Ihastuminen Onko paha jos ihastuu 2 vuotta nuorempaan?

limakissa

Uusi
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
19
Reaktioarvo
16
Oon ite 05 syntynyt tyttö ja olen kiinnostunut pojasta joka on 07. ”Huomasin” tän tyypin, kun se kerran tuli vastaan koulun käytävällä niin että meijän katseet kohtas. Tätä kohtaamista aikaisemmin oon suhtautunut poikaan ihan neutraalisti, eli se on ollut vaan yks muiden joukossa.
Aina kun nään sen pojan, nii sydän pomppaa rintaan. Mun pikkusisko snäppää sen kanssa ja haluun aina avata sen snäppejä siskon kaa, ja sisko välillä snäppää musta sille kuvia (lol). Tunnen itteni jotenki tosi likaseks ihmiseks ja hirmu vanhaks. Tiiän, et tää ihastuminen on ykspuolista ja semmoseksi se varmaan vaan jää. Sanokaa, onks tää paha? xd
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Ei toi oo yhtään paha ikäero (varsinkaan, jos te ootte henkisesti tarpeeks samalla tasolla!).
Tai siis - ite ainakin oon ihastunut mun parhaaseen kaveriin, joka on mua just sen kaks vuotta nuorempi... xd
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Sanotaan että kun molemmat on yli 14-v niin musta 2v ikäero alkaa olla ok. 16- ja 14 v on jo vähän siinä rajalla, mutta ei automaattisesti väärin. Mutta 15- ja 13- vuotiaat olis vähän jo outoa, tuossa kohtaa se 2v vaikuttaa jo tosi paljon.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Eipä sitä oikein voi päättää kehen ihastuu. Kaksi vuotta on mun mielestä molempien ollessa yli 13 ihan ok, riippuen toisaalta myös siitä syntymäkuukaudesta, että onko se jo lähemmäs kolmea vuotta. Mutta toki jos olette henkisesti samalla kehitystasolla niin silloin se on ok.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Sanotaan että kun molemmat on yli 14-v niin musta 2v ikäero alkaa olla ok. 16- ja 14 v on jo vähän siinä rajalla, mutta ei automaattisesti väärin. Mutta 15- ja 13- vuotiaat olis vähän jo outoa, tuossa kohtaa se 2v vaikuttaa jo tosi paljon.
Tuokin riippuu. Meinaan, kun mä ja mun eksä seurusteltiin, me oltiin nimenomaan 15v ja 13v. (...Vai siitäkö se just johtuikin, että me erottiin? xd Ei kyllä välttämättä. Mutta en mää toki sit ikinä tiedä.)
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Tuokin riippuu. Meinaan, kun mä ja mun eksä seurusteltiin, me oltiin nimenomaan 15v ja 13v. (...Vai siitäkö se just johtuikin, että me erottiin? xd Ei kyllä välttämättä. Mutta en mää sit toki ikinä tiedä.)
Riippuu toki. Mutta tälleen mutuna sanoisin, että tuossa alkaa mennä se raja, missä se ikäero tuntuu aika isolta.
 
Ylös Pohja