Seurustelu Onko mun ja poikaystävän suhde tuhoon tuomittiu?

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Vai onko mulla masennusjakso taas alkamaisillaan D: kertokaa että ylireagoinko ja surkuttelenko ihan turhasta. anteeks tulikin näköjään kauhee vuodatus mutta sentään onnistuin jotenkin jäsentelemään tän tekstin :D

ollaan tapailtu n 5kk ja seurusteltu siitä n. 2kk. Py on ollut koko tän ajan intissä, eli ollaan nähty vaan lomilla. Hän on aina ollut tosi mukava ja huomaavainen, mutta kiinniolon aikana ainoo kommunikointiväline on snäp ja jokunen soitto sielä tääl. Viestien välityksellä hänestä saa joskus sellaisen kuvan ettei häntä oikeestaan kauheesti kiinnosta :/ mä kyselen päivittäin että mitä kuuluu ja miten on päivä mennyt ja kaikennäkösiä lisäkysymyksiä, mutta py ei juurikaan kysele multa samalla tavalla, usein ei kysy edes takaisin et miten mulla menee. Eikä laita hyvää yötä jos mä en laita D:D

oon nyt tässä viimeaikoina miettinyt meidän suhdetta ja tajunnut, että py ei myöskään kauheesti kerro omasta elämästään. Mä oon tosi puhelias ja puhelen paljon mun jutuista ja yritän häneltäkin kysellä mutta en välillä saa mitään irti. En esim. Tiedä hänen perheestään juuri mitään. Tää on kylläkin hänen eka suhde (molemmat 19v) että voisi johtua kai myös siitä?

sekin tuli mieleen että viimesimmillä lomilla oon huomannut että hän ei haluaisi pitää mua julkisella paikalla kädestä, tai kun ollaan oltu syömässä/kahvilla niin juttelu on ollut vähäistä ja hän on ollut aikapaljon puhelimella (se on kyllä aina ollut aika paljon puhelimella). Ja semmoinen jäi mieleen harmittamaan kun oltiin kaupan jonossa ja nojasin vähän hänen olkapäähänsä niin py vähänniinkuin vetäytyi pois D: siitä tuli paha mieli vaikken edes tiedä oliko se tarkoituksella.

miltä tää teistä kuulostaa? Vaikka nyt selitin kaikki huonot asiat hänestä tässä niin on hänessä myös paljon ihania puolia. Välillä oon kysynyt että tykkääkö hän musta oikeasti ja että haluaako olla mun kanssa ja aina vastaa ärsyyntymättä et tietenkin. Mutta en tiedä haluaisin nyt jotain selkoa näihin ajatuksiin ja kuulla jonkun kolmannen osapuolen mielipiteen asiasta.
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
602
Reaktioarvo
655
Kuulostaa vähän harmilliselta :( kanttii ottaa asiasta selvää kun hän sieltä intistä pääsee kokonaa, koska voihan olla että se ei vaan jaksa viestitellä tms
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Kuulostaa vähän harmilliselta :( kanttii ottaa asiasta selvää kun hän sieltä intistä pääsee kokonaa, koska voihan olla että se ei vaan jaksa viestitellä tms
Niin ehkä noin on parasta :/ aattelin varmaan itsekin ottaa ihan vähän etäisyyttä. Harmittavaa vaan kun noi kaikki asiat on tänään vaan pyörineet päässä ja surkututtaa ja itketyttää D:
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Ymmärrän miksi huolehdit, onhan toi tosi etäytynyttä käytöstä, joten ainakaan mielestäni et ylireagoi tai mitään vastaavaa. Voimia!
En tiedä minkälaista intissä on, mutta kuulostaa siltä että olisi hyvinkin mahdollista että hän olisi vain vetäytynyt stressin takia. Hankala kumminkin arvioida, kun ette ole tapailleet ennen inttiaikoja ja täten ei ole mitään mihin verrata :c
Suosittelen vahvasti että mainitsisit asiasta hänelle, esimerkiksi vain että "hei, huomaan että olet ollut hyvin vetäytyneen oloinen, olen huolestunut eikä tämä btw tunnu kivalta"
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Ymmärrän miksi huolehdit, onhan toi tosi etäytynyttä käytöstä, joten ainakaan mielestäni et ylireagoi tai mitään vastaavaa. Voimia!
En tiedä minkälaista intissä on, mutta kuulostaa siltä että olisi hyvinkin mahdollista että hän olisi vain vetäytynyt stressin takia. Hankala kumminkin arvioida, kun ette ole tapailleet ennen inttiaikoja ja täten ei ole mitään mihin verrata :c
Suosittelen vahvasti että mainitsisit asiasta hänelle, esimerkiksi vain että "hei, huomaan että olet ollut hyvin vetäytyneen oloinen, olen huolestunut eikä tämä btw tunnu kivalta"
Kiitos. Ja jep, hän on vielä viikon kiinni niin ajattelin sitten ottaa asian puheeksi, varsinkin jos tilanne ei muutu parempaan päin :/
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Jos se on ollu nyt intissä ja näätte vaan lomilla nii voihan se tuntua etäiseltä.
Ja muutenki jos ootte ollu vasta noin lyhyen aikaa yhdessä niin ettehän te vielä kunnolla toisianne ees tunne, voi olla et sun py on vaan luonteeltaan vähän vetäytyvä ihminen.
Mutta jos se häiritsee liikaa nii kannattaa ottaa enemmän puheeksi, murtaa kuitenki silleen ettet kuitenkaan jankuta asiasta ärsyttävästi, sillon se tuskin jaksaa jutella.
Ja oota kuhan se tulee sieltä intistä, pystytte varmasti sillon olemaan palijon enemmän yhdessä :) Ei siis mitään hätää, ihan rauhassa. Ei teidän suhde oo mitenkään tuhoon tuomittu!
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Mä oon sitä mieltä että puhut sen kanssa asioista ja katselet hetken miten tilanne etenee et jos ei muutosta ala tulemaan nii sit miettisin että onko siinä nyt se eron paikka vai jotain muuta mitä vois tehdä, suhteessa kuitenkin molempien on panostettava yhtä paljon Siihen juttuun ja toi kuulostaa tosi ikävältä tilanteelta :( tsemppiä!
 
Ylös Pohja