäkysymyksiä, mutta py ei juurikaan kysele multa samalla tavalla, usein ei kysy edes takaisin et miten mulla menee. Eikä laita hyvää yötä jos mä en laita D:D oon nyt tässä viimeaikoina miettinyt meidän suhdetta ja tajunnut, että py ei myöskään kauheesti kerro omasta elämästään. Mä oon tosi puhelias ja puhelen paljon mun jutuista ja yritän häneltäkin kysellä mutta en välillä saa mitään irti. En esim. Tiedä hänen perheestään juuri mitään. Tää on kylläkin hänen eka suhde (molemmat 19v) että voisi johtua kai myös siitä? sekin tuli mieleen että viimesimmillä lomilla oon huomannut että hän ei haluaisi pitää mua julkisella paikalla kädestä, tai kun ollaan oltu syömässä/kahvilla niin juttelu on ollut vähäistä ja hän on ollut aikapaljon puhelimella (se on kyllä aina ollut aika paljon puhelimella). Ja semmoinen jäi mieleen harmittamaan kun oltiin kaupan jonossa ja nojasin vähän hänen olkapäähänsä niin py vähänniinkuin vetäytyi pois D: siitä tuli paha mieli vaikken edes tiedä oliko se tarkoituksella. miltä tää teistä kuulostaa? Vaikka nyt selitin kaikki huonot asiat hänestä tässä niin on hänessä myös paljon ihania puolia. Välillä oon kysynyt että tykkääkö hän musta oikeasti ja että haluaako olla mun kanssa ja aina vastaa ärsyyntymättä et tietenkin. Mutta en tiedä haluaisin nyt jotain selkoa näihin ajatuksiin ja kuulla jonkun kolmannen osapuolen mielipiteen asiasta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Onko mun ja poikaystävän suhde tuhoon tuomittiu?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja